Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 24-01-2024 10:01:17 ]![]()
Hey nieuw topic.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Pindakaasquote:wie is er niet groot mee geworden..
Don't follow me. I am lost too
.
Morguh Rob
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Door de wind?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja af en toe heb ik er gewoon trek in.. en met een bakkie koffie 's ochtends is het "gewoon lekker "quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pindakaaswie is er niet groot mee geworden..
![]()
Calve? Of huismerk?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:39 schreef Rob het volgende:
Ja af en toe heb ik er gewoon trek in.. en met een bakkie koffie 's ochtends is het "gewoon lekker "Don't follow me. I am lost too
.
Dat vind ik ook ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Sommige huismerken zijn redelijk te doen, maar ik heb alleen CalvéDon't follow me. I am lost too
.
Niet de pindakaas met stukjes erin..quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef Rob het volgende:
En als ik het heb: Gekleurde muisjes van de Ruyter..Don't follow me. I am lost too
.
nee vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet de pindakaas met stukjes erin..![]()
Ik ook nietquote:
.
Hoe is het met je rug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik het zelf satésaus maak dan wel dan is de bite wat lekkerder, maar niet voor op brood.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet de pindakaas met stukjes erin..![]()
Wat leuk voor haar.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik in ieder geval wel... Wind stond pal op de muur van onze slaapkamer en daardoor veel lawaai wat mijn slaap niet goed heeft gedaan.quote:
Maar goed, veel koffie en ik overleef het wel.![]()
Goeie tipquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Als ik het zelf satésaus maak dan wel dan is de bite wat lekkerder, maar niet voor op brood.
.
Verkering nog welquote:
Ja hoor van meerdere dat ze wakker geworden zijn van de wind.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel... Wind stond pal op de muur van onze slaapkamer en daardoor veel lawaai wat mijn slaap niet goed heeft gedaan.
Maar goed, veel koffie en ik overleef het wel.
Ik heb er niets van gehoord, al ben ik vaak wakker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee uitstralingspijn, dan zit die zenuw nog klem dusquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef Rob het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht denkelijk. het ging beter vanmorgen weer meer last van bil en been
Neem je rust.
Lastig nu ook DJMO niet veel mag doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Samen redden we het op het moment redelijk. Ik heb nog geen hulptroepen hoeven inschakelen dus het gaat goed.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee uitstralingspijn, dan zit die zenuw nog klem dus
Neem je rust.
Lastig nu ook DJMO niet veel mag doen![]()
Gelukkig, doe maar wel voorzichtig, zo zenuwbeklemming is geen pretjequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Samen redden we het op het moment redelijk. Ik heb nog geen hulptroepen hoeven inschakelen dus het gaat goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paar weken geleden nog een sleep been dus nu gaat het redelijk ondanks de pijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, doe maar wel voorzichtig, zo zenuwbeklemming is geen pretje![]()
Vriendin had er ook niet zoveel last van en ik over het algemeen ook niet. Nu helaas wel, komt nog bij dat ik gisteren veel te veel heb gegeten en daar last van had.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor van meerdere dat ze wakker geworden zijn van de wind.
Ik heb er niets van gehoord, al ben ik vaak wakker geweest
Waait hier overigens nog steeds heel hard. Maar zonnetje schijnt wel, dat is al iets.![]()
@DJMO valt lekker in slaap met stormgeluiden op de Google home speaker..
De storm buiten is/was harder..
#Doornroosje![]()
Gaat flink tekeer.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dan zat het goed klem die zenuw.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een sleep been dus nu gaat het redelijk ondanks de pijn
Ik heb een keer gehad dat ik op wilde staan tijdens zo beklemming en ik er zo doorheen zakte.
Fijn dat je dat sleepbeen niet meer hebt.
Echt rustig aan doen, ik ben eigenwijs geweest toen het bij mij begon en pluk er nog de (rotte) vruchten vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik las dat je buikpijn had gisteren. Was het zo lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Vriendin had er ook niet zoveel last van en ik over het algemeen ook niet. Nu helaas wel, komt nog bij dat ik gisteren veel te veel heb gegeten en daar last van had.
Waait hier overigens nog steeds heel hard. Maar zonnetje schijnt wel, dat is al iets.
Vervelend zeg.Don't follow me. I am lost too
.
Was erg lekker. Heb teveel biefstukken naar binnen gewerkt en had beter geen ijs kunnen eten nadien...quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je buikpijn had gisteren. Was het zo lekker
Buiten was niet de enige plek waar het waaide vannacht...![]()
IJs nadien is altijd dodelijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Was erg lekker. Heb teveel biefstukken naar binnen gewerkt en had beter geen ijs kunnen eten nadien...
Buiten was niet de enige plek waar het waaide vannacht...
.
Klaar met de koffie.Don't follow me. I am lost too
.
Ik wel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
als je klaar bent met koffie dan ben je klaar met het levenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Welkomquote:
.
Jup, doe ik ook niet weer. Is altijd wel lekker om het mee af te blussen maar dat wordt teniet gedaan als ik daar later last van krijg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJs nadien is altijd dodelijk idd![]()
Nee eigenlijk niet daardoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik doe het ook niet meer, slaat altijd op je darmen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, doe ik ook niet weer. Is altijd wel lekker om het mee af te blussen maar dat wordt teniet gedaan als ik daar later last van krijg.
Dan maar thee na...Don't follow me. I am lost too
.
Ik snap de bedoeling van dit topic nog niet helemaal maar tis wel lollig
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Idem hier. Gaat om punten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik snap de bedoeling van dit topic nog niet helemaal maar tis wel lolligDon't follow me. I am lost too
.
ahja lees het nu.quote:
help me ff jongens:
lapomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je gaat weer?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ahja lees het nu.
help me ff jongens:
lapoDon't follow me. I am lost too
.
O jee darmstormquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Was erg lekker. Heb teveel biefstukken naar binnen gewerkt en had beter geen ijs kunnen eten nadien...
Ja koffie gvd. Met je kutlied op de speakerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:55 schreef Rob het volgende:
@:DJMO valt lekker in slaap met stormgeluiden op de Google home speaker..
De storm buiten is/was harder..
#Doornroosje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
de bruine geiserquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
ik ken die leefmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja koffie gvd. Met je kutlied op de speaker![]()
![]()
Voor mij koffie, dat drink is sowieso na een goede maaltijdquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, slaat altijd op je darmen.
Dan maar thee na...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor mij koffie, dat drink is sowieso na een goede maaltijd![]()
![]()
LAPO zeg jequote:
.
Jup. En vind het heel goor als dat onder de dekens gebeurd dus dan moet ik er weer uit om het elders te laten ontsnappen, als ik het bewust meekrijg tenminste...quote:![]()
Niks mis met geurende winden onder de dekens.Don't follow me. I am lost too
.
Ach lucht is minder erg dan de stormvloedquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En vind het heel goor als dat onder de dekens gebeurd dus dan moet ik er weer uit om het elders te laten ontsnappen, als ik het bewust meekrijg tenminste...![]()
![]()
Ik kan soms niet slapen als ik bij MrMickytjuh ben omdat ik dan steeds moet opstaan op een scheetje te laten
Dat wil ik dan echt niet in bed doen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O, maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut koffie. Nou moet ik 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja koffie gvd. Met je kutlied op de speaker
Nee ik viel echt pas rond half twee in slaap.
Maar ach, hele ochtend planning naar de gedverderrie.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat hoor je niet vaak dat men er uit gaat danquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En vind het heel goor als dat onder de dekens gebeurd dus dan moet ik er weer uit om het elders te laten ontsnappen, als ik het bewust meekrijg tenminste...
Vind het niet zo fijn, zeker gezien er ook nog iemand bij mij in bed slaapt onder dezelfde dekensquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:16 schreef RedShoe het volgende:
Niks mis met geurende winden onder de dekens.![]()
![]()
Of tsunamiquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:16 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach lucht is minder erg dan de stormvloed
.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:16 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach lucht is minder erg dan de stormvloed![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En vind het heel goor als dat onder de dekens gebeurd dus dan moet ik er weer uit om het elders te laten ontsnappen, als ik het bewust meekrijg tenminste...quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan soms niet slapen als ik bij MrMickytjuh ben omdat ik dan steeds moet opstaan op een scheetje te laten
Dat wil ik dan echt niet in bed doen
had gehoopt dat jullie niks meer zouden posten uit verwarringquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dat heb ik ook met koffie, en ik heb een lactose-intolerantiequote:
dus als ik een latte pak dan kan ik geen enkele scheet meer vertrouwenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan moet je van betere huize komen om mensen hier in verwarring te brengen v.w.b. het bolkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
had gehoopt dat jullie niks meer zouden posten uit verwarring![]()
![]()
Als er iemand na jou niets zegt een minuut komt er vanzelf een punt op je ranglijst, kijk maar in de eerste post naar de ranglijst heequote:Op woensdag 24 januari 2024 10:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik snap de bedoeling van dit topic nog niet helemaal maar tis wel lolligWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dan moeten de mensen hier zich gewoon eens rustig houdenquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Als er iemand na jou niets zegt een minuut komt er vanzelf een punt op je ranglijst, kijk maar in de eerste post naar de ranglijst hee
Ekte ekte liefde ditquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
mensen doen hier expres druk zodat jij geen punt krijgt heequote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
dan moeten de mensen hier zich gewoon eens rustig houdenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik moet ff beslissen of ik een ei ga koken, bakken of in de magnetron die als eggmugOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zou bakken, lekker uitsmijtertje met kaas en ham eronderquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet ff beslissen of ik een ei ga koken, bakken of in de magnetron die als eggmug![]()
![]()
daar heb je een puntquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
mensen doen hier expres druk zodat jij geen punt krijgt heemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bye bye Robquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens werkenquote:
mijn persoonlijke cheerleader zijn IS werkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
A, je hebt hem ingehuurdquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
mijn persoonlijke cheerleader zijn IS werk![]()
Houdt hem mooi van de straat
Waarom willen mensen mij altijd ziek maken hieroquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou bakken, lekker uitsmijtertje met kaas en ham eronder
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
ben jij nou de leukste user irl of ben je een trutquote:
mixed messages hier hoormet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ben jij nou de leukste user irl of ben je een trut
mixed messages hier hoor![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een heks van een vrouw!quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ben jij nou de leukste user irl of ben je een trut
mixed messages hier hoor![]()
![]()
Kip met patat en appelmoes voor jou dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom willen mensen mij altijd ziek maken hiero![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom willen mensen mij altijd ziek maken hiero![]()
![]()
lekker frikandelletje, zodat je meteen 10 verschillende soorten vlees binnen hebtquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kip met patat en appelmoes voor jou dan?
Ik heb een nieuwe collega blijkbaar.Don't follow me. I am lost too
.
nee, dan is DJMO de mens, en heeft zij een heks.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
@:DJMO natuurlijk; echt een heks, dat mens!
het is namelijk een heks van een vrouw.
niet: die vrouw is een heks.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja dat mag ik welquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kip met patat en appelmoes voor jou dan?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weet ik veel. We hebben vooralsnog alleen handen geschud.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Whutquote:
.
keep me updatedquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik veel. We hebben vooralsnog alleen handen geschud.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zal ik doen.quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik vind het maar verwarrend hoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als in:
Een boom van een kerel
Een draak van een vrouw
Een dijk van een stemmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Allergieën voor koemelkeiwit, soja en notenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat handen schudden vind ik eigenlijk nog steeds niks.
Ik heb snel daarna mijn handen gewassen
.
Oh mario hier had laatst een dijenkletser over snuhrshuhe en gummishuhe als collega's. En aangezien jij ook een schoen bent.....quote:![]()
dat is vervelend jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergieën voor koemelkeiwit, soja en notenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Op die fietsquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh mario hier had laatst een dijenkletser over snuhrshuhe en gummishuhe als collega's. En aangezien jij ook een schoen bent.....
.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:54 schreef Paul het volgende:
ik vind @:speklap3000 echt een aanwinst voor DTS
Dus elke keer als er een bericht van Wakker Dier in het nieuws verschijnt, gooi jij een extra lapje vlees in je pan om aan je nodige proteïnen te komen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergieën voor koemelkeiwit, soja en noten![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:54 schreef RedShoe het volgende:
Dat handen schudden vind ik eigenlijk nog steeds niks.
Ik heb snel daarna mijn handen gewassen![]()
![]()
Nee dat niet,quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een bericht van Wakker Dier in het nieuws verschijnt, gooi jij een extra lapje vlees in je pan om aan je nodige proteïnen te komen?
Maar vegan lifestyle is voor mij volledig onhaalbaar.
Aldus mijn vegan friends.Valt wel mee, ben geboren met 12 allergieën en heb er nog maar 3 over.quote:
Ik heb nooit keuzestress in een restaurant
Ik heb altijd van dat blauwe spul, wat ze in ziekenhuizen ook hebben.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Lolquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
Ook als zeep verkrijgbaar overigens!
[ afbeelding ]
.
Deze schijnt ook wel goed te zijn:quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd van dat blauwe spul, wat ze in ziekenhuizen ook hebben.![]()
![]()
'hoi ik wil graag eten waar ik niet door sterf' klinkt redelijk ontspannen idd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nooit keuzestress in een restaurantmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Krijg je een portie patat en een glas water.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
'hoi ik wil graag eten waar ik niet door sterf' klinkt redelijk ontspannen idd.
"Dat is dan ¤9,95"![]()
Gooien we hier wel in de airfryer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je een portie patat en een glas water.
"Dat is dan ¤9,95"
3 euro ofzo.Don't follow me. I am lost too
.
Ik zit de hele dag door aan vlees-snacks en whey protein nu ik meer naar de sportschool ga.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat niet,
Maar vegan lifestyle is voor mij volledig onhaalbaar.
Aldus mijn vegan friends.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd van dat blauwe spul, wat ze in ziekenhuizen ook hebben.
Gelukkig werkt het tegenwoordig heel makkelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
'hoi ik wil graag eten waar ik niet door sterf' klinkt redelijk ontspannen idd.
Je belt op, je verteld wat je allergieën zijn, dat je verder een hele makkelijke eter bent, dat sporen van geen probleem is en vraagt dan of het mogelijk is te komen eten en dat je graag verrast wordt door de kok.
Succes verzekerd.
Ik ga niet dood, ik hoef niet naar het ziekenhuis (ok bij noten weet ik het niet. Die mijd ik al sinds mijn geboorte als de pest) maar word gewoon echt ziek, uren op de wc ziek.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gooien we hier wel in de airfryer.
3 euro ofzo.![]()
![]()
Nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?
.
"Hee ma, ben je met je tieten bij pecannoten in de buurt geweest of zo? Geef me dan maar gewoon de fles hoor!"quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het tegenwoordig heel makkelijk.
Je belt op, je verteld wat je allergieën zijn, dat je verder een hele makkelijke eter bent, dat sporen van geen probleem is en vraagt dan of het mogelijk is te komen eten en dat je graag verrast wordt door de kok.
Succes verzekerd.
Ik ga niet dood, ik hoef niet naar het ziekenhuis (ok[img] bij noten weet ik het niet. Die mijd ik al sinds mijn geboorte als de pest) [/img]maar word gewoon echt ziek, uren op de wc ziek.![]()
Het wordt airfryer doorquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo ietsquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee ma, ben je met je tieten bij pecannoten in de buurt geweest of zo? Geef me dan maar gewoon de fles hoor!"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zei dat wel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je een portie patat en een glas water.
"Dat is dan ¤9,95"Patat en een glas water in de airfryer dus!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gooien we hier wel in de airfryer.
3 euro ofzo.![]()
![]()
Ok, ik heb dus serieus broccoli, kip en noodles gegeten als ontbijt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whehe, Mini-ToT ontbijt hier regelmatig met broccoli en pasta.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb dus serieus broccoli, kip en noodles gegeten als ontbijt.![]()
![]()
ik heb ruim drie maanden op broccolli en kip geleefdquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb dus serieus broccoli, kip en noodles gegeten als ontbijt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik was gewoon te lui iets anders te bedenken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je kan het beter smorgens doen, dan in de avond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, Mini-ToT ontbijt hier regelmatig met broccoli en pasta.Don't follow me. I am lost too
.
frikandelpizza van de aldiquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was gewoon te lui iets anders te bedenken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Yup, je lichaam neemt dan beter vitaminen op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het beter smorgens doen, dan in de avond.![]()
![]()
Tot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alleen is zijn beweegreden dat hij alleen na een warme maaltijd wat lekkers mag hebben.
Dus wil hij met een warme maaltijd ontbijten!![]()
![]()
Dit was nog restje van gisterenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mikey!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit spel zou zo veel makkelijker zijn als iedereen gewoon ff deed kappen met postenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Puntjes voor jou!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:12 schreef Speklap3000 het volgende:
dit spel zou zo veel makkelijker zijn als iedereen gewoon ff deed kappen met posten![]()
![]()
blijkbaar moet ik vaker vragen of iedereen ff stil kan zijnquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gezellig mikey tot
R.I.P DTS.![]()
Cobra kaiquote:
R.I.P DTS.![]()
Na seizoen 1 hebben we Karate Kid I en II pas voor het eerst gekeken!quote:
Aan deeltje 3 begonnen maar dat zag er volkomen kut uit dus zijn we vervolgens met seizoen 2 van Cobra Kai begonnen. Het wordt wel steeds interessanter!
Ja natuurlijk nog steeds geen waanzinnig diepzinnig verhaal, maar echt wel interessant en vermakelijk!![]()
![]()
Nou, ff drinkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je staat nu al op plek 46quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
blijkbaar moet ik vaker vragen of iedereen ff stil kan zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mooi hoe ze van niks zo iets episch hebben weten te maken qua storytelling personages enzo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Na seizoen 1 hebben we Karate Kid I en II pas voor het eerst gekeken!
Aan deeltje 3 begonnen maar dat zag er volkomen kut uit dus zijn we vervolgens met seizoen 2 van Cobra Kai begonnen. Het wordt wel steeds interessanter!
Ja natuurlijk nog steeds geen waanzinnig diepzinnig verhaal, maar echt wel interessant en vermakelijk!
Ik heb karatekid op een leeftijd dat ik het me nog zou herinneren nog steeds niet gezien.
Wel mooi hoe het allemaal begon als een soort internet hype/theorie en nu dit is geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan lunchen met omaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ik vind het niet episch, er zijn echt wel betere series, maar het is echt wel leuk!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi hoe ze van niks zo iets episch hebben weten te maken qua storytelling personages enzo.
Ik heb karatekid op een leeftijd dat ik het me nog zou herinneren nog steeds niet gezien.
Wel mooi hoe het allemaal begon als een soort internet hype/theorie en nu dit is geworden.We zitten hier op de bank ook steeds te voorspellen wat er allemaal zal gaan gebeuren enzo!
Ik heb nu het idee dat die Kreese de leerlingen van Cobra Kai wil klaarstomen voor één of andere militaire zelfmoordmissie of zo, aangezien hij connecties met het leger heeft en hij niet bepaald de meest betrouwbare of mensenlievende persoon is.![]()
![]()
Ha kreese is een interessant personage.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet episch, er zijn echt wel betere series, maar het is echt wel leuk!We zitten hier op de bank ook steeds te voorspellen wat er allemaal zal gaan gebeuren enzo!
Ik heb nu het idee dat die Kreese de leerlingen van Cobra Kai wil klaarstomen voor één of andere militaire zelfmoordmissie of zo, aangezien hij connecties met het leger heeft en hij niet bepaald de meest betrouwbare of mensenlievende persoon is.
Ik heb ooit een artikel gelezen waarbij ze stelden dat de schrijvers van marvels end game, Dragonball en game of thrones moesten leren van cobra kai vanwege personage als kreese
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha kreese is een interessant personage.
Ik heb ooit een artikel gelezen waarbij ze stelden dat de schrijvers van marvels end game, Dragonball en game of thrones moesten leren van cobra kai vanwege personage als kreese!
Ja GoT WAS super goed tot Tywin's dood.
Daarna had het zeker nog goede momenten, maar het werd wel heel snel minder en minder.
Marvel zooi kijk ik al niet meer sinds de eerste Doctor Strange film, of misschien nog eentje er na.![]()
Kreese lijkt me een beetje een heftigere versie van Theo Maassen:
NWS / 'Theo Maassen breekt neus van zijn vrouw, VPRO geschrokken’![]()
Theo Maassen
.
Weer iemand die gecanceld gaat worden.Don't follow me. I am lost too
.
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:37 schreef RedShoe het volgende:
Weer iemand die gecanceld gaat worden.![]()
Evert Santegoedsquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.![]()
Dan weet je meestal wel dat minder dan de helft misschien klopt.Don't follow me. I am lost too
.
Futloos dagje. Ben na een half uur al weer uit de sportschool weggegaan. Wel intensief getraind, maar m'n benen verzuurden als een malle, ik had het belachelijk heet, kon me niet focussen enz.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Meh niet helemaal te pas, hoe issie met jou ?![]()
Ik heb geen idee wie dat is!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Evert Santegoeds![]()
Dan weet je meestal wel dat minder dan de helft misschien klopt.![]()
![]()
Die is van de Privé.Don't follow me. I am lost too
.
He bah, ook niet lekker dus. las ook al dat mini niet lekker te pas wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Futloos dagje. Ben na een half uur al weer uit de sportschool weggegaan. Wel intensief getraind, maar m'n benen verzuurden als een malle, ik had het belachelijk heet, kon me niet focussen enz.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[..]
daar voelt die biefstuk niets van.. Wel laat ik de vleeshamer er op los
Is dat wel een aanrader trouwens, biefstuk pletten?![]()
Ja okee, die conclusie trok ik al wel.quote:Maar verder....?
Het is sowieso een sensatieblaadje, maar hij is dus 1 van de ergere die daar werkt?![]()
Je hebt wel een van die stugge lapjes die kan je mals maken door even met vleesbijl plat te slaan of vleeshamerquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat wel een aanrader trouwens, biefstuk pletten?![]()
Ja dat is waarschijnlijk ook deels de reden waarom ik nu niet fit ben; rusteloze nacht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
He bah, ook niet lekker dus. las ook al dat mini niet lekker te pas was
Maar met stormachtig weer zit ik sowieso meestal ook niet echt lekker in m'n vel.![]()
Voorkauwen dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Je hebt wel een van die stugge lapjes die kan je mals maken door even met vleesbijl plat te slaan of vleeshamer![]()
![]()
't zijn vaak die aanbieding biefstukken waarvan je twijfelt of het een echte biefstuk is of ertegenaan groeitquote:![]()
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, die conclusie trok ik al wel.Maar verder....?
Het is sowieso een sensatieblaadje, maar hij is dus 1 van de ergere die daar werkt?
Paparazzi![]()
Heb je die docu gezien van Britney Spears?Don't follow me. I am lost too
.
We kopen regelmatig verschillende soorten biefstuk bij de Lidl in Duitsland, maar de malsheid verschilt van keer tot keer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef Rob het volgende:
[..]
't zijn vaak die aanbieding biefstukken waarvan je twijfelt of het een echte biefstuk is of ertegenaan groeit
Chuck-eye steak bijvoorbeeld; meestal is dat wel goed mals, maar soms blijf je er maar op kauwen tot je het eindelijk een keer door kunt slikken.![]()
Ik hou me werkelijk helemaal niet met dit soort dingen bezig!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja.
Paparazzi![]()
Heb je die docu gezien van Britney Spears?
Maar ik weet wel dat Britney's leven volledig zuur is gemaakt door die paparazzi ja.![]()
moet ik dat willenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja.
Paparazzi![]()
Heb je die docu gezien van Britney Spears?![]()
![]()
Ooit een keer gelezen dat Beyoncé of wie dan ook d'r handen niet gewassen schijnt te hebben na hevig op de pot te hebben zitten bouten in een restaurant.
Nou, die paparazzi voegen echt wat toe aan de maatschappij!![]()
![]()
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou me werkelijk helemaal niet met dit soort dingen bezig!
Maar ik eet wel dat Britney's leven volledig zuur is gemaakt door die paparazzi ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Geen biefstuk dus.. die kan dus wel een klap met vleeshamer of bijl gebruikenquote:Wat is een Chuck Eye?
De chuck eye steak komt van de hals en onderrib van de rund. De ribeye steak wordt gesneden uit de zesde tot twaalfde rib, en de chuck eye steak komt van de vijfde rib. Het zit dus echt naast elkaar en vandaar dat het ook relatief veel op elkaar lijkt.![]()
Note to self: Niet op het bord van @Rob gaan liggen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef Rob het volgende:
Als er een biefstuk op mijn bord ligt gaat ie aan stukkenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?![]()
![]()
dat was 25 jaar geleden ofzo..quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?
Maar sommige tieners uit die tijd zijn het niet ontgroeid![]()
![]()
Vast mijn vleeshamer opzoekenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Note to self: Niet op het bord van @:Rob gaan liggen.![]()
![]()
Even Roddelpraat afwachten daarover ik zag net tukketje sterre lorenzo lopen in het wild.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet niks.quote:
Was wel de moeite waard vond ik.
Triest verhaal wel.Don't follow me. I am lost too
.
had het een jurk aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even Roddelpraat afwachten daarover ik zag net tukketje sterre lorenzo lopen in het wild.![]()
![]()
Ik moet wel wat, werkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet niks.
Triest verhaal wel.
Ik ookquote:
.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet niks.
Triest verhaal wel.![]()
![]()
maar geen zin, dus lekker dode toppaspel spelenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Met je niffo's hier, aiiight!quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
maar geen zin, dus lekker dode toppaspel spelen![]()
![]()
Ha wel een roze vrouwelijk t-shirts met een soort van legging.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:56 schreef Rob het volgende:
[..]
dat was 25 jaar geleden ofzo..
Maar sommige tieners uit die tijd zijn het niet ontgroeid
Heb haar nooit iets aan gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kon als tiener de video van 'Hit me baby one more time' altijd wel goed pruimen, mits die op mute stondquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik kon als tiener de video van 'Hit me baby one more time' altijd wel goed pruimen, mits die op mute stondJe weet zelfs de titel nog
Je kon die meuk echt niet ontwijken in mijn jeugd. Ik heb ook meer informatie over de Spice Girls & de Backstreet Boys opgeslagen in m'n hoofd dan me lief is.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
pak maar een biertje, even tot 100 tellen en dan terug komenquote:
Das echt niet fijn nee.. het is zeker wel stormachtig. Hoop dat je je gauw wat beter voeltquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is waarschijnlijk ook deels de reden waarom ik nu niet fit ben; rusteloze nacht.
Maar met stormachtig weer zit ik sowieso meestal ook niet echt lekker in m'n vel.![]()
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pak maar een biertje, even tot 100 tellen en dan terug komen
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
![]()
![]()
het is altijd ergens kwart over bierquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
Geen 100 biertjes, 1 biertjuh en dan in jezelf of hardop tot 100 telluhhhhh
En van mij mag je altijd iedere minuut van de dag in DTS postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppersquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?
Geen 100 biertjes, 1 biertjuh en dan in jezelf of hardop tot 100 telluhhhhh
En van mij mag je altijd iedere minuut van de dag in DTS posten![]()
![]()
Dank je wel, ga je al weer weg?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bye bye
![]()
lig in een deuk
Wat nieuwe aanwas mag wel .quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I like it, van mij is iedereen welkomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:34 schreef Speklap3000 het volgende:
ik ken een eric, die is niet welkom hierDon't follow me. I am lost too
.
Oja.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik hoor hem nog netquote:
.
Sterre de transgenderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lunch was lekker trouwens
.
Ja hier ook broodje kibbeling.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kibbeling op een broodje?quote:
Ik eet dat altijd zonder
.
twee collega's van me hebben net ook een broodje kibbeling gehaald. wel verdacht hoorquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik doe het op witte bolletjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kibbeling op een broodje?
Ik eet dat altijd zonderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Strange Things. Wanneer begint dat weer?Don't follow me. I am lost too
.
Kan ook, als het maar lekker is.quote:Don't follow me. I am lost too
.
tegen de tijd dat die kids 27 zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heet vodka een watertje danquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
dan heb je water geen watertje![]()
![]()
"The name vodka is a diminutive form of the Slavic word voda (water), interpreted as "waterkin": root vod- [water]"met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?![]()
Huh nee johquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?Zo oud zijn die kids niet hoor,.
![]()
![]()
Ieder zijn dingZou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?Don't follow me. I am lost too
.
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: