het is altijd ergens kwart over bierquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie kijkt op de klok en vind het een vreemde tijd om mensen te adviseren nu al bier te gaan drinken
100 biertjes zijn ruim 4 kratten dus je bedoeld dat ik beter tot zondag middag beter niet meer in DTS kan post?Ik snap wel dat ik ook wat harder door kan drinken dan is zaterdag avond ook wel haalbaar
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppersquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou is geen tijd te vreemd toch een biertje te drinken toch?
Geen 100 biertjes, 1 biertjuh en dan in jezelf of hardop tot 100 telluhhhhh
En van mij mag je altijd iedere minuut van de dag in DTS posten
Dank je wel, ga je al weer weg?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
vandaag niet te vroeg aan het bier en veel plezier met de nieuwe punckten toppers
Wat nieuwe aanwas mag wel .quote:
I like it, van mij is iedereen welkomquote:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:34 schreef Speklap3000 het volgende:
ik ken een eric, die is niet welkom hier
Oja.quote:
Ik hoor hem nog netquote:
Kibbeling op een broodje?quote:
twee collega's van me hebben net ook een broodje kibbeling gehaald. wel verdacht hoorquote:
Ik doe het op witte bolletjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kibbeling op een broodje?
Ik eet dat altijd zonder
Kan ook, als het maar lekker is.quote:
tegen de tijd dat die kids 27 zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?
Heet vodka een watertje danquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
dan heb je water geen watertje
quote:
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:44 schreef RedShoe het volgende:
Strange Things. Wanneer begint dat weer?
Huh nee johquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Eleven inmiddels niet zo'n beetje in de 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |