Af en toe wat baldadigheid en lompigheid is prima hoor!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef Speklap3000 het volgende:
ik zal op me gedrag gaan letten sorry
ff pissenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe wat baldadigheid en lompigheid is prima hoor!
Maar idd een beetje binnen de perken, anders loopt het de spuigaten uit zoals @:tong80 zou zeggen.
Dat zeggen ze hier allemaalquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
anders loopt het de spuigaten uit zoals @:tong80 zou zeggen.
Heb deze quote aan mn fotoboek toegevoegdquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Harrie het volgende:
krijg langzaam steeds meer respect voor @:Paul.(Let op langzaam en steeds meer is niet hetzelfde als hebben)
Die begon gewoon als kansloze schreeuwlelijk @:paultjuhhh en omdat hij er achter kwam dat hij als user kansloos mislukt is heeft ie zijn naam aangepast en is hij met zijn act begonnenen dat is zijn baken van licht in dit donkere leven
Niks kansloze kutkloon die bij elke reactie na denkt of het bericht niet misschien verraad welke achterlijke (mogelijk gebande) mongool nu ineens weer 100+ berichten gaat posten per dag en bij sommige dingen quasi dom gaat vragen wat het is en bij andere dingen die je nooit weet als je niet al veel langer hier rond hangt niks vraagt.
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzo
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte levenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gedraag me hier wel iets anders dan in het echte leven maar zou het geen act willen noemen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef Opperkwal het volgende:
Dit is een serieus topic.
Beste mensen. Paul ís de grootste baggeruser die dit forum kent. Met zijn onovertrefbare gebagger waar niemand op zit te wachten, kuttopics de revu laten passeren alsof het niets is. Lukraak hier en daar nutteloze bijdragen leveren aan een topic waarna datzelfde topic langzaam, maar zeker zaaddodend, de vergetelheid mag gaan kussen of nog erger door zijn gekloot een waar parel de hel in sturen.
Mensen dit moet stoppen. Paul is niet leuk, hij verpest de hele sfeer. Tong80 daarentegen is wel leuk, grappig topics, leuke one-liners (Paul, volg tong80 en kopieer desnoods zijn grappen) en toch zeker elk topic doet een glimlach op je gezicht verschijnen.
Waar ik mij nou het meeste aan erger is wel dat familie gedoe. Mensen stop daar mee, je bent niet zijn zoon en dat zul je ook nooit worden aangezien Paul geen kinderen kan krijgen (langzaam zaad enzulks).
Dus mensen, stop ermee en boycot Paul verdomme.
Ik heb gesproken.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte leven
terwijl je in werkelijkheid je lul had afgebonden met prikkeldraad en je onderste boven bungelend aan een stuk touw dat om je enkels zat met je vader aan het bellen was om te vragen of hij je los kon komen maken omdat er iets mis was gegaan.
Dus nee geen actwel een vreemde gast soms
respect
what dit klinkt heel heftigquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij verteld hier niet dat je je vriendin in folie hebt gewikkeld en dat ze nadat ze in slaap gevallen was en...................... gewoon een verhaal uit jou echte leven
terwijl je in werkelijkheid je lul had afgebonden met prikkeldraad en je onderste boven bungelend aan een stuk touw dat om je enkels zat met je vader aan het bellen was om te vragen of hij je los kon komen maken omdat er iets mis was gegaan.
respect
was je meer een rozevla, of een vogeltjesdans?quote:
En jij wil zeggen dat je de hele dag door bier drinkt? Ik kan dat toch ook niet altijd serieus nemen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
respect
Hahaquote:
En heeft je oorspronkelijke account nu nog een ban dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
was je meer een rozevla, of een vogeltjesdans?
kan me zelf weinig van die tijd herinneren omdat ik altijd een ban had
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Dacht juist dat jij jezelf wel zou zijn.
dat drink ik overdag ook niet als ik aan het werk benquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dat je de hele dag door bier drinkt? Ik kan dat toch ook niet altijd serieus nemen.
nee mijn vorige accounts bestaan niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En heeft je oorspronkelijke account nu nog een ban dan?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
respect
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
nee mijn vorige accounts bestaan niet meer
Normaal zie je er zo uit?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
nee mijn vorige accounts bestaan niet meer
Dat je een (semi) anoniem persoon bent is wat anders dan dat je probeerd om andere mensen te laten geloven dat je echt zo bent. Mijn echte naam is ook geen Harrie maar dat maakt mij nog geen leuk mensquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd, veel weten irl niet van mij dat ik iets met bdsm heb. Hier op FOK! bijna iedereen. Ook wel logisch natuurlijk gezien de naam.
Zou thuis blijvenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik morgen naar werk of werk ik nog thuis?
Nog steeds niet helemaal 100% beter
Vrijwilligquote:
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vrijwillig
Ik had geen ban toen ik mezelf door de shredder liet gooien
Valt reuze mee.quote:
Hoe kan FOK! een verwijderverzoek afwijzen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan was je ook geen toevoeging want mijn aanvraag werd gewoon afgewezen
JIJ MAG GEEN BAN HARRIE!!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Tjaquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! een verwijderverzoek afwijzen?
gaat hier niet om ban, maar om z'n account door de shredderquote:
Ik zag meteen al dat jij heel speciaal was.quote:
wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag meteen al dat jij heel speciaal was.
Hetzelfde meegemaakt. De opperbaas was het er niet mee eens dat ik mijn account weg zou gooien... Ook maar goed ook achteraf.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oké, lijkt voor mij soms best op rare momenten en veel, alhoewel ik zelf ook niet vies ben van een lekker biertje of wijntje hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat drink ik overdag ook niet als ik aan het werk ben
Op andere momenten kun je er van uit gaan dat als ik hier meld dat ik een koude pater opentrek dat ik ook op dat moment aan het genieten ben van een heerlijke pilsenerook als dat op vreemde tijden is
Laten we eerlijk zijn, je beste jaren liggen al een tijdje achter je.quote:
Riep er iemand kutkloon?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef Harrie het volgende:
krijg langzaam steeds meer respect voor @:Paul.(Let op langzaam en steeds meer is niet hetzelfde als hebben)
Die begon gewoon als kansloze schreeuwlelijk @:paultjuhhh en omdat hij er achter kwam dat hij als user kansloos mislukt is heeft ie zijn naam aangepast en is hij met zijn act begonnenen dat is zijn baken van licht in dit donkere leven
Niks kansloze kutkloon die bij elke reactie na denkt of het bericht niet misschien verraad welke achterlijke (mogelijk gebande) mongool nu ineens weer 100+ berichten gaat posten per dag en bij sommige dingen quasi dom gaat vragen wat het is en bij andere dingen die je nooit weet als je niet al veel langer hier rond hangt niks vraagt.
Een leuke kloon als in parodie kan ik wel om lachen maar dit kansloze gedoe is zo slecht dat ik dan liever paul 2.0 heb ofzo
Bij mij was het niet D maar achteraf ook wel beterquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hetzelfde meegemaakt. De opperbaas was het er niet mee eens dat ik mijn account weg zou gooien... Ook maar goed ook achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |