Noa ineens een zwarte anaconda in zijn nek.quote:
De broer van Rotjoch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Normaalste PSV'er op het internet.
En het werkte nog best aardigquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren eigenlijk in de veronderstelling dat het een soort 5-3-2 was maar lees nu dat Bert 'gewoon' op rechtsbuiten stond. Gelachen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat de VAR op basis van de beelden niet duidelijk kan zien of het wel of geen overtreding was, wil niet zeggen dat de scheidsrechter tot diezelfde conclusie zou komen. De beelden maken duidelijk dat er contact was tussen verdediger en aanvaller. Dat zou toch al voldoende reden moeten zijn om de scheids de beelden te laten zien? Dan daarbij zijn er tal van situaties waarbij de bal geraakt wordt maar dat de tackle dusdanig is, dat het toch gewoon een overtreding is. Dat een verdediger OOK de bal raakt maakt het nog geen feit dat het geen overtreding KAN zijn.
De regel is dat voor een VAR-ingreep de fout ‘clear and obvious” moet zijn. Dat het een overtreding KAN zijn is niet voldoendequote:Op donderdag 25 januari 2024 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat de VAR op basis van de beelden niet duidelijk kan zien of het wel of geen overtreding was, wil niet zeggen dat de scheidsrechter tot diezelfde conclusie zou komen. De beelden maken duidelijk dat er contact was tussen verdediger en aanvaller. Dat zou toch al voldoende reden moeten zijn om de scheids de beelden te laten zien? Dan daarbij zijn er tal van situaties waarbij de bal geraakt wordt maar dat de tackle dusdanig is, dat het toch gewoon een overtreding is. Dat een verdediger OOK de bal raakt maakt het nog geen feit dat het geen overtreding KAN zijn.
Het jaar is nog maar 25 dagen oud, maar welke bom is er exact ontploft? Je mag na een nederlaag niet gefrustreerd of boos zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje het zit PSV 1 keertje tegen dit jaar en de bom is meteen ontploft.
Wat een enge club is het toch.
Haha, dat jankgezicht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Haha zie nu net die persco van Bosz
Bosz was 90 minuten theatraal bezig en dan gaan ze Slot vergelijken met Simeonequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond dat moment dat Slot met Simeone werd vergeleken nog pijnlijker wat was dat dan
En verder over de pingel, sluit me bij Mats aan. Hebben gewoon echt geluk gehad.
Zolang het geen extreem harde tackle is, is het juist wel voldoende om eerst de bal te raken. Het maakt dan niks uit of je ook nog de man raakt. Dat zou wat zijn zeg. Krijg je een soort zaalvoetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:32 schreef Pistolero het volgende:
Ja, dit was wel een overtreding + penalty. Maar goed, ook leuk om de walgelijk incompetente Higler eens een keer mee te hebben. En de meltdowns van Lang en consorten zijn helemaal prachtig.
Ik snap alleen niet zo goed waarom iedereen doet alsof het geen overtreding is omdat Wieffer mogelijk eerst een heel klein beetje van de bal raakt. Zo werken de regels helemaal niet.
Het was vooral de gedachte om Dest op te vangen. Vanuit die optiek was Nieuwkoop niet zo gek. Dilrosun of Paixao hadden nooit die meters gemaakt. Aanvallend vond ik wel dat we een speler miste.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het werkte nog best aardig
Vond de uitleg van Slot voor de wedstrijd wel vreemd want hij deed alsof de enige andere kandidaat op rechtsbuiten Dilrosun was en die kon blijkbaar geen 90 minuten spelen. Helaas vroeg Hansie niet door waarom ie Paixao dan niet op rechts zette en 1 van z'n 2 linksbuitens op de bank erin.
Als toetje de tranen van de psv fans erbij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik sla vandaag al mijn maaltijden over en leef op de tranen van met name Lang. Wat een vreselijk slechte verliezers daar zeg, maar wel erg vermakelijk
Hij kreeg in de eerste helft toch 3 of 4 prima voorzetten voor het doel. En uit de kluts nog een pass op Gimenez die er helaas net te weinig mee deed.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zolang het geen extreem harde tackle is, is het juist wel voldoende om eerst de bal te raken. Het maakt dan niks uit of je ook nog de man raakt. Dat zou wat zijn zeg. Krijg je een soort zaalvoetbal.
Volgens mij quote je hier de verkeerde.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg in de eerste helft toch 3 of 4 prima voorzetten voor het doel. En uit de kluts nog een pass op Gimenez die er helaas net te weinig mee deed.
Gelukkig mogen we snel weer gaan genieten van MintehGod.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was vooral de gedachte om Dest op te vangen. Vanuit die optiek was Nieuwkoop niet zo gek. Dilrosun of Paixao hadden nooit die meters gemaakt. Aanvallend vond ik wel dat we een speler miste.
Het idee was vast dat ie aardige voorzetten kan geven en meeverdedigd, daarnaast ook bij elk balcontact kans op gebroken benen bij tegenstander. Maar eerlijk is eerlijk, dit was zijn minst slechte wedstrijd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren eigenlijk in de veronderstelling dat het een soort 5-3-2 was maar lees nu dat Bert 'gewoon' op rechtsbuiten stond. Gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |