quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:34 schreef Speklap3000 het volgende:
jij speelt vals ik stop veel moeite in me posts
contradictie (schrijf ik dat zo goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
be daar es geweest, heb geen enkele kanarie gezien
Heyquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
contradictie (schrijf ik dat zo goed)
weet ik niet ben geen woordenboekquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
contradictie (schrijf ik dat zo goed)
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
paar generaties ons best doen tot we allemaal zo'n mooi zacht caramelkleurtje hebben
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaik kies zelf wel waar ik zin in heb en dat is nooit caramel
Gewillige nachtzustertjes met sponzen voor de mannelijke patiënten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Yakin Byōtō / Night shift nurses, episode 6
Hopjesvla FTW!quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
flikker eens op gek, jij bent zeker van de dubbelvlaik kies zelf wel waar ik zin in heb en dat is nooit caramel
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewillige nachtzustertjes met sponzen voor de mannelijke patiënten?
misschien niet zo geschikt voor in de aula op de ouderavondquote:The series is particularly notorious for its explicit depictions of rape, necrophilia, sadomasochism, and paraphilia.
new we moeten juist af van dubbelvla en overstappen op caramelquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is dat jij gewoon een topper bent anders had ik hier serieus op gereageerd
En daarna weer als de wiedeweer naar de kroeg om snoei en snoei hard verder te saufenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |