zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]![]()
Owh gelukkig nu niet meer tis toch wel leuk met jou
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.quote:
Bedankt voor je complimentquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, je beste jaren liggen al een tijdje achter je.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.quote:
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Ben ooit geragequit. Wil nu kijken of ik 't nog lachen vind zonder bagage van wie ik vroegah ooit was hier.
Hey halloquote:
underpromise, overdeliverquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.
Maanquote:
Het deed me pijn om te typenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.
Hey! Beetje lief doen tegen mijn vriendje he, anders moet ik je een note gevenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:25 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan dat sjaggie vriendje van @:speedfight namelijk @:notorious_roy
dan wordt het tijd dat we een keer samen een patertje drinkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, lijkt voor mij soms best op rare momenten en veel, alhoewel ik zelf ook niet vies ben van een lekker biertje of wijntje hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |