Ze mocht wel het spel doen met Danny en bij winst alleen Danny een vrijstellingquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom staat Ashley als enige genomineerd in de OP?
Tom en ronahi zijn ook genomineerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze mocht wel het spel doen met Danny en bij winst alleen Danny een vrijstelling
Die zijn samen genomineerd dus mochten niet meedoen maar Danny heeft wel mazzel dat Ashley ook voor de winst voor hem.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en ronahi zijn ook genomineerd
In de OP hier in het topicquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die zijn samen genomineerd dus mochten niet meedoen maar Danny heeft wel mazzel dat Ashley ook voor de winst voor hem.
Van mij mag ze ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef bpi het volgende:
Hopelijk nomineert diegene die PON heeft Ariana. Dan weet je zo wie er gaat zaterdag en wordt het leuker daar.
Die kunnen nog vrijstelling winnen, en de twee nieuwe bewoners staan ook nog niet in de OP.. maar dat komt nog welquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de OP hier in het topic
Staat alleen ashley als genomineerd
Tom en Ronahi zijn ook genomineerd
Tenzij @:Gert meer weet dan wij
Maar zijn wel begrijpelijk hoor.....heb zelf daar ook last van. Wil te vlug tikken en dat staat het er zo krom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn zinnen kloppen soms echt niet 🙈
Big brother mss wel maar de kijkers zijn haar allemaal zat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook
Maar zal wel niet gebeuren
BB vindt het verhaallijntje maar wat leuk
Die staan er wel tussenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kunnen nog vrijstelling winnen, en de twee nieuwe bewoners staan ook nog niet in de OP.. maar dat komt nog wel
hmmm ja die is wel lekker jahquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
dit vind Ariana een knappe man,, lijkt wel op tom, ook dat baardje wat ze noemt
[ link | afbeelding ]
BB laat Ariana er niet uitgaan, kijkcijferkanonquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook
Maar zal wel niet gebeuren
BB vindt het verhaallijntje maar wat leuk
haha ja je kan ook te eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley’s man heeft een donkere kant en ook wel jaloers
Jeetje ashley
Misschien moet je niet alles willen vertellen
Alweer nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:33 schreef zodeju het volgende:
Ariane![]()
krijgt haar armen niet omhoog zeker nu je je vinger moet opsteken wie wat doet......
Ja en dan zeggen dat ze het getroffen heeft...quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley haar vriend is dus dominant en kiest haar kleding en hakken enzo uit.Lekker geëmancipeerd maar niet heus
Ze heeft deze ochtend al 3 x gezegd dat ze gaat stofzuigenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:33 schreef zodeju het volgende:
Ariane![]()
krijgt haar armen niet omhoog zeker nu je je vinger moet opsteken wie wat doet......
Vindt het nogal een verschilletje.....een vreemde hoeft jou toch ook niet te vertellen wat je aan moet, of een vreemde die geld van je pakt zonder te overleggen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat ze het getroffen heeft...
Gister was ze toch boos op de dominantie van Lenie.
Mee eens, voor haar man heeft ze gekozen en misschien juist daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het nogal een verschilletje.....een vreemde hoeft jou toch ook niet te vertellen wat je aan moet, of een vreemde die geld van je pakt zonder te overleggen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm Cos!
Benieuwd wat we vandaag mogen beleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is het hier gezelligerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef Joke43 het volgende:
Zet de streams aan, kakkelende, liggende meiden. En n zingende lenie. Streams maar weer uit. Volg t hier wel😀
Beterschapquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Hopelijk vandaag wat minder streamslocks, ik lig in het ziekenhuis en de afleiding helpt, maar ja
Sterkte! Voorspoedige genezing 🤗quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Hopelijk vandaag wat minder streamslocks, ik lig in het ziekenhuis en de afleiding helpt, maar ja
Beterschap, hopelijk ben je snel weer thuis.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef WatchYou het volgende:
Gm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |