Ik zit de hele dag door aan vlees-snacks en whey protein nu ik meer naar de sportschool ga.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat niet,
Maar vegan lifestyle is voor mij volledig onhaalbaar.
Aldus mijn vegan friends.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd van dat blauwe spul, wat ze in ziekenhuizen ook hebben.
Gelukkig werkt het tegenwoordig heel makkelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
'hoi ik wil graag eten waar ik niet door sterf' klinkt redelijk ontspannen idd.
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gooien we hier wel in de airfryer.
3 euro ofzo.
Nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?
"Hee ma, ben je met je tieten bij pecannoten in de buurt geweest of zo? Geef me dan maar gewoon de fles hoor!"quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het tegenwoordig heel makkelijk.
Je belt op, je verteld wat je allergieën zijn, dat je verder een hele makkelijke eter bent, dat sporen van geen probleem is en vraagt dan of het mogelijk is te komen eten en dat je graag verrast wordt door de kok.
Succes verzekerd.
Ik ga niet dood, ik hoef niet naar het ziekenhuis (ok[img] bij noten weet ik het niet. Die mijd ik al sinds mijn geboorte als de pest) [/img]maar word gewoon echt ziek, uren op de wc ziek.
Het wordt airfryer doorquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje, een glas water uit de airfryer?
Zo ietsquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee ma, ben je met je tieten bij pecannoten in de buurt geweest of zo? Geef me dan maar gewoon de fles hoor!"
Ik zei dat wel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je een portie patat en een glas water.
"Dat is dan ¤9,95"
Patat en een glas water in de airfryer dus!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gooien we hier wel in de airfryer.
3 euro ofzo.
Whehe, Mini-ToT ontbijt hier regelmatig met broccoli en pasta.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb dus serieus broccoli, kip en noodles gegeten als ontbijt.
ik heb ruim drie maanden op broccolli en kip geleefdquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb dus serieus broccoli, kip en noodles gegeten als ontbijt.
Je kan het beter smorgens doen, dan in de avond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, Mini-ToT ontbijt hier regelmatig met broccoli en pasta.
frikandelpizza van de aldiquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was gewoon te lui iets anders te bedenken.
Yup, je lichaam neemt dan beter vitaminen op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het beter smorgens doen, dan in de avond.
Dit was nog restje van gisterenquote:
Puntjes voor jou!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:12 schreef Speklap3000 het volgende:
dit spel zou zo veel makkelijker zijn als iedereen gewoon ff deed kappen met posten
blijkbaar moet ik vaker vragen of iedereen ff stil kan zijnquote:
Cobra kaiquote:
Na seizoen 1 hebben we Karate Kid I en II pas voor het eerst gekeken!quote:
Je staat nu al op plek 46quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
blijkbaar moet ik vaker vragen of iedereen ff stil kan zijn
Mooi hoe ze van niks zo iets episch hebben weten te maken qua storytelling personages enzo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Na seizoen 1 hebben we Karate Kid I en II pas voor het eerst gekeken!
Aan deeltje 3 begonnen maar dat zag er volkomen kut uit dus zijn we vervolgens met seizoen 2 van Cobra Kai begonnen. Het wordt wel steeds interessanter!
Ja natuurlijk nog steeds geen waanzinnig diepzinnig verhaal, maar echt wel interessant en vermakelijk!
Oh ik vind het niet episch, er zijn echt wel betere series, maar het is echt wel leuk!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi hoe ze van niks zo iets episch hebben weten te maken qua storytelling personages enzo.
Ik heb karatekid op een leeftijd dat ik het me nog zou herinneren nog steeds niet gezien.
Wel mooi hoe het allemaal begon als een soort internet hype/theorie en nu dit is geworden.
Ha kreese is een interessant personage.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet episch, er zijn echt wel betere series, maar het is echt wel leuk!We zitten hier op de bank ook steeds te voorspellen wat er allemaal zal gaan gebeuren enzo!
Ik heb nu het idee dat die Kreese de leerlingen van Cobra Kai wil klaarstomen voor één of andere militaire zelfmoordmissie of zo, aangezien hij connecties met het leger heeft en hij niet bepaald de meest betrouwbare of mensenlievende persoon is.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha kreese is een interessant personage.
Ik heb ooit een artikel gelezen waarbij ze stelden dat de schrijvers van marvels end game, Dragonball en game of thrones moesten leren van cobra kai vanwege personage als kreese
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:37 schreef RedShoe het volgende:
Weer iemand die gecanceld gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |