Ook mooi alle reacties over de VAR, dat het een Feyenoorder zou zijn omdat ie in Capelle aan den IJssel geboren is. Noa Lang is ook in Capelle geboren en wat een Feyenoorder is me dat toch zeg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon een slechte verliezer wat voor dat hele lampengat telt, janken na de eerste nederlaag in tijden, ik hoop dat ze er nog meer gaan krijgen en kunnen blijven janken, kut club
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook mooi alle reacties over de VAR, dat het een Feyenoorder zou zijn omdat ie in Capelle aan den IJssel geboren is. Noa Lang is ook in Capelle geboren en wat een Feyenoorder is me dat toch zeg.
Mwah, nu is Slot ook niet vies van zeuren over arbitrale beslissingen in ons nadeel maar echt dat woedende gedoe zie je niet bij hem. Bij Vitesse misdroeg Bosz zich ook vaak genoeg langs de zijlijn en is daar vrij regelmatig voor geschorst geweest dacht ik, alleen als je alles wint heb je weinig te klagen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Slot ook een walgelijke man? #DTV
Zou z’n moeder nog trots zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.
We kunnen dus gewoon concluderen dat er enkel walgelijk volk uit Capelle komt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Of wat dachten we van Capellenaar Nick Viergever die bij Ajax, PSV, Sparta, Utrecht en AZ heeft gespeeld en graag meezong met het kutkakkerlakken lied.
Maar goed, de meeste van mijn klasgenootjes waren inderdaad wel Feyenoorders, dus ik denk toch dat het een complot van de KNVB was.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen dus gewoon concluderen dat er enkel walgelijk volk uit Capelle komt.
Als iemand die alleen werkt in Capelle kom ik hier goed weg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, enkel op de voetbalvelden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het er dus zeker geen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
CAPELLENAAR Ruperti gaf toen overigens die pingel in de arena niet, overtreding op Dessers.
Blijkt het dus 'gewoon' een matige scheids/VAR te zijn.
Pedante man. Als hij wint doet hij heel relax en alsof het komt door zijn fantastische trainers kwaliteiten. Verliest hij gaat die heel naar doen en doet hij alsof iedereen behalve meester professor Bosz het fout ziet. Hoe die gisteren na zijn eerste nederlaag los gaat tegenover een journalist alsof het een kind van 4 is dat is gewoon genant.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.
Prima, maar realiseer je dan wel dat ik er hetzelfde mee doe als deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Bij de volgende inconsistente slachtofferpost geef ik weer mijn mening.
Jeetje zeg!quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Prima, maar realiseer je dan wel dat ik er hetzelfde mee doe als deze keer.
Nee, scheidsrechters geven sinds dit seizoen (of was het vorig seizoen) geen commentaar meerquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:55 schreef Elan het volgende:
Toch was ik wel benieuwd geweest naar de uitleg van Higler. Feit dat het zo stil blijft geeft wel aan dat hij waarschijnlijk ook wel inziet dat hij fout zat.
Tahamata heeft er een pleintje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet officieel dan want ik zie en hoor Nijhuis overal en nergens dat nog steeds wel doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, scheidsrechters geven sinds dit seizoen (of was het vorig seizoen) geen commentaar meer
Die zoekt media op, maar scheidsrechters geven nauwelijks meer uitleg na een wedstrijd. Volgens mij was Nederland ook het enige land dat dat deed. Deed de discussie vaak ook weinig goeds.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet officieel dan want ik zie en hoor Nijhuis overal en nergens dat nog steeds wel doen.
Ja in de Molukse buurt, hij komt zelf oorspronkelijk namelijk helemaal niet uit Capelle maar uit Vught (lol)quote:
Die ziet zich graag erg graag op de camera's en gaat naar talkshows, niet na wedstrijden. Dat gebeurt enkel om toelichting te geven op een spelregel, dus als het echt niet voor interpretatie vatbaar is, zoals destijds bij Ajax-Feyenoord bij Hartman. Toen gaf Makkelie een uitstekende uitleg waarom het nóóit geel (dus rood want 2x geel) was.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet officieel dan want ik zie en hoor Nijhuis overal en nergens dat nog steeds wel doen.
Wat Gurney en Caland al zeggen, dat is toch compleet iets anders dan na de wedstrijd een beslissing moeten uitleggen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tactische meesterzet van Arne @Pistoleroquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Het komt weinig voor dat ik het eens ben met Fallentijn, maar hij heeft volledig gelijk. Dat Slot Nieuwkoop opstelde deed ons allen fronsen, maar dit pakte geweldig uit. Zo werd Dest echt compleet uit zijn spel gehaald en Nieuwkoop was zelfs gek genoeg een van de betere aan onze kant.
Wie is die journalist die dat vroeg?quote:
Nieuwkoop kan gewoon weinig anders dan rennen en voorzetten geven, maar áls je hem in die rol gebruikt is het wel prima eigenlijk. Lekker simpel. Op rechtsback in een 4-3-3 wordt het allemaal veel te gecompliceerd voor hem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Het komt weinig voor dat ik het eens ben met Fallentijn, maar hij heeft volledig gelijk. Dat Slot Nieuwkoop opstelde deed ons allen fronsen, maar dit pakte geweldig uit. Zo werd Dest echt compleet uit zijn spel gehaald en Nieuwkoop was zelfs gek genoeg een van de betere aan onze kant.
Ik vond Feyenoord de vorige wedstrijd (tot de 0-1 dan) eigenlijk beter dan gisteren maar zo werkt scorebord journalistiek, de winnaar heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop kan gewoon weinig anders dan rennen en voorzetten geven, maar áls je hem in die rol gebruikt is het wel prima eigenlijk. Lekker simpel. Op rechtsback in een 4-3-3 wordt het allemaal veel te gecompliceerd voor hem.
Ik vond ons ook niet beter dan in december, maar het verschil is dat PSV na de eerste 20 minuten steeds slechter ging spelen en er nu wel een kans inviel die toen ontstond.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord de vorige wedstrijd (tot de 0-1 dan) eigenlijk beter dan gisteren maar zo werkt scorebord journalistiek, de winnaar heeft altijd gelijk.
En dat PSV slechter ging spelen kwam dan weer door Feyenoord.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond ons ook niet beter dan in december, maar het verschil is dat PSV na de eerste 20 minuten steeds slechter ging spelen en er nu wel een kans inviel die toen ontstond.
Daar ben ik het niet mee eens, ik vond het ook een stuk leukere wedstrijd om te zien, maar dat komt ook wegens het tijdstip zodat je er een lekker biertje bij kan doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord de vorige wedstrijd (tot de 0-1 dan) eigenlijk beter dan gisteren maar zo werkt scorebord journalistiek, de winnaar heeft altijd gelijk.
PSV was bij vlagen vooral een stuk zwakker. Het is wel duidelijk hoe belangrijk die Veerman is op hun middenveld. Na de eerste 20 minuten waar je een paar keer heel goed weg kwam speelden we er opeens wel heel makkelijk doorheen. Al gaat Timber ook echt wel steeds beter spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Ook de Tukkers kennen het gevoel van onrecht, want in het verleden werd ook FC Twente meer dan eens benadeeld in De Kuip.
Haha, zelf de slachtofferrol induiken na de afgelopen twee thuispotjes tegen Feyenoord bizar bevooroordeeld te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:17 schreef Scrummie het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)gunste-van-feyenoord
[..]Hopelijk krijgen we 3 onterechte penalty's.
We doen nog mee voor 2 prijzen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
Zondag winnen en het seizoen is grotendeels voorbij is wel een beetje jammer
Joh, toch weer de Zilveren Bal terug?quote:
Hans Kraaij was ook echt gênant gisteren, net zolang doorgaan en woorden in de mond leggen dat het 100% penalty.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, zelf de slachtofferrol induiken na de afgelopen twee thuispotjes tegen Feyenoord bizar bevooroordeeld te zijn.
Toch vind ik de tendens wel heel gek in medialand, als Slot zelf zeurt over bizarre beslissingen in ons nadeel wordt ie als een jankbal weggezet, maar nu hebben we het een keer mee en is de hetze gigantisch. Heel vermoeiende beïnvloeding.
Vorige week stond hij nog verward aan mijn deur met de vraag of het toch niet echt een gele kaart was voor Hartman in de Klassieker.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hans Kraaij was ook echt gênant gisteren, net zolang doorgaan en woorden in de mond leggen dat het 100% penalty.
Na gisteren heb ik weer een stiekeme hoop op een instorting van PSV. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar hun ragequit was bemoedigend.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
Dat lijkt me Mikos Gouka.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wie is die journalist die dat vroeg?
Ik vond het vrij bijzonder dat PSV totaal niet tot een slotoffensief kwam. Totaal geen gevaar ook en totaal niet bij machte druk te zetten. Ze waren alleen maar gefrustreerd en dom bezig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na gisteren heb ik weer een stiekeme hoop op een instorting van PSV. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar hun ragequit was bemoedigend.
Plus we kunnen ons lekker op de EL focussen
Is het denk ik sowieso wel nu Twente met die Ugalde een van hun beste spelers verkocht heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
Was trouwens ook wel blij dat ze Luuk de Jong wisselden juist op het moment dat ze een slotoffensief zouden moeten inzetten cq hoge ballen de 16 in moeten pompen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vond het vrij bijzonder dat PSV totaal niet tot een slotoffensief kwam. Totaal geen gevaar ook en totaal niet bij machte druk te zetten. Ze waren alleen maar gefrustreerd en dom bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |