Ze mocht wel het spel doen met Danny en bij winst alleen Danny een vrijstellingquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom staat Ashley als enige genomineerd in de OP?
Tom en ronahi zijn ook genomineerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze mocht wel het spel doen met Danny en bij winst alleen Danny een vrijstelling
Die zijn samen genomineerd dus mochten niet meedoen maar Danny heeft wel mazzel dat Ashley ook voor de winst voor hem.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en ronahi zijn ook genomineerd
In de OP hier in het topicquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die zijn samen genomineerd dus mochten niet meedoen maar Danny heeft wel mazzel dat Ashley ook voor de winst voor hem.
Van mij mag ze ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef bpi het volgende:
Hopelijk nomineert diegene die PON heeft Ariana. Dan weet je zo wie er gaat zaterdag en wordt het leuker daar.
Die kunnen nog vrijstelling winnen, en de twee nieuwe bewoners staan ook nog niet in de OP.. maar dat komt nog welquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de OP hier in het topic
Staat alleen ashley als genomineerd
Tom en Ronahi zijn ook genomineerd
Tenzij @:Gert meer weet dan wij
Maar zijn wel begrijpelijk hoor.....heb zelf daar ook last van. Wil te vlug tikken en dat staat het er zo krom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn zinnen kloppen soms echt niet 🙈
Big brother mss wel maar de kijkers zijn haar allemaal zat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook
Maar zal wel niet gebeuren
BB vindt het verhaallijntje maar wat leuk
Die staan er wel tussenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kunnen nog vrijstelling winnen, en de twee nieuwe bewoners staan ook nog niet in de OP.. maar dat komt nog wel
hmmm ja die is wel lekker jahquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
dit vind Ariana een knappe man,, lijkt wel op tom, ook dat baardje wat ze noemt
[ link | afbeelding ]
BB laat Ariana er niet uitgaan, kijkcijferkanonquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook
Maar zal wel niet gebeuren
BB vindt het verhaallijntje maar wat leuk
haha ja je kan ook te eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley’s man heeft een donkere kant en ook wel jaloers
Jeetje ashley
Misschien moet je niet alles willen vertellen
Alweer nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:33 schreef zodeju het volgende:
Ariane![]()
krijgt haar armen niet omhoog zeker nu je je vinger moet opsteken wie wat doet......
Ja en dan zeggen dat ze het getroffen heeft...quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley haar vriend is dus dominant en kiest haar kleding en hakken enzo uit.Lekker geëmancipeerd maar niet heus
Ze heeft deze ochtend al 3 x gezegd dat ze gaat stofzuigenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:33 schreef zodeju het volgende:
Ariane![]()
krijgt haar armen niet omhoog zeker nu je je vinger moet opsteken wie wat doet......
Vindt het nogal een verschilletje.....een vreemde hoeft jou toch ook niet te vertellen wat je aan moet, of een vreemde die geld van je pakt zonder te overleggen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat ze het getroffen heeft...
Gister was ze toch boos op de dominantie van Lenie.
Mee eens, voor haar man heeft ze gekozen en misschien juist daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het nogal een verschilletje.....een vreemde hoeft jou toch ook niet te vertellen wat je aan moet, of een vreemde die geld van je pakt zonder te overleggen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm Cos!
Benieuwd wat we vandaag mogen beleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is het hier gezelligerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef Joke43 het volgende:
Zet de streams aan, kakkelende, liggende meiden. En n zingende lenie. Streams maar weer uit. Volg t hier wel😀
Beterschapquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Hopelijk vandaag wat minder streamslocks, ik lig in het ziekenhuis en de afleiding helpt, maar ja
Sterkte! Voorspoedige genezing 🤗quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Hopelijk vandaag wat minder streamslocks, ik lig in het ziekenhuis en de afleiding helpt, maar ja
Beterschap, hopelijk ben je snel weer thuis.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Die is niet lekker hoor..quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:44 schreef Ireth het volgende:
Dory vind/vond Ariaan lief adhv de beelden die ze had gezien voor ze het huis in ging...
Ik geloof ook niet dat ze zou zeggenquote:
Beterschap en hoop dat je snel thuis mag zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Zou het een hint zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef Hunter het volgende:
De wall ligt vol met aardappels, 1 per deurtje
Ze zei het niet in de context van de knopdruk actie maar meer in de algemeenheid dat hij zo dominant is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het nogal een verschilletje.....een vreemde hoeft jou toch ook niet te vertellen wat je aan moet, of een vreemde die geld van je pakt zonder te overleggen.
Fucked up, net zoals die koffiecup voor 12 coinsquote:
Ze zitten vaak in de barbie kamer, en terecht want het is ene gezellig hoekje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
We kunnen nog op 1 hebben over chocola
Dat klopt dat hij dominant is.....zag je gister op de tv uitzending heel goed....Stelt regels op of anders straf maar niet voor hem.....juist wat hij van andere bewoners verlangt hoeft hij zelf niet te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zei het niet in de context van de knopdruk actie maar meer in de algemeenheid dat hij zo dominant is.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:50 schreef marky het volgende:
Dan vlucht je voor de Ashleycam schakelt de streamlock in op de andere stream. Moeten we weer terug naar de Ashleycam.
Dat dusquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
Maar wat als er een pin of coins ofzo in die aardappelen gepropt is?
Koop je er 1 ben je genomineerd/vrijgesteld ofzo, en dat dan die aardappel naar de klote is, is best fucked up
Mee eens, de enige die regels maakt is BB, geen bewoner tegen andere bewoners.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt dat hij dominant is.....zag je gister op de tv uitzending heel goed....Stelt regels op of anders straf maar niet voor hem.....juist wat hij van andere bewoners verlangt hoeft hij zelf niet te doen.
Die aardappel is dan fucked up jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
Maar wat als er een pin of coins ofzo in die aardappelen gepropt is?
Koop je er 1 ben je genomineerd/vrijgesteld ofzo, en dat dan die aardappel naar de klote is, is best fucked up
Of op zijn sodemieter.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
Lenie naar de dbk
Die krijgt een beloning voor zijn toneelstuk van gisteravond
Daar houdt Ashley dus van bij haar eigen man maar niet bij Lenie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt dat hij dominant is.....zag je gister op de tv uitzending heel goed....Stelt regels op of anders straf maar niet voor hem.....juist wat hij van andere bewoners verlangt hoeft hij zelf niet te doen.
Is geen geheim, is al bekend dat er iedere keer een ander achter de stemvervormer zit zodat je wel iedere keer dezelfde stem hoort.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Overdreven dat de stem het grootste geheim van Nederland is.
Alles is overdreven aan haar. Haar borsten en lippen en volgens mij ook haar neus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Overdreven dat de stem het grootste geheim van Nederland is.
Nee verplicht Ashleycam kijken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Hebben we alweer stream 2
Want dit kippen hok
Uhuh, al een paar dagen. Tenzij er wéér nieuwe zijn die ik nog niet ken?quote:
Dan vind ik Danny van vorig seizoen er meer op lijken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
dit vind Ariana een knappe man,, lijkt wel op tom, ook dat baardje wat ze noemt
[ link | afbeelding ]
Nog geen extra nieuwequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, al een paar dagen. Tenzij er wéér nieuwe zijn die ik nog niet ken?
Wat betreft wie er genomineerd is: het is nog niet definitief voor Tom en Rohani, maar op zich heb je natuurlijk wel gelijk: op dit moment zijn ze wel degelijk genomineerd. Dus ik pas het aan in de OP!
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, al een paar dagen. Tenzij er wéér nieuwe zijn die ik nog niet ken?
Wat betreft wie er genomineerd is: het is nog niet definitief voor Tom en Rohani, maar op zich heb je natuurlijk wel gelijk: op dit moment zijn ze wel degelijk genomineerd. Dus ik pas het aan in de OP!
Oei beterschap. Gaat het wel met je?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Sabine: Kutkip!quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:02 schreef Snensie het volgende:
Ariana vind kippen leuk😳
Ff ot: ik ging eten met een vegetariër en het restaurant zei dat de dag special kip was waarop hij geïrriteerd reageerde. Ik zei, ik wil de dagschotel en ging hem uitleggen dat ik kippen irritante beesten vond die je maar beter op kan vreten. Sorry vegetariërs hier maar als mensen het door je strot proberen te duwen word ik opstandig😝
Sterkte!💐quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Was ook leuk dat ze kippen hadden en zo nu en dan een eitje konden bakkenquote:
Ja maar daar zullen ze nu ook wel gezeik mee krijgen. Ze krijgen ook allemaal soja producten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was ook leuk dat ze kippen hadden en zo nu en dan een eitje konden bakken
Heb als Belg maar 1 stream en die zit heel de tijd op ofwel Tom ofwel Ashley ofwel Ariana ofwel Karen. De andere bewoners zie je alleen als ze met 1 van die vier in gesprek zijn. Alice lijkt niet te bestaan op stream 1.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft de cam al de hele ochtend.
Geen idee waar zij elke x naar toe gaat….quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herhaalt de geschiedenis zich? Er zijn bij ‘Big Brother’ al drie mensen genomineerd: Tom, Ashley en Ronahi. Er is nog een Power Of Nomination-spel waarbij in theorie de winnaar nog mag nomineren, maar is dat deze week wel zo?
Er zijn twee mogelijke scenario’s en dat heeft alles met de secret mission van Tom en Ronahi te maken. Zij moeten enkele fouten in het huis gaan opnoemen in de dagboekkamer. Slagen zij daarin, dan vervalt hun nominatie en kan de winnaar van de Power Of Nomination in de dagboekkamer gaan nomineren.
Maar wat als Ronahi en Tom niet in hun secret mission slagen? Dan blijven zij genomineerd en achten wij de kans groot dat de Power Of Nomination geen invloed heeft. Er zijn dan namelijk al drie genomineerden en Big Brother zou wel eens kunnen beslissen dat deze dan niet gebruikt kan worden.
Dat is in het verleden al eens gebeurd en dat zou zowel voor de genomineerden als voor de winnaar van de PON best wel eens een tegenvaller kunnen zijn. De genomineerden hopen namelijk dat de winnaar van de PON eventueel nog iemand van de nominatielijst kan halen en iemand anders zal mogen nomineren. Maar denkt Big Brother daar hetzelfde over? Het is namelijk Fuked-Up week en daar hebben we tot hiertoe eigenlijk nog niets van gemerkt….Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Vind ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vond Tom echt gezellig met Jimmy steeds. Het lijkt of Tom rustig in zijn hoofd wordt van Jimmy.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:49 schreef rinardo het volgende:
Bron:Maar wat als er meer secret missions zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herhaalt de geschiedenis zich? Er zijn bij ‘Big Brother’ al drie mensen genomineerd: Tom, Ashley en Ronahi. Er is nog een Power Of Nomination-spel waarbij in theorie de winnaar nog mag nomineren, maar is dat deze week wel zo?
Er zijn twee mogelijke scenario’s en dat heeft alles met de secret mission van Tom en Ronahi te maken. Zij moeten enkele fouten in het huis gaan opnoemen in de dagboekkamer. Slagen zij daarin, dan vervalt hun nominatie en kan de winnaar van de Power Of Nomination in de dagboekkamer gaan nomineren.
Maar wat als Ronahi en Tom niet in hun secret mission slagen? Dan blijven zij genomineerd en achten wij de kans groot dat de Power Of Nomination geen invloed heeft. Er zijn dan namelijk al drie genomineerden en Big Brother zou wel eens kunnen beslissen dat deze dan niet gebruikt kan worden.
Dat is in het verleden al eens gebeurd en dat zou zowel voor de genomineerden als voor de winnaar van de PON best wel eens een tegenvaller kunnen zijn. De genomineerden hopen namelijk dat de winnaar van de PON eventueel nog iemand van de nominatielijst kan halen en iemand anders zal mogen nomineren. Maar denkt Big Brother daar hetzelfde over? Het is namelijk Fuked-Up week en daar hebben we tot hiertoe eigenlijk nog niets van gemerkt….Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is nog nooit gebeurd tegelijk, en hebben we immers ook niets over gezien in de tv show, denk het niet, maar kan best, het is niet voor nietsquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat als er meer secret missions zijn
Denk niet dat ze er 4 van de 5 hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Oehh spannend
Ronahi en Tom gaan nu naar de dagboek kamer
.
Ik ben benieuwd
In het jill seizoen hadden er meerdere tegelijk een secret missionquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurd tegelijk, en hebben we immers ook niets over gezien in de tv show, denk het niet, maar kan best, het is niet voor niets
[ link | afbeelding ]
Beterschap!quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Heb het idee dat het allemaal verplichte wandelingen zijn en dat ze veel moeten praten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou ze een stappenteller geven !
Verplicht 8000 stappen per dag want nu hebben ze denk ik 1000 per dag.
Kattenkussen heeft maar een oor schijnt hetquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er 4 van de 5 hebben
Het is erg ongezond als je te weinig beweegt. Dus lijkt me niet ongeloofwaardig als we hier stellen dat de kans groot is dat ze in de dagboek kamer van de psych te horen krijgen dat ze moeten wandelen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat het allemaal verplichte wandelingen zijn en dat ze veel moeten praten.
Dat praten gaat vanzelf denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat het allemaal verplichte wandelingen zijn en dat ze veel moeten praten.
Ik dacht dat het een schaap wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kattenkussen heeft maar een oor schijnt het
Alleen het feit al dat iedere dag een ander koppeltje gaat rondlopen is al een groot vermoeden dat het een geplande actie is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is erg ongezond als je te weinig beweegt. Dus lijkt me niet ongeloofwaardig als we hier stellen dat de kans groot is dat ze in de dagboek kamer van de psych te horen krijgen dat ze moeten wandelen.
En tijdens wandelen praat je automatisch he.
Je maakt geen kut mee daar he,quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat iedere dag een ander koppeltje gaat rondlopen is al een groot vermoeden dat het een geplande actie is.
Nee 2.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kattenkussen heeft maar een oor schijnt het
Lijkt mij leeuwenmanen met kattensnuitje te zijn..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
de secret missie met de 5 dingen die niet kloppen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat gooit Tom?quote:
Volgens mij ditquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die poster vind ik duidelijk dat die niet klopt.
De rest??
Ben benieuwd naar de uitleg van bb hierover. En hoop dat Tom en Rohani slagen
Misschien moet hij dat nog dragen tot de tv-uitzending is geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Tom heeft z'n pin nog
[ afbeelding ]
Plantjes was 1 echt hoorde ik alleen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heb nu wel niet precies gehoord wat de verschillen waren.
ja is wel logisch ook wat hij opnoemt die bloempotten enzo en die boeken wat die zegt kloppen ook niet hahahquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom heeft wel gelijk, dat er veel meer dingen zijn die niet klopte...
Ik vind ook dat Tom gelijk heeft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is wel logisch ook wat hij opnoemt die bloempotten enzo en die boeken wat die zegt kloppen ook niet hahah
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Tom gelijk heeft.
dat ging ook wel erg snelquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heb nu wel niet precies gehoord wat de verschillen waren.
@ledn81quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Vandaag vanaf 11:30 uitleg over de secret mission, en waarom het gefaald is, en de frustratie van Tom.
Dat Tom ondanks zijn kritiek op het huis de spullen die fout waren moet omwisselen...quote:
alleen in de kast bij de tv bedoelde Tomquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
Vond "Alles is oranje, van Nederland en dan staat er een Eiffeltoren" ook wel ver gezocht eigenlijk
Maar snap ook wel weer dat je overal iets achter gaat zoeken.
Zal wel in de uitzending komen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
Dus we mogen wel zien dat het mislukt is, maar niet dat Tom het spel moest spelen.
Dat spel is hij met ronahi al dagen aan het spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
Dus we mogen wel zien dat het mislukt is, maar niet dat Tom het spel moest spelen.
Ja dat zeg ik, ver gezochtquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alleen in de kast bij de tv bedoelde Tom
in de gang was er iets anders dat 1 ding weer naar Marokko wees en andere dingen naar andere land
Vond het al heel wat dat wij mochten zien dat het mislukt wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het blijft zo wel een onzinnig ding dat niet laten meekijken.
In de dbk?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het blijft zo wel een onzinnig ding dat niet laten meekijken.
Dat scenario vind ik in deze Fucked Up Week een open deur, dus ik zou dat zeker doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alle genomineerden vrijgesteld en de andere genomineerd 😂
Nou nee want ashley moet gewoon genomineerd blijven die was er al uitquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
NEENquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee want ashley moet gewoon genomineerd blijven die was er al uit
Ik zou het eerlijker vinden als Tom mag blijven en ook eens een keer als niet-genomineerde een spel kan spelen. Hij is al 2 weken genomineerd door een lullig iets en heeft nog nergens aan mee mogen doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice vind wel zo eerlijk dat Rohani mag blijven ook omdat ze er maar pas 1 week is, nou van mijn mag ze lekker naar huis.
Eensquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijker vinden als Tom mag blijven en ook eens een keer als niet-genomineerde een spel kan spelen. Hij is al 2 weken genomineerd door een lullig iets en heeft nog nergens aan mee mogen doen
heb opgenomen idd.. thnxquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:ledn81 rond 11u30 bekendmaking verschillen en niet slagen secret mission
6 deelname Ariaanquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:56 schreef Iceage het volgende:
5 dingen die niet kloppen :
1 Koffers inleveren.
2 Eenzijdig eten.
3 Geen Warm water badkamer.
4 Streamlocks.
5 Leenie zijn regels.
Nog een mooier gevoel als je uiteindelijk die draaideur naar de studio door loopt...quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana het lijkt mij ook een mooi gevoel dat je genomineerd wordt 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan kloppen haar kaarten niet….die hadden toch laten zien dat ze ver zou komen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog een mooier gevoel als je uiteindelijk die draaideur naar de studio door loopt...
Ze is echt alleen naar bezig met de andere bewoners, nu weer over dat er nog iemand binnen moet komen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
En weer heeft ze het over Tom, ze is helemaal geobsedeerd.
Ze gaat weer met hem praten zegt ze ,na het spel.
Die spoort echt niet hoor.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]Zegt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Bussen rijden niet, lopend naar huisquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan kloppen haar kaarten niet….die hadden toch laten zien dat ze ver zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Alle genomineerde vrijgesteld en Lenie of Ariana naar huisquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Topshowquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alle genomineerde vrijgesteld en Lenie of Ariana naar huis
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alle genomineerde vrijgesteld en Lenie of én Ariana naar huis
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Yes het is eruit ze heeft een pruik
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]Huh, die zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Op Twitter is het heel 'gekleurd'.quote:
Twitter is vaak niet heel representatiefquote:
Oh god.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op Twitter is het heel 'gekleurd'.
Tom is gister voor sommigen door de mand gevallen door bepaalde woke figuren omdat ie 'chinese' geluiden heeft gemaakt.
Ow echt? Goh, misschien heeft ze zelf een kort rattenkoppie ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Woke Chinezen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op Twitter is het heel 'gekleurd'.
Tom is gister voor sommigen door de mand gevallen door bepaalde woke figuren omdat ie 'chinese' geluiden heeft gemaakt.
Ze kijkt niet naar haar medebewoners, ze loert constant. Is alleen maar bezig met wat anderen van haar vinden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is echt alleen naar bezig met de andere bewoners, nu weer over dat er nog iemand binnen moet komen..
heeft ze het toegegeven hahahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze spreekt zichzelf zo tegen. Thuis is haar vriend de baas. En gisteravond zei ook Alice en dylano van dit ging niet per ongeluk.Daarop zweefde lenie op zijn kinderen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Lillfex het volgende:
Ashley Je bent gek dat ze geen vrouw willen die bazig kan zijn. Strookt totaal niet met wat we kunnen zien.
super zeg dus ze gaat 3 maanden niet der kop wassen hahahquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
In de oor van Karen en ze mag dat niet doorvertellen
@ledn81quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ze er nog niet bij gezet omdat ik even wil afwachten wat er vandaag gebeurd. We blijven anders bezig met aanpassen is best een (pokkuh) werkquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de OP hier in het topic
Staat alleen ashley als genomineerd
Tom en Ronahi zijn ook genomineerd
Tenzij @:Gert meer weet dan wij
Op 1 of 2, ik neem nog even stream 2 van de secret mission op omdat die langer en leuker was.quote:
FOK en Socials:quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goh wat een🪿quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
huh, vertelquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
FOK en Socials: [ afbeelding ] "Ze heeft een pruik!"
Omdat ze van zichzelf krul/kroeshaar heeft. En omdat dat in landen waar vrouwen kroeshaar hebben heel gewoon is om een pruik te dragen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:25 schreef Iceage het volgende:
Nu dus de grote vraag : Waarom heeft ze een pruik?
die vrouwen dragen wel vaker een pruik maar die komen er ook gewoon voor uitquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:25 schreef Iceage het volgende:
De secretmission is mislukt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Is al bekend of Tom En Ronahi de laatste ook al gevonden hebben, ze moesten er nog een toch?
Dat kan best waar zijn want de keren dat wij Bas zagen op beeld had hij een shaggy kop. Toen dacht ik al dat hij boos was om daar te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Delano vertelt even dag Basiri hier heel weinig nog van zich laat horen richting hem en rohani en dat hij ze zelfs negeert en ze hadden soort pact gemaakt dat ze elkaar niet zouden nomineren geloof ik hierop word er een SL gegooid
maar hij vertelde wel nog dat hij en Rohani hem Basari door de moeilijkste periode hebben geholpen het moment dat hij liep te janken en naar huis wilde
Ze hebben de missie verloren. Blijven dus genomineerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Is al bekend of Tom En Ronahi de laatste ook al gevonden hebben, ze moesten er nog een toch?
Hey @ledn81 ze gebruiken jou filmpjequote:Op woensdag 24 januari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
https://lovereality.nl/ar(...)ag-een-grotere-meme/
Dus het is 100% zeker dat ze genomineerd zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
De secretmission is mislukt.
de antwoorden waren
Som op schilderij
1 afwijkende eetkamerstoel
Afwijkende kleur zeeppompje in de badkamer
Achter eettafel 3 plantjes; 1 is echt, 2 zijn nep
In de barbieruimte wijkt 1 kussen af van de rest.
Ronahi en Tom hadden foute dingen gevonden,
In de woonkamer kast waren de boeken over nederland en er stond een eifeltoren op, boeken van NL en eifeltoren niet.
In de gang wees alles naar 1 land behalve 1 ding verwees naar Marokko?
Zolang het nog niet op tv is geweest of op de site staat om te stemmen kan er nog van alles veranderen denk ik...quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus het is 100% zeker dat ze genomineerd zijn?
Maar anders dan Volder niet de logo s eraf geknipt. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hey @:ledn81 ze gebruiken jou filmpje
ah grappig.. soms zitten er idd paar filmpjes tussen met flinke uitschieters idd. (terugkomst Sonja stond vast ook ergens op een site)quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hey @:ledn81 ze gebruiken jou filmpje
ja BB stem heeft het omgeroepenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus het is 100% zeker dat ze genomineerd zijn?
Dat zat al in de uitzending.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijker vinden als Tom mag blijven en ook eens een keer als niet-genomineerde een spel kan spelen. Hij is al 2 weken genomineerd door een lullig iets en heeft nog nergens aan mee mogen doen
Dan ga je L erop zetten? Vraagt Ariana net aan Dilanoquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy en Dilano hebben een beetje besproken dat als 1 van hun de pon zou winnen wie ze er dan op zouden zetten.
Ariane denkt weer te weten wie dat dan zou moeten zijn.
Ik heb geen idee wie ze dan bedoelen.
Ik hoor Arianna nu vragen als je ro eraf kan halen ga je dan L erop zetten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy en Dilano hebben een beetje besproken dat als 1 van hun de pon zou winnen wie ze er dan op zouden zetten.
Oké ze staan er tussenquote:
Basiri hebben ze het over.. "Wij hebben hem op zijn dieptepunt gezien he.. hij wilde naar huis"quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Het vervelende is is dat wij dat niet gezien hebben en wat er precies van waar is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Basiri hebben ze het over.. "Wij hebben hem op zijn dieptepunt gezien he.. hij wilde naar huis"
Sorry dat wat ik hoorde was iets eerder in het gesprek denk. Dat ging erover wie ze NIET zouden nomineren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Basiri hebben ze het over.. "Wij hebben hem op zijn dieptepunt gezien he.. hij wilde naar huis"
Het is echt een valse vruchtquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
lekkere vriendin die Ariana kiest liever voor Rohani dan ashley voor de pon
Dilano zou L erop zetten had die gezegd dus denk Jimmy ook danquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Ariaan is bang voor mannenfinalequote:Op woensdag 24 januari 2024 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorry dat wat ik hoorde was iets eerder in het gesprek denk. Dat ging erover wie ze NIET zouden nomineren.
Later kwam iemand anders ter sprake.
Jimmy wil Ronahi hier houden, Tom en Ashley ook.
Ze zouden dus een switch maken mochten ze PON winnen.
Ik kom nu pas bij dat stukje waar jullie het over hadden aan..
ik had juist idee dat het over Basiri gingquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ariaan is bang voor mannenfinale
Dilano heeft wel mensen gesproken en denkt dat het mensen minder hecht zijn dan het lijkt.
Ariaan valt op dat ie heel kalm is.. ze vraagt zich af het soort van schaamte is.
Jimmy denkt ook dat het komt van "oeps ik ging te ver"
Gaat dus over Lenie waarschijnlijk
Jimmy denkt dat het voor dynamiek van de groep beter zou zijn...
Eerder in dat gesprek wel.. Maar nu net was er idd stukjequote:Op woensdag 24 januari 2024 12:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had juist idee dat het over Basiri ging
Vanmorgen stond ze bij de wasbakken en de camera op de hoek zoemde op haar haar.....toen was het duidelijk te zien....of het is ontzettend dun. De scheiding word ook steeds breder.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:25 schreef Iceage het volgende:
Komt toch door Lenie dat het er zo in zit. Vorige jaren Moest bb vragen of ze schoon wilde maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
in andere BB's werd er niet zo schoongemaakt
Nee inderdaad. BB heeft nu ook 1 duo aangewezen die de taakverdeling moet doen voor de dag en het voordeel van duo's is dat ieder duo nu een taak heeft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
in andere BB's werd er niet zo schoongemaakt
Waarom dan zo stiekem doen.....Grace had een heleboel bij haar en je kon ze nog lenen ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze van zichzelf krul/kroeshaar heeft. En omdat dat in landen waar vrouwen kroeshaar hebben heel gewoon is om een pruik te dragen.
Daarom.
Moeten ze anders eten? Veel keuze hebben ze niet.. of brood maar weet niet hoeveel daar nog van over isquote:
Aha, dus Ariana is lekker aan de schoonmaak geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee inderdaad. BB heeft nu ook 1 duo aangewezen die de taakverdeling moet doen voor de dag en het voordeel van duo's is dat ieder duo nu een taak heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |