Ohjee, zijn we nu alsnog niet door?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter is het niet met je eens.
En dan pak je een kaart, so what. In dit soort wedstrijden moet je dit gewoon doen. We zijn er vaak genoeg tegenaan gelopen tegen een irritante tegenstander. Hun 5x geel maar wel door.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mentaliteit ja, slimheid mmja nee... Ik denk dat er een boel mazzel met Higler bij zat hoor, ik zag echt een boel dom en onnodig gedoe waar zo een kaart voor gegeven had kunnen worden.
Daar gaat het toch niet om? Ik ben wel benieuwd of het buitenspel was, kan best. Misschien handig om de communicatie open te gooien zodat mensen weten waar er naar gekeken wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohjee, zijn we nu alsnog niet door?
nou enquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter is het niet met je eens.
Niet helemaal eens, wel qua verhoudingen, maar het ging wel meer vanaf de zijkanten dan door het drukke midden heen. Ook door de opgestelde spelers, met Nieuwkoop en Paixao op de flanken was het veld toch groter dan met Ivanusec en Stengs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
Beetje zelfde wedstrijd als eerder dit seizoen, al viel nu het kwartje de andere kant op
Aanvallend was het te weinig wel hoor, maar het lag dicht bij elkaar. Net als de vorige pot overigens. Deze teams schelen niet veel. Net als vorige wedstrijd had het net andersom kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het echt een heel goede wedstrijd van ons tegen een zeer gelijkwaardige tegenstander. Heel hoog tempo en ook lekker peper in de reet in de duels. En vandaag hadden we het windje mee!
Dat is inderdaad het verhaal wat wij altijd tegen krijgen. Zo van er is 90 minuten niet alleen 1 moment.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef alopio het volgende:
Maar buiten die pingel, hoeveel kansen heeft PSV nu gehad? 2 van til? Misschien 3? Verdedigend stonden wij gewoon prima. Aanvallend waren we beiden niet best. Maar PSV kon ons ook niet onder druk zetten. Wedstrijd werd vooral op het middenveld gespeeld. Dit was ook een goede 0-0 wedstrijd geweest.
Kan je van ons natuurlijk ook zeggen. Zou zeggen dat de kansen van Psv wel een stuk groter waren en wij enkel een paar keer via corners.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef alopio het volgende:
Maar buiten die pingel, hoeveel kansen heeft PSV nu gehad? 2 van til? Misschien 3? Verdedigend stonden wij gewoon prima. Aanvallend waren we beiden niet best. Maar PSV kon ons ook niet onder druk zetten. Wedstrijd werd vooral op het middenveld gespeeld. Dit was ook een goede 0-0 wedstrijd geweest.
Die gaat straks echt in de finale scorenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een corners vandaag trouwens.
En wat was Gernot weer dichtbij.
Waar zie jij een voet geraakt worden danquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte daar niet van maar dit was een strafschop.
Wel mee eens, maar ik weet ook niet hoeveel beter onze aanval kan. Zeker nu al onze aanvallende wissels zo’n beetje weg zijn (behalve Ivanusec, maar daar ziet Slot het totaal niet in zitten lijkt mij toch wel).quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
I
[..]
Aanvallend was het te weinig wel hoor, maar het lag dicht bij elkaar. Net als de vorige pot overigens. Deze teams schelen niet veel. Net als vorige wedstrijd had het net andersom kunnen zijn.
Grove fout van de VAR, hij had een corner moeten geven.quote:
Ook wij waren aanvallend matig, maar dat lag echt aan de wedstrijd dat beide teams aanvallend verl moeite hadden, de wedstrijd was echt een middenveld gevecht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je van ons natuurlijk ook zeggen. Zou zeggen dat de kansen van Psv wel een stuk groter waren en wij enkel een paar keer via corners.
Timber maakt wel echt het verschil. Ook toen tegen Az. Ik vind hem eigenlijk steeds beter worden en Stengs steeds slechter. Stengs speelt vaak vertragend en Timber versnellende al dan niet met teveel risico soms.
Vergeet Bijlow niet. Heerste compleet in de 16.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar ik weet ook niet hoeveel beter onze aanval kan. Zeker nu al onze aanvallende wissels zo’n beetje weg zijn (behalve Ivanusec, maar daar ziet Slot het totaal niet in zitten lijkt mij toch wel).
En ik vond Wieffer, Timber, Hartman en Trauner echt heel goed vandaag.
var gaat niet over cornersquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Grove fout van de VAR, hij had een corner moeten geven.
Heel Eindhoven kan met carnaval weer als Calimero verkleed.
Voor rust kreeg Paixao ook nog een grote kans die hij over schoot. Plus nog best wat gevaarlijke corners van ons, denk dat de kansenverhouding wel in ons voordeel was. PSv kreeg, denk ik, iets grotere kansen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook wij waren aanvallend matig, maar dat lag echt aan de wedstrijd dat beide teams aanvallend verl moeite hadden, de wedstrijd was echt een middenveld gevecht.
De kansen ontliepen elkaar niet veel, Santi ook een goede kans na 30 seconden. PSV misschien 1 meer maar de druk van PSV was er absoluut niet
Als je 'm van de voorkant ziet kan je zien dat hij eerst Lang raakt en dan misschien de bal. Deze geven ze 9/10 keer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar zie jij een voet geraakt worden dan
Hij raakt zeker niet eerst lang en dan misschien de bal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je 'm van de voorkant ziet kan je zien dat hij eerst Lang raakt en dan misschien de bal. Deze geven ze 9/10 keer.
Hij trapt hem gewoon onderuit hoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tikt toch anders het balletje aan hoor.
Het maakt mij niet heel veel uit. Ik ben vrij neutraal in dit gebeuren maar dit is een strafschop. 100%.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij raakt zeker niet eerst lang en dan misschien de bal.
https://x.com/niekvloedgr(...)1GGO6_pcqLvIjhPxIc7w
Daarna wordt de bal nog geraakt door een Lang (hij was nog niet uit).quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Grove fout van de VAR, hij had een corner moeten geven.
Heel Eindhoven kan met carnaval weer als Calimero verkleed.
Nu ik het allemaal wat beter bekijk, denk ik dat Lang de bal totaal niet raakt. Wieffer raakt eerst bal en neemt Lang mee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit. Ik ben vrij neutraal in dit gebeuren maar dit is een strafschop. 100%.
Higler ziet geen pingel, uit de beelden van achter is duidelijk op te maken dat er geen voet wordt geraakt. Lijkt me juist een schoolvoorbeeld van geen 100% foutquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Is gewoon een pingel. Normaal gesproken zit een VAR oeverloos beelden terug te kijken om maar te kunnen mierenneuken over een mm buitenspel, maar nu werd er meteen doorgespeeld. In dit geval vind ik dat niet vervelend, maar het is wel merkwaardig. Dat PSV zich genaaid voelt is logisch, zou andersom ook zo zijn geweest. Enorm vervelende scheids die Higler.
Ik denk dat we wel beter kunnen, zodra Paixao en Ivanusec hun vorm vinden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar ik weet ook niet hoeveel beter onze aanval kan. Zeker nu al onze aanvallende wissels zo’n beetje weg zijn (behalve Ivanusec, maar daar ziet Slot het totaal niet in zitten lijkt mij toch wel).
En ik vond Wieffer, Timber, Hartman en Trauner echt heel goed vandaag.
Stengs heeft volgens mij ook 10 minuten lang het publiek staan op te naaienquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Wel gelachen om Higler die geen orde kon houden in de laatste 10 minuten, wat een lichtgewicht
Voet/enkel worden wel geraakt m.i, maar wel nadat Wieffer de bal raakt. Geen idee hoe de regels dan precies luiden, maar volgens mij als (eerst) de bal wordt gespeeld is er geen sprake van een overtreding.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Higler ziet geen pingel, uit de beelden van achter is duidelijk op te maken dat er geen voet wordt geraakt. Lijkt me juist een schoolvoorbeeld van geen 100% fout
Zelfs met 6 minuten blessuretijd vloog het voorbij.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Wel gelachen om Higler die geen orde kon houden in de laatste 10 minuten, wat een lichtgewicht
Dan is het geen strafschop. Ik snap eigenlijk het geklaag niet zo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voet/enkel worden wel geraakt m.i, maar wel nadat Wieffer de bal raakt. Geen idee hoe de regels dan precies luiden, maar volgens mij als (eerst) de bal wordt gespeeld is er geen sprake van een overtreding.
Gelachen om Paixao die gewoon lachend Higler negeert en via de lange weg het veld afgingquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Het is sowieso wat grijs gebied. Als eerst de bal raken dan de tegenstander de maatstaaf is. Hoezo kreeg Berghuis dan rood tegen Marseille. Die raakte overduidelijk eerst de bal dan pas de man.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nu ik het allemaal wat beter bekijk, denk ik dat Lang de bal totaal niet raakt. Wieffer raakt eerst bal en neemt Lang mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |