Dat kwam mede door de aard van de wedstrijd, De Jong kwam ook niet in het spel voor. Was echt Eén middenveld gevecht met bijna geen ruimtequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Geluk gehad gisteren, ik vind het ook wel een penal voor psv.
Giminez wel weer zwaar matig
Ja die heeft ook een leuke actie en daarna is het de rest van de wedstrijd een soort Bambi.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we snel weer gaan genieten van MintehGod.
Wel een speler die vrij snel al ook de nodige defensieve arbeid leverde, daar houdt Slot wel van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die heeft ook een leuke actie en daarna is het de rest van de wedstrijd een soort Bambi.
Mooie speler voor de laatste 15 minuten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een speler die vrij snel al ook de nodige defensieve arbeid leverde, daar houdt Slot wel van.
Jullie staan bovenaan in de competitie met 10 punten voorsprong.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het jaar is nog maar 25 dagen oud, maar welke bom is er exact ontploft? Je mag na een nederlaag niet gefrustreerd of boos zijn?
Enge wereld is het toch.
Nee, ik ben blij als die jongen straks weer basis staat. Helaas zegt dat best veel over de rest.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooie speler voor de laatste 15 minuten.
Sorry, maar ik weet zeker dat men zich scheel heeft gelachen om hem bij Atletico en Celtic. Valt over zijn eigen benen, of rent over de achterlijn. Hij is snel, dat wel. Met hem erbij spelen we vaak zo onrustig. Dilrosun tegen een kleine club is prima, hij heeft die ene voorzet die hij telkens doet. Tegen een PSV weet men al wat ie doet, maar een RKC laat hem toch die voorzet geven. Igor heeft ook een aardige voorzet op rechts, maar kan op links beter een actie maken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij als die jongen straks weer basis staat. Helaas zegt dat best veel over de rest.
Zo'n heel verhaal afsteken en dan met blind paard Manhoef als optie aankomen. Dat valt toch niet echt serieus te nemenquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet zeker dat men zich scheel heeft gelachen om hem bij Atletico en Celtic. Valt over zijn eigen benen, of rent over de achterlijn. Hij is snel, dat wel. Met hem erbij spelen we vaak zo onrustig. Dilrosun tegen een kleine club is prima, hij heeft die ene voorzet die hij telkens doet. Tegen een PSV weet men al wat ie doet, maar een RKC laat hem toch die voorzet geven. Igor heeft ook een aardige voorzet op rechts, maar kan op links beter een actie maken.
Ja, die rechterkant is wel een probleem. Walemark laat bij Heerenveen zien dat ie geen toekomst heeft bij Feyenoord, ik had een strik gedaan om Dilrosun, zijn salaris vrijgemaakt en voor dat geld Manhoef aangeschaft. Die is 3,5 miljoen, misschien niet meteen beter dan wat we hebben (al komt ie in Football Manager telkens bij Man City, haha), maar kost minder salaris.
Slory komt eraan, klopt het dat ie zijn contract niet wil verlengen?
Dilrosun is veel te duur.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n heel verhaal afsteken en dan met blind paard Manhoef als optie aankomen. Dat valt toch niet echt serieus te nemen
Precies de reden dat hij nog bij Feyenoord speelt. Gewoon maar even een strik doen om een speler is makkelijk gezegd, het is geen football manager.quote:
Haha, helaas niet. Nee, Dilruson zelf snap ik wel, lekker veel verdienen met af en toe een wedstrijdje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies de reden dat hij nog bij Feyenoord speelt. Gewoon maar even een strik doen om een speler is makkelijk gezegd, het is geen football manager.
Kloptquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij quote je hier de verkeerde.
Goed punt, tis maar de bekerquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jullie staan bovenaan in de competitie met 10 punten voorsprong.
Gewoon niet zo janken. Small club behavior.
Alsnog staat het niet voor de huidige nummer 1 van de Eredivisie en achtste finalist CL. Vandaar ook mijn opmerking: small club behavior.quote:
Mwah, het feit dat hij nog aan de bak komt zegt dat het niet verkeerd zit met zijn trainingsarbeid. Ik vind hem op het veld ook zeker bewijsdrang tonen. Dat gezegd hebbende is het bewezen middelmaat voor hoe duur hij is en ben ik blij als Minteh en zelfs de Bak er weer zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, helaas niet. Nee, Dilruson zelf snap ik wel, lekker veel verdienen met af en toe een wedstrijdje.
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zegquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Haha zie nu net die persco van Bosz
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zeg
Bedankt voor je mening.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alsnog staat het niet voor de huidige nummer 1 van de Eredivisie en achtste finalist CL. Vandaar ook mijn opmerking: small club behavior.
Een keertje verloren, kan gebeuren, en nu weer door
Is Slot ook een walgelijke man? #DTVquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.
Wel een stuk minder pedant dan professor meester Bosz die tegen zijn volgelingen praat alsof ze totaal achterlijk zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Slot ook een walgelijke man? #DTV
Ik vond die hele ragequit bij PSV de laatste tien minuten sowieso wel opvallend. Terwijl Feyenoord toch wel moegestreden oogde en doorgaans niet heel sterk is in de wedstrijd dood spelen. Het is jammer dat het verschil nu al tien punten is, dat lijkt mij echt te veel, maar bij achterstand is PSV nogal labiel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zeg
Gewoon een slechte verliezer wat voor dat hele lampengat telt, janken na de eerste nederlaag in tijden, ik hoop dat ze er nog meer gaan krijgen en kunnen blijven janken, kut clubquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |