zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]![]()
Owh gelukkig nu niet meer tis toch wel leuk met jou
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.quote:
Bedankt voor je complimentquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, je beste jaren liggen al een tijdje achter je.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment of een belediging is.
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.quote:
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen erin dat je rijpt als een goede wijn.
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Ben ooit geragequit. Wil nu kijken of ik 't nog lachen vind zonder bagage van wie ik vroegah ooit was hier.
Hey halloquote:
underpromise, overdeliverquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom proberen die acts allemaal zichzelf voor te doen als staatsmongool en doen daarmee net alsof de rest van de mensen ook niet begrijpend kunnen lezen.
Maanquote:
Het deed me pijn om te typenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kreeg wel even een het zal toch niet.... zijn-momentje bij het gebruik van het woordje me i.p.v. mijn.
Hey! Beetje lief doen tegen mijn vriendje he, anders moet ik je een note gevenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:25 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan dat sjaggie vriendje van @:speedfight namelijk @:notorious_roy
dan wordt het tijd dat we een keer samen een patertje drinkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, lijkt voor mij soms best op rare momenten en veel, alhoewel ik zelf ook niet vies ben van een lekker biertje of wijntje hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.
jij gaat de 3000 uur niet volmaken gok ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Ook alles in lowercase is best lastig met autocorrect
Que?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij gaat de 3000 uur niet volmaken gok ik
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te doen alsof, hij is lief
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
oh dan is het goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
oh en natuurlijk 3000 omdat dat in mijn username staat ik snap 'mquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat jij voor de zomer door de schredder bent
Wie ben jij?quote:
Stom. Zag je in KLB ook alquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad
[ afbeelding ]
Hot and spicy?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
Een collega vertelde me vandeweek wat een 'charizard' is qua seksleven
Ja maar nu is mijn hersenbloeding voorbijquote:
En daar heb je nieuw account voor nodig?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja maar nu is mijn hersenbloeding voorbij
Ik wil gewoon kijken of ik FOK! weer leuk vind zonder de baggage mee te dragen van mijn vorige accounts, maar wil ook niet liegen alsof ik hier nooit ben geweest snap jequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En daar heb je nieuw account voor nodig?
Ik kan hier niet van slapen he. Wie ben jij
Ik kan dit uit ervaring bevestigen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |