Evert Santegoedsquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.
Futloos dagje. Ben na een half uur al weer uit de sportschool weggegaan. Wel intensief getraind, maar m'n benen verzuurden als een malle, ik had het belachelijk heet, kon me niet focussen enz.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Meh niet helemaal te pas, hoe issie met jou ?
Ik heb geen idee wie dat is!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Evert Santegoeds![]()
Dan weet je meestal wel dat minder dan de helft misschien klopt.
quote:
He bah, ook niet lekker dus. las ook al dat mini niet lekker te pas wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Futloos dagje. Ben na een half uur al weer uit de sportschool weggegaan. Wel intensief getraind, maar m'n benen verzuurden als een malle, ik had het belachelijk heet, kon me niet focussen enz.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[..]
daar voelt die biefstuk niets van.. Wel laat ik de vleeshamer er op los
Ja okee, die conclusie trok ik al wel.quote:
Je hebt wel een van die stugge lapjes die kan je mals maken door even met vleesbijl plat te slaan of vleeshamerquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat wel een aanrader trouwens, biefstuk pletten?
Ja dat is waarschijnlijk ook deels de reden waarom ik nu niet fit ben; rusteloze nacht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
He bah, ook niet lekker dus. las ook al dat mini niet lekker te pas was
Voorkauwen dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Je hebt wel een van die stugge lapjes die kan je mals maken door even met vleesbijl plat te slaan of vleeshamer
't zijn vaak die aanbieding biefstukken waarvan je twijfelt of het een echte biefstuk is of ertegenaan groeitquote:
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, die conclusie trok ik al wel.Maar verder....?
Het is sowieso een sensatieblaadje, maar hij is dus 1 van de ergere die daar werkt?
We kopen regelmatig verschillende soorten biefstuk bij de Lidl in Duitsland, maar de malsheid verschilt van keer tot keer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef Rob het volgende:
[..]
't zijn vaak die aanbieding biefstukken waarvan je twijfelt of het een echte biefstuk is of ertegenaan groeit
Ik hou me werkelijk helemaal niet met dit soort dingen bezig!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja.
Paparazzi![]()
Heb je die docu gezien van Britney Spears?
moet ik dat willenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja.
Paparazzi![]()
Heb je die docu gezien van Britney Spears?
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou me werkelijk helemaal niet met dit soort dingen bezig!
Maar ik eet wel dat Britney's leven volledig zuur is gemaakt door die paparazzi ja.
quote:
Geen biefstuk dus.. die kan dus wel een klap met vleeshamer of bijl gebruikenquote:Wat is een Chuck Eye?
De chuck eye steak komt van de hals en onderrib van de rund. De ribeye steak wordt gesneden uit de zesde tot twaalfde rib, en de chuck eye steak komt van de vijfde rib. Het zit dus echt naast elkaar en vandaar dat het ook relatief veel op elkaar lijkt.
Note to self: Niet op het bord van @Rob gaan liggen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef Rob het volgende:
Als er een biefstuk op mijn bord ligt gaat ie aan stukken
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?
dat was 25 jaar geleden ofzo..quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet is ook meer een tieneridooltje dacht ik of niet?
Vast mijn vleeshamer opzoekenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Note to self: Niet op het bord van @:Rob gaan liggen.
Even Roddelpraat afwachten daarover ik zag net tukketje sterre lorenzo lopen in het wild.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het vooralsnog om een roddel uit de Privé gaat van een minnares van hem, dus het is even afwachten of het allemaal wel echt zo is.
Je moet niks.quote:
had het een jurk aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even Roddelpraat afwachten daarover ik zag net tukketje sterre lorenzo lopen in het wild.
Ik moet wel wat, werkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet niks.
Was wel de moeite waard vond ik.
Triest verhaal wel.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet niks.
Was wel de moeite waard vond ik.
Triest verhaal wel.
maar geen zin, dus lekker dode toppaspel spelenquote:
Met je niffo's hier, aiiight!quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
maar geen zin, dus lekker dode toppaspel spelen
Ha wel een roze vrouwelijk t-shirts met een soort van legging.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:56 schreef Rob het volgende:
[..]
dat was 25 jaar geleden ofzo..
Maar sommige tieners uit die tijd zijn het niet ontgroeid
Ik kon als tiener de video van 'Hit me baby one more time' altijd wel goed pruimen, mits die op mute stondquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik kon als tiener de video van 'Hit me baby one more time' altijd wel goed pruimen, mits die op mute stond
Je kon die meuk echt niet ontwijken in mijn jeugd. Ik heb ook meer informatie over de Spice Girls & de Backstreet Boys opgeslagen in m'n hoofd dan me lief is.quote:
pak maar een biertje, even tot 100 tellen en dan terug komenquote:
Das echt niet fijn nee.. het is zeker wel stormachtig. Hoop dat je je gauw wat beter voeltquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is waarschijnlijk ook deels de reden waarom ik nu niet fit ben; rusteloze nacht.
Maar met stormachtig weer zit ik sowieso meestal ook niet echt lekker in m'n vel.
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pak maar een biertje, even tot 100 tellen en dan terug komen
het is altijd ergens kwart over bierquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppersquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?
Geen 100 biertjes, 1 biertjuh en dan in jezelf of hardop tot 100 telluhhhhh
En van mij mag je altijd iedere minuut van de dag in DTS posten
Dank je wel, ga je al weer weg?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppers
Wat nieuwe aanwas mag wel .quote:
I like it, van mij is iedereen welkomquote:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:34 schreef Speklap3000 het volgende:
ik ken een eric, die is niet welkom hier
Oja.quote:
Ik hoor hem nog netquote:
Kibbeling op een broodje?quote:
twee collega's van me hebben net ook een broodje kibbeling gehaald. wel verdacht hoorquote:
Ik doe het op witte bolletjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kibbeling op een broodje?
Ik eet dat altijd zonder
Kan ook, als het maar lekker is.quote:
tegen de tijd dat die kids 27 zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?
Heet vodka een watertje danquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
dan heb je water geen watertje
quote:
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?
Huh nee johquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |