Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 24-01-2024 10:01:17 ]![]()
Hey nieuw topic.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Pindakaasquote:wie is er niet groot mee geworden..
Don't follow me. I am lost too
.
Morguh Rob
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Door de wind?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja af en toe heb ik er gewoon trek in.. en met een bakkie koffie 's ochtends is het "gewoon lekker "quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pindakaaswie is er niet groot mee geworden..
![]()
Calve? Of huismerk?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:39 schreef Rob het volgende:
Ja af en toe heb ik er gewoon trek in.. en met een bakkie koffie 's ochtends is het "gewoon lekker "Don't follow me. I am lost too
.
Dat vind ik ook ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Sommige huismerken zijn redelijk te doen, maar ik heb alleen CalvéDon't follow me. I am lost too
.
Niet de pindakaas met stukjes erin..quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef Rob het volgende:
En als ik het heb: Gekleurde muisjes van de Ruyter..Don't follow me. I am lost too
.
nee vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet de pindakaas met stukjes erin..![]()
Ik ook nietquote:
.
Hoe is het met je rug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik het zelf satésaus maak dan wel dan is de bite wat lekkerder, maar niet voor op brood.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet de pindakaas met stukjes erin..![]()
Wat leuk voor haar.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik in ieder geval wel... Wind stond pal op de muur van onze slaapkamer en daardoor veel lawaai wat mijn slaap niet goed heeft gedaan.quote:
Maar goed, veel koffie en ik overleef het wel.![]()
Goeie tipquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Als ik het zelf satésaus maak dan wel dan is de bite wat lekkerder, maar niet voor op brood.
.
Verkering nog welquote:
Ja hoor van meerdere dat ze wakker geworden zijn van de wind.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel... Wind stond pal op de muur van onze slaapkamer en daardoor veel lawaai wat mijn slaap niet goed heeft gedaan.
Maar goed, veel koffie en ik overleef het wel.
Ik heb er niets van gehoord, al ben ik vaak wakker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee uitstralingspijn, dan zit die zenuw nog klem dusquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef Rob het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht denkelijk. het ging beter vanmorgen weer meer last van bil en been
Neem je rust.
Lastig nu ook DJMO niet veel mag doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Samen redden we het op het moment redelijk. Ik heb nog geen hulptroepen hoeven inschakelen dus het gaat goed.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee uitstralingspijn, dan zit die zenuw nog klem dus
Neem je rust.
Lastig nu ook DJMO niet veel mag doen![]()
Gelukkig, doe maar wel voorzichtig, zo zenuwbeklemming is geen pretjequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Samen redden we het op het moment redelijk. Ik heb nog geen hulptroepen hoeven inschakelen dus het gaat goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paar weken geleden nog een sleep been dus nu gaat het redelijk ondanks de pijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, doe maar wel voorzichtig, zo zenuwbeklemming is geen pretje![]()
Vriendin had er ook niet zoveel last van en ik over het algemeen ook niet. Nu helaas wel, komt nog bij dat ik gisteren veel te veel heb gegeten en daar last van had.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor van meerdere dat ze wakker geworden zijn van de wind.
Ik heb er niets van gehoord, al ben ik vaak wakker geweest
Waait hier overigens nog steeds heel hard. Maar zonnetje schijnt wel, dat is al iets.![]()
@DJMO valt lekker in slaap met stormgeluiden op de Google home speaker..
De storm buiten is/was harder..
#Doornroosje![]()
Gaat flink tekeer.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dan zat het goed klem die zenuw.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een sleep been dus nu gaat het redelijk ondanks de pijn
Ik heb een keer gehad dat ik op wilde staan tijdens zo beklemming en ik er zo doorheen zakte.
Fijn dat je dat sleepbeen niet meer hebt.
Echt rustig aan doen, ik ben eigenwijs geweest toen het bij mij begon en pluk er nog de (rotte) vruchten vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik las dat je buikpijn had gisteren. Was het zo lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Vriendin had er ook niet zoveel last van en ik over het algemeen ook niet. Nu helaas wel, komt nog bij dat ik gisteren veel te veel heb gegeten en daar last van had.
Waait hier overigens nog steeds heel hard. Maar zonnetje schijnt wel, dat is al iets.
Vervelend zeg.Don't follow me. I am lost too
.
Was erg lekker. Heb teveel biefstukken naar binnen gewerkt en had beter geen ijs kunnen eten nadien...quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je buikpijn had gisteren. Was het zo lekker
Buiten was niet de enige plek waar het waaide vannacht...![]()
IJs nadien is altijd dodelijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Was erg lekker. Heb teveel biefstukken naar binnen gewerkt en had beter geen ijs kunnen eten nadien...
Buiten was niet de enige plek waar het waaide vannacht...
.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: