Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was verbaasd dat je daar nog niet ben geweest na zoveel keer Canarische eilandenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie TT
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Is Portugal en geen Spanjequote:Op woensdag 24 januari 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was verbaasd dat je daar nog niet ben geweest na zoveel keer Canarische eilanden![]()
![]()
be daar es geweest, heb geen enkele kanarie gezienquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was verbaasd dat je daar nog niet ben geweest na zoveel keer Canarische eilandenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Prachtig. Ik krijg er traantjes door
.
Rustaaaghquote:Don't follow me. I am lost too
.
als we allemaal hetzelfde waren was er geen racisme dus laten we daar voor gaanquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Rustaaaaghquote:
.
Maar we zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
als we allemaal hetzelfde waren was er geen racisme dus laten we daar voor gaanDon't follow me. I am lost too
.
Ik ga eten.
Doei.
.
paar generaties ons best doen tot we allemaal zo'n mooi zacht caramelkleurtje hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar we zijn niet allemaal hetzelfde.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
heb jij scriptje gemaakt die telkens emoji post ofzomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mazibolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
is denk ik wel makkelijk te maken, ff kijken in postmanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kom morgen jouw kant op!quote:
Niet helemaal zo ver, maar wel naar het zuiden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Maze gaat voor een verpletterende overwinning?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom morgen jouw kant op!
Niet helemaal zo ver, maar wel naar het zuiden.![]()
6660quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maze gaat voor een verpletterende overwinning?![]()
ik zeg altijd maar zo, I kalken is bijpakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En probeer het nu eens nuchter te typen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:48 schreef Speklap3000 het volgende:
ik zeg altijd maar zo, I kalken is bijpakken![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En probeer het nu eens nuchter te typen?![]()
![]()
me moeder zei altijd: wat u niet wil dat u geschied, schijnt dan ook niet bij een ander in de cornflakesmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zou haar graag kussen maar ze is bij pap en mij weggegaan omdat pap telkens in haar cornflakes deed poepenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik vlieg naar Duitsland en pak dan de trein naar NL.quote:I'm surrounded by morons!
soms denk ik ook zo van denk maar zo zeg maar niks
dus dat typ ik danmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja maar ik ben niet in Nederlandquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg naar Duitsland en pak dan de trein naar NL.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
zou haar graag kussen maar ze is bij pap en mij weggegaan omdat pap telkens in haar cornflakes deed poepen![]()
![]()
ik maakte de kraan in me bad net per ongeluk warmer in plaats van kouder echt ongemakkelijk numet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
waarom moet je dit weer voor me verpestenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dus je zit nu met je blote klote te FOK!ken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:58 schreef Speklap3000 het volgende:
ik maakte de kraan in me bad net per ongeluk warmer in plaats van kouder echt ongemakkelijk nu![]()
Ja ik weet het niet zeker, ik zag alleen een reactie op het plaatje die dat zou suggereren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
waarom moet je dit weer voor me verpesten![]()
![]()
Yakin Byōtō / Night shift nurses, episode 6met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja echt een aanraderquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je zit nu met je blote klote te FOK!ken?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
me vader zei altijd nooit iets doen wat je niet ook naakt zou doenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
oké jij wint het is toch tijd om te masturberenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:34 schreef Speklap3000 het volgende:
jij speelt vals ik stop veel moeite in me postscontradictie (schrijf ik dat zo goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
be daar es geweest, heb geen enkele kanarie gezien)
![]()
Heyquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
contradictie (schrijf ik dat zo goed)
![]()
![]()
![]()
weet ik niet ben geen woordenboekquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
contradictie (schrijf ik dat zo goed)
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
paar generaties ons best doen tot we allemaal zo'n mooi zacht caramelkleurtje hebbenik kies zelf wel waar ik zin in heb en dat is nooit caramel
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaik kies zelf wel waar ik zin in heb en dat is nooit caramel
![]()
![]()
Gewillige nachtzustertjes met sponzen voor de mannelijke patiënten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Yakin Byōtō / Night shift nurses, episode 6![]()
![]()
Hopjesvla FTW!quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaik kies zelf wel waar ik zin in heb en dat is nooit caramel
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewillige nachtzustertjes met sponzen voor de mannelijke patiënten?misschien niet zo geschikt voor in de aula op de ouderavondquote:The series is particularly notorious for its explicit depictions of rape, necrophilia, sadomasochism, and paraphilia.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
new we moeten juist af van dubbelvla en overstappen op caramelquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is dat jij gewoon een topper bent anders had ik hier serieus op gereageerd![]()
![]()
![]()
En daarna weer als de wiedeweer naar de kroeg om snoei en snoei hard verder te saufenquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Konijnen zijn de aller lekkerste dieren van het universum!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee dat moet je zo door elkaar roeren zodat het gewoon 1 rare smaak isquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
mag ik je likkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijnen zijn de aller lekkerste dieren van het universum!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jij hebt duidelijk niet helemaal begrepen wat echt lekker isquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee dat moet je zo door elkaar roeren zodat het gewoon 1 rare smaak is
Dan moet je achter in de rij aansluiten. Als het ultra snel opschiet ben je over 450 miljoen miljard eeuwen aan de buurt!quote:
en sabbelen dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je achter in de rij aansluiten. Als het ultra snel opschiet ben je over 450 miljoen miljard eeuwen aan de buurt!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik ben voor de maatschappijquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet helemaal begrepen wat echt lekker ismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat mogen alleen een zeer select gezelschapquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oh oke jammerquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mogen alleen een zeer select gezelschapmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ah, je hebt dus niet de instelling van de 0,0000000000000000000000000000000001%quote:
ik heb per ongeluk in bnw gepost maar die mensen zijn raar hoe krijg ik dat topic uit me actieve topicsmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee ben voor de maatschappijquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus niet de instelling van de 0,0000000000000000000000000000000001%met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kruisjequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef Speklap3000 het volgende:
ik heb per ongeluk in bnw gepost maar die mensen zijn raar hoe krijg ik dat topic uit me actieve topics![]()
nee dat sluit me browser ben niet in Amsterdam geborenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Haha, maar in het topic op stop volgen klikkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
nee dat sluit me browser ben niet in Amsterdam geboren![]()
Fuck de mens, ik heb een goed leven nodig met een overvloed aan luxe!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
is dat ook op mobiel vind het nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, maar in het topic op stop volgen klikkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik ben al blij met een gemiddeld leven in anonimiteitquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck de mens, ik heb een goed leven nodig met een overvloed aan luxe!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
onderaan het topicquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
is dat ook op mobiel vind het niet![]()
heb het gevonden is een vinkje op mobielquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh dat is idd zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
heb het gevonden is een vinkje op mobiel![]()
krijg langzaam steeds meer respect voor @Paul.(Let op langzaam en steeds meer is niet hetzelfde als hebben)
Die begon gewoon als kansloze schreeuwlelijk @paultjuhhh en omdat hij er achter kwam dat hij als user kansloos mislukt is heeft ie zijn naam aangepast en is hij met zijn act begonnenen dat is zijn baken van licht in dit donkere leven
Niks kansloze kutkloon die bij elke reactie na denkt of het bericht niet misschien verraad welke achterlijke (mogelijk gebande) mongool nu ineens weer 100+ berichten gaat posten per dag en bij sommige dingen quasi dom gaat vragen wat het is en bij andere dingen die je nooit weet als je niet al veel langer hier rond hangt niks vraagt.
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzo![]()
![]()
Nee vanavond niet meer. Wil lekker slapen vannachtquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarna weer als de wiedeweer naar de kroeg om snoei en snoei hard verder te saufen![]()
![]()
![]()
![]()
dan kan ik lekker lang seksen vooraf aanradenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee vanavond niet meer. Wil lekker slapen vannachtook goed tegen de hoofdpijn
![]()
![]()
Dus jij bent al blij met een mega klein huisje van 500 miljoen euro en maar 130 auto's die gemiddeld ¤400.000,- kostenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ik ben al blij met een gemiddeld leven in anonimiteit![]()
Vrouw3quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee vanavond niet meer. Wil lekker slapen vannachtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja paul is een leuke kerelquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Harrie het volgende:
krijg langzaam steeds meer respect voor @:Paul.(Let op langzaam en steeds meer is niet hetzelfde als hebben)
Die begon gewoon als kansloze schreeuwlelijk @:paultjuhhh en omdat hij er achter kwam dat hij als user kansloos mislukt is heeft ie zijn naam aangepast en is hij met zijn act begonnenen dat is zijn baken van licht in dit donkere leven
Niks kansloze kutkloon die bij elke reactie na denkt of het bericht niet misschien verraad welke achterlijke (mogelijk gebande) mongool nu ineens weer 100+ berichten gaat posten per dag en bij sommige dingen quasi dom gaat vragen wat het is en bij andere dingen die je nooit weet als je niet al veel langer hier rond hangt niks vraagt.
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Was een paupers en opgevers hier vanavond![]()
dat heb ik niet op de bankquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij bent al blij met een mega klein huisje van 500 miljoen euro en maar 130 auto's die gemiddeld ¤400.000,- kosten
kale koppe niet te stoppequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Was een paupers en opgevers hier vanavond
dit bedoel ikquote:het is geen kerel het is een knulletje, je moet wel mee gaan in de act anders ben je af
![]()
![]()
Waarvan leef jij dan of leef je alleen op water en droog brood?quote:
parasiteren kun je lerenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvan leef jij dan of leef je alleen op water en droog brood?google maar eens op golddigger
![]()
![]()
broccoli en kipquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvan leef jij dan of leef je alleen op water en droog brood?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik ken hem niet is gewoon vriendelijke gastquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit bedoel ikhet is geen kerel het is een knulletje, je moet wel mee gaan in de act anders ben je af
Frietjes etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
noodles met kip vandaagmorgen kippensoep want mijn vriezer moet leeg want ik ga die ouwe zooi echt niet in mijn nieuwe diepvries pleuren
![]()
![]()
Ik zing mee en voeg gewoon een couplet voor doperwten toequote:Op woensdag 24 januari 2024 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zong vandaag een liedje voor mijn augurken.
Ik hoop dat @:devzero weet waar hij aan begonnen isDus ik hoop dat je weet waar je aan begonnen bent
![]()
noodles zitten koolhydraten in word je dik vanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
van geneukt worden zonder condoom ook, wat is je puntquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
noodles zitten koolhydraten in word je dik van![]()
![]()
ja maar dat vind ik lekkerder dan noodlesquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
van geneukt worden zonder condoom ook, wat is je puntmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
had je in mijn ouwe vriezer moeten gaan liggen, had je kans gehad, nu ben je gewoon afquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik lekkerder dan noodles![]()
![]()
was laatst nog bij de hema maar geen rookworst gehad, had zin in hotdog maar die waren opquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker lading vetten en koolhydraten tot je nemen
jammermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jammer zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
was laatst nog bij de hema maar geen rookworst gehad, had zin in hotdog maar die waren op
jammerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja maar eigenlijk is het vooral die saus mmmmmmquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het refrein gaat verder over potten die gevuld worden met de lekkerste dingenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zing mee en voeg gewoon een couplet voor doperwten toeDus ik hoop dat je weet waar je aan begonnen bent
Whoop whoopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
wist je dat je die ook voor thuis kunt kopen, met vier worsten en broodjes en saus moet je zelf de broodjes afbakkenquote:
maar 6 euro, vind ik veel geld voor vier broodjes hotdog om zelf thuis te makenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
die neukt ook een speklap als ie meer geil genoeg is, zelfs zonder hartslag![]()
![]()
heeft iemand foto van derrabbit want sta al tijdje droogquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je maar niet met pollepels gaat slaan als ik een beetje vals zingquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het refrein gaat verder over potten die gevuld worden met de lekkerste dingen
Whoop whoop![]()
![]()
Ik doe niet aan zulke pauperse praktijkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
parasiteren kun je lerengoogle maar eens op golddigger
![]()
Ik verkies enkel partners die ook van adelijke afkomst zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
heeft iemand foto van derrabbit want sta al tijdje droog![]()
![]()
heb net op de website van de hema gekeken, staan die hotdog pakketten niet op
ben nu wel beetje zenuwachtig, hoop dat ze wel nog gewoon in de winkel liggen. ik ga morgen kijkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
geef me twee biertjes en ik kan wel hoorquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jongens geen paniek ze verkopen die saus nu ook apart in fles
Alsof ik kan zingen...quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je maar niet met pollepels gaat slaan als ik een beetje vals zingTrotste mama van Ambar
kan iemand me ff bellen als er weer gelachen kan worden, dit trek ik echt niet
staart tussen mijn benen en![]()
![]()
ik wilde die serie downloaden van die eet poep-dame maar helemaal geen seeders
pijnlijk moment als een geile neuk furby het niveau te laag vindquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:53 schreef Harrie het volgende:
staart tussen mijn benen enmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik laat wel even een high end escort langs gaan bij hem, daar fleurt hij altijd van opquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
pijnlijk moment als een geile neuk furby het niveau te laag vind
Sorry Harrie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:53 schreef Harrie het volgende:
staart tussen mijn benen en
Ik heb ook al geen linkse woke grap voor je
Trotste mama van Ambar
nice heb je picsquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat wel even een high end escort langs gaan bij hem, daar fleurt hij altijd van opmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
kan nu niet zelf mooie foto's opzoeken want zit op werklaptopquote:
is het wel een beetje een mooie pik?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
kan nu niet zelf mooie foto's opzoeken want zit op werklaptop
is het wel een beetje een mooie pik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]dankjewel dit helpt me door mijn avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hey paul er was iemand hier die zei dat ik jou een knulletje moest vinden en geen goede vent waarom is datmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nouja zeg, wie zei datquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:02 schreef Speklap3000 het volgende:
hey paul er was iemand hier die zei dat ik jou een knulletje moest vinden en geen goede vent waarom is datWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
was harriequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit bedoel ikhet is geen kerel het is een knulletje, je moet wel mee gaan in de act anders ben je af
sta al op plek 34, moving up in the world
waarom hebben ze het in deze reeks telkens over bolken? wat betekent dat?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik gedraag me hier ook wel iets anders, soms een act soms serieus. Het moet kunnen hier in ONZ denk ik dan maar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gedraag me hier wel iets anders dan in het echte leven maar zou het geen act willen noemen![]()
Ging iets mis met je quotequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In het echt trek je geen chickies vacuüm in cellofaan?![]()
En dat is wel degelijk iets wat ik in het echt doe natuurlijk, zit em in de naam![]()
![]()
Neuh in het echt ben ik net zo debiel en gekTrotste mama van Ambar
Is ook prima natuurlijk, en in ONZ kan dat gewoonquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik gedraag me hier ook wel iets anders, soms een act soms serieus. Het moet kunnen hier in ONZ denk ik dan maar.![]()
![]()
Bolken = blocken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef Speklap3000 het volgende:
waarom hebben ze het in deze reeks telkens over bolken? wat betekent dat?
Voor elke minuut na jouw laatste post dat er niemand anders iets post, krijg je een punt.
Wel iets posten is dat puntje van je voorganger blocken/bolken.![]()
Nee. Jij mag niet scorenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt? Dacht juist dat jij jezelf wel zou zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gedraag me hier wel iets anders dan in het echte leven maar zou het geen act willen noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil Santiago wel even troostenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Af en toe wat baldadigheid en lompigheid is prima hoor!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef Speklap3000 het volgende:
ik zal op me gedrag gaan letten sorry
Maar idd een beetje binnen de perken, anders loopt het de spuigaten uit zoals @tong80 zou zeggen.![]()
![]()
ff pissenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe wat baldadigheid en lompigheid is prima hoor!
Maar idd een beetje binnen de perken, anders loopt het de spuigaten uit zoals @:tong80 zou zeggen.![]()
Vond het wel leuk om even een dagje te doen alsof ik een hersenbloeding hadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat zeggen ze hier allemaalquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
anders loopt het de spuigaten uit zoals @:tong80 zou zeggen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb deze quote aan mn fotoboek toegevoegdquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Harrie het volgende:
krijg langzaam steeds meer respect voor @:Paul.(Let op langzaam en steeds meer is niet hetzelfde als hebben)
Die begon gewoon als kansloze schreeuwlelijk @:paultjuhhh en omdat hij er achter kwam dat hij als user kansloos mislukt is heeft ie zijn naam aangepast en is hij met zijn act begonnenen dat is zijn baken van licht in dit donkere leven
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte levenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gedraag me hier wel iets anders dan in het echte leven maar zou het geen act willen noemen
terwijl je in werkelijkheid je lul had afgebonden met prikkeldraad en je onderste boven bungelend aan een stuk touw dat om je enkels zat met je vader aan het bellen was om te vragen of hij je los kon komen maken omdat er iets mis was gegaan.
Dus nee geen actwel een vreemde gast soms
respect
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef Opperkwal het volgende:
Dit is een serieus topic.
Beste mensen. Paul ís de grootste baggeruser die dit forum kent. Met zijn onovertrefbare gebagger waar niemand op zit te wachten, kuttopics de revu laten passeren alsof het niets is. Lukraak hier en daar nutteloze bijdragen leveren aan een topic waarna datzelfde topic langzaam, maar zeker zaaddodend, de vergetelheid mag gaan kussen of nog erger door zijn gekloot een waar parel de hel in sturen.
Mensen dit moet stoppen. Paul is niet leuk, hij verpest de hele sfeer. Tong80 daarentegen is wel leuk, grappig topics, leuke one-liners (Paul, volg tong80 en kopieer desnoods zijn grappen) en toch zeker elk topic doet een glimlach op je gezicht verschijnen.
Waar ik mij nou het meeste aan erger is wel dat familie gedoe. Mensen stop daar mee, je bent niet zijn zoon en dat zul je ook nooit worden aangezien Paul geen kinderen kan krijgen (langzaam zaad enzulks).
Dus mensen, stop ermee en boycot Paul verdomme.
Ik heb gesproken.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte leven
terwijl je in werkelijkheid je lul had afgebonden met prikkeldraad en je onderste boven bungelend aan een stuk touw dat om je enkels zat met je vader aan het bellen was om te vragen of hij je los kon komen maken omdat er iets mis was gegaan.
respect
![]()
![]()
what dit klinkt heel heftigquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte leven
respect
![]()
![]()
was je meer een rozevla, of een vogeltjesdans?quote:
kan me zelf weinig van die tijd herinneren omdat ik altijd een ban hadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En jij wil zeggen dat je de hele dag door bier drinkt? Ik kan dat toch ook niet altijd serieus nemen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
respect
![]()
Hahaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En heeft je oorspronkelijke account nu nog een ban dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
was je meer een rozevla, of een vogeltjesdans?
kan me zelf weinig van die tijd herinneren omdat ik altijd een ban had![]()
![]()
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Dacht juist dat jij jezelf wel zou zijn.![]()
dat drink ik overdag ook niet als ik aan het werk benquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dat je de hele dag door bier drinkt? Ik kan dat toch ook niet altijd serieus nemen.
Op andere momenten kun je er van uit gaan dat als ik hier meld dat ik een koude pater opentrek dat ik ook op dat moment aan het genieten ben van een heerlijke pilsenerook als dat op vreemde tijden is
![]()
![]()
nee mijn vorige accounts bestaan niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En heeft je oorspronkelijke account nu nog een ban dan?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
respect
![]()
![]()
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
nee mijn vorige accounts bestaan niet meer![]()
![]()
Normaal zie je er zo uit?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.![]()
![]()
Ga ik morgen naar werk of werk ik nog thuis?
Nog steeds niet helemaal 100% beterTrotste mama van Ambar
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
nee mijn vorige accounts bestaan niet meer![]()
![]()
Dat je een (semi) anoniem persoon bent is wat anders dan dat je probeerd om andere mensen te laten geloven dat je echt zo bent. Mijn echte naam is ook geen Harrie maar dat maakt mij nog geen leuk mensquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.![]()
![]()
Zou thuis blijvenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik morgen naar werk of werk ik nog thuis?
Nog steeds niet helemaal 100% beter![]()
![]()
Vrijwilligquote:
Ik had geen ban toen ik mezelf door de shredder liet gooien
Niet in het echte leven ook een act zijn
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vrijwillig
Ik had geen ban toen ik mezelf door de shredder liet gooien![]()
![]()
Valt reuze mee.quote:
Ben ooit geragequit. Wil nu kijken of ik 't nog lachen vind zonder bagage van wie ik vroegah ooit was hier.
Hoe kan FOK! een verwijderverzoek afwijzen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezen
JIJ MAG GEEN BAN HARRIE!!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezen![]()
Tjaquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! een verwijderverzoek afwijzen?![]()
gaat hier niet om ban, maar om z'n account door de shredderquote:
das nog veel ergermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zag meteen al dat jij heel speciaal was.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag meteen al dat jij heel speciaal was.![]()
![]()
Hetzelfde meegemaakt. De opperbaas was het er niet mee eens dat ik mijn account weg zou gooien... Ook maar goed ook achteraf.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezen![]()
Oké, lijkt voor mij soms best op rare momenten en veel, alhoewel ik zelf ook niet vies ben van een lekker biertje of wijntje hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat drink ik overdag ook niet als ik aan het werk ben
Op andere momenten kun je er van uit gaan dat als ik hier meld dat ik een koude pater opentrek dat ik ook op dat moment aan het genieten ben van een heerlijke pilsenerook als dat op vreemde tijden is
![]()
![]()
Laten we eerlijk zijn, je beste jaren liggen al een tijdje achter je.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Riep er iemand kutkloon?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Harrie het volgende:
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzo![]()
Bij mij was het niet D maar achteraf ook wel beterquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hetzelfde meegemaakt. De opperbaas was het er niet mee eens dat ik mijn account weg zou gooien... Ook maar goed ook achteraf.nu kan ik mijn 25 jaar vol maken
maar eerst de 8888 dagen en dat is komende zaterdag
![]()
![]()
zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]![]()
Owh gelukkig nu niet meer tis toch wel leuk met jou![]()
![]()
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bedankt voor je complimentquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, je beste jaren liggen al een tijdje achter je.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.![]()
![]()
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goedenavond
.
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2024 20:33:14 ]![]()
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Ben ooit geragequit. Wil nu kijken of ik 't nog lachen vind zonder bagage van wie ik vroegah ooit was hier.![]()
Hey halloquote:
.
underpromise, overdeliverquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maanquote:
.
Het deed me pijn om te typenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.
Hey! Beetje lief doen tegen mijn vriendje he, anders moet ik je een note gevenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:25 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan dat sjaggie vriendje van @:speedfight namelijk @:notorious_roy
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ook alles in lowercase is best lastig met autocorrect
dan wordt het tijd dat we een keer samen een patertje drinkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, lijkt voor mij soms best op rare momenten en veel, alhoewel ik zelf ook niet vies ben van een lekker biertje of wijntje hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.best op een kansloos tijdstip dan zijn die twijfels ook meteen weg
![]()
![]()
Alles heeft een reden.Don't follow me. I am lost too
.
jij gaat de 3000 uur niet volmaken gok ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Ook alles in lowercase is best lastig met autocorrect![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij gaat de 3000 uur niet volmaken gok ikmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te doen alsof, hij is lief
Het is mij Robberrrrr![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te doen alsof, hij is lief![]()
![]()
oh dan is het goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te doen alsof, hij is liefmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
oh en natuurlijk 3000 omdat dat in mijn username staat ik snap 'mquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat jij voor de zomer door de schredder bentmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
No fightingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ben jij?quote:
Een collega vertelde me vandeweek wat een 'charizard' is qua sekslevenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Stom. Zag je in KLB ook alquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad
[ afbeelding ]So rest assured I have the key to every opening
Hot and spicy?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
Een collega vertelde me vandeweek wat een 'charizard' is qua sekslevenSo rest assured I have the key to every opening
Ja maar nu is mijn hersenbloeding voorbijquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En daar heb je nieuw account voor nodig?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja maar nu is mijn hersenbloeding voorbij
Ik kan hier niet van slapen he. Wie ben jij
En een Squirtle is dan dat als je je partner's schaamhaar in de fik steekt dat je het dan moet blussen met je sperma.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik wil gewoon kijken of ik FOK! weer leuk vind zonder de baggage mee te dragen van mijn vorige accounts, maar wil ook niet liegen alsof ik hier nooit ben geweest snap jequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En daar heb je nieuw account voor nodig?
Ik kan hier niet van slapen he. Wie ben jij
Ik kan dit uit ervaring bevestigen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te doen alsof, hij is lief![]()
En Fool me twice?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Fool me once, mini serie beetje vaag wel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En in KSC 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: