Ariana is er afgevallen??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
1. Jimmy en Ashley
2. Randy
3. Tom en Tyron
4. Bijna iedereen behalve basiri Ronahi, want die twee staan op 5 bij mij
En Jimmy als dark horse denk ik, mits hij zichzelf gaat zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ik zie Danny niet winnen
Geef Ty , Alice , Karen en Tom een goede kans
Al denk ik dat Tom net voor de finale afvalt
Alice kan er wel mee omgaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Tom dramt wel een beetje en Alice komt er niet echt tussen ...
Alleen luisteren ze niet meer naar hem.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer wat te zeiken gevonden...
Iemand moet de 1e zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
Waarom krijgt of pakt Ariana als eerste??
Wat... heeft hij nou weer te zeuren?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer wat te zeiken gevonden...
Ah, net als vroegerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En BB verstoort het gesprek met een batterijwissel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat... heeft hij nou weer te zeuren?
Ik vind het zo'n rare naam. Een man met een meisjesnaam.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen luisteren ze niet meer naar hem.....![]()
Dan hebben ze pech. Koud etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De helft is al aan het eten, de andere helft moet nog gaan zitten
Ja, maar bedoel eigenlijk dat zij al voordat de tafel bijna gedekt is haar eigen bakje klaarmaakt. en toch pakt als wat de rest ook eet. Zie dat nu al een paar avonden.quote:
Ze eet 'iets vrij' (gluten geloof ik?), denk dat het daarmee te maken heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel eigenlijk dat zij al voordat de tafel bijna gedekt is haar eigen bakje klaarmaakt. en toch pakt als wat de rest ook eet. Zie dat nu al een paar avonden.
Huh!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ashley vindt couscous eten eng.
Heeft zich ooit verslikt in een rijstkorrel die operatief verwijderd moest worden.
Ja bleef in luchtpijp boven het klepje steken.quote:
Zij heeft ook alles al gehad. Een beetje een hypochonder.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ashley vindt couscous eten eng.
Heeft zich ooit verslikt in een rijstkorrel die operatief verwijderd moest worden.
Ze zegt van niet, want volgens haar kan het niet in de longen terecht komen. Ik heb daar mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze er zeker een ontsteking van gekregen, longontsteking vocht achter de longen.![]()
Dat vega "vlees" is toch voor haar?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze eet 'iets vrij' (gluten geloof ik?), denk dat het daarmee te maken heeft
Ach traditie, zijn broer heet Truus ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo'n rare naam. Een man met een meisjesnaam.
Hier nog een.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, want volgens haar kan het niet in de longen terecht komen. Ik heb daar mijn twijfels over.
Durf ik niet te zeggen, de jongens in de keuken wezen op een aparte buis couscous die voor Ariana zou zijn.quote:
heeft ook te maken of je links of rechts bent, het eten met mes en vork.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn er een paar die met er lepel eten en een paar die mes en vork verkeerd om hebben. Ik vraag me altijd af of die personen niet vanuit huis hebben geleerd met mes en vork te eten
Diegene met mes en vork hebben het ook nogal apart geleerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn er een paar die met er lepel eten en een paar die mes en vork verkeerd om hebben. Ik vraag me altijd af of die personen niet vanuit huis hebben geleerd met mes en vork te eten
Verstandige keuze ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ariana heeft meteen besloten niet meer naast Tom te zitten ?
"Dat zal hem leren."quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Dat kan zeker wel... in theorie. Dat klepje is ook maar een klepje... als je je verslikt, kan het gaan klepperen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, want volgens haar kan het niet in de longen terecht komen. Ik heb daar mijn twijfels over.
Oh dan beidequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, de jongens in de keuken wezen op een aparte buis couscous die voor Ariana zou zijn.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
jazekerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef kater1 het volgende:
Voor wie klapten ze nu net, omdat het eten zo lekker was? Ik zag Jimmy glunderen, hoop dat hij het was.
Mijn opa heette Leendert, werd ook Lenie genoemd. Tis een hele ouderwetse naam en volgens mij onder reizigers ook geen vreemde naam.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n rare naam. Een man met een meisjesnaam.
Dat zal Tom wel fijn vindenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Of het komt van leenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer
[..]
Mijn opa heette Leendert, werd ook Lenie genoemd. Tis een hele ouderwetse naam en volgens mij onder reizigers ook geen vreemde naam.
Wat een vreselijk kinderachtig geleuter met dat van vanmiddag erbij... vraag me echt af en toe af of ik echt naar BB zit te kijken..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Moet je natuurlijk wel de ingrediënten hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
Doriana lijkt wel een leuke dame
Maar wie zich voorstelt met goed kunnen koken
Moet dat eigenlijk ook waar maken
Dat komt vast in pasta weekquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lee towers is Leen Timp als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het komt van leen
Net als Lee towers( toch? )
Was er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kinderachtig geleuter met dat van vanmiddag erbij... vraag me echt af en toe af of ik echt naar BB zit te kijken..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alice: Ik kan eten, drie borden, maar zit dan nog niet vol.
Ashley: Sinds wanneer heb je dit?
Alice: Sinds 1 maand.
ze koken met de duo's he, het is haar beurt nog niet geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ben bang dat Ariaan er nog niet klaar mee is, komt vast nog wel eens bovendrijven....quote:
Of Henny.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lee towers is Leen Timp als ik me niet vergis...
Volgens mij hoorde ik haar tussen de stofzuig-discussie door zeggen dat ze trek had in chocoladetaart??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alice: Ik kan eten, drie borden, maar zit dan nog niet vol.
Ashley: Sinds wanneer heb je dit?
Alice: Sinds 1 maand.
Lee Towers = Leen Huyzerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lee Towers = Leen Huyzer
Joost Timp = zoon van Mies Bouwman
Dat weten alleen de ekte oudjes hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lee Towers = Leen Huyzer
Leen Huijzer volgens mijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah zat in dezelfde generatie, Mies, leenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lee Towers = Leen Huyzer
Bloem.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Even aan m'n moeder vragen..... [ afbeelding ]
Ik vind haar idd ook om te lachen...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Ariana? Ik vind haar leuk.
Hilarischquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar idd ook om te lachen...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Even aan m'n moeder vragen..... [ afbeelding ]
Gelukkig dan heeft ze toch nog een fan....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
Dan heb je de filmpjes van vandaag nog niet gezien, als je die hebt gezien , is het onmogelijk dat je haar nog leuk vindquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
Ze lachte er niet eens bij....quote:
Tja, smaken verschillen, als ik moet kiezen tussen weer dat gezaag over Tom of Lenie eens wat horen zingen, dan zeg ik "Wat?! Hebben we nou te klagen?!"quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, als ik moet kiezen tussen weer dat gezaag over Tom of Lenie eens wat horen zingen, dan zeg ik "Wat?! Hebben we nou te klagen?!"
1 liedje dan he, 1
* Ireth valt bij!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, als ik moet kiezen tussen weer dat gezaag over Tom of Lenie eens wat horen zingen, dan zeg ik "Wat?! Hebben we nou te klagen?!"
1 liedje dan he, 1
Wel falafel met rauwe rode ui, en gezonde mayonaise!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
Ashley heeft nog nooit stoofvlees gemaakt
Kan nog geen kippensoep maken
In een wrap.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Wel falafel met rauwe rode ui, en gezonde mayonaise!
Leen Huizerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kaartje leggen....🙄😮💨quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat weer vroeg slapen
Ow Ariana gaat meditatie doen
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed idee van Jimmy, talent week ....![]()
Dagje turn clinic, dagje Only fans, dagje influencen, dagje kamp leven ... ik ben voor ...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed idee van Jimmy, talent week ....![]()
Dagje turn clinic, dagje Only fans, dagje influencen, dagje kamp leven ... ik ben voor ...
Mij en Greys.quote:
De Ariana chroniclesquote:
Gewoon doen.quote:
Hehquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
Lenie doet net of hij ze weg drukteHij heeft alle koffers gekocht
![]()
Volgens ashley wist ie het....
Zijn nu alle valiezen voor Lenie?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
![]()
Was gisteren uitgelegd. Al ging het gisteren volgens mij om 1 koffer toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
![]()
En maandag rode kool.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verplicht schoenen aan allemaal ....![]()
Mwah.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef BB-King het volgende:
Zou dit een opdracht zijn?
Kan mij niet voorstellen dat Lenie zo dom is.
Issie ook nie, hij doet alsof...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef BB-King het volgende:
Zou dit een opdracht zijn?
Kan mij niet voorstellen dat Lenie zo dom is.
Dat kan best eens jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Secret mission van Lenie
Druk op de knop
En doe of het een ongeluk was
Net zover ik hem kan gooien.quote:
Lenie heeft vaker gelogen.quote:
Met wat gaan ze dan knikkeren ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ronahi:: zeg wat gaan we vanavond nog doen? Of knikkeren? Kennen jullie dat allemaal?
En blijkbaar hadden ze het er vanmorgen ook nog over gehad. Dat ze het niet gingen doen.quote:
Top streams dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En blijkbaar hadden ze het er vanmorgen ook nog over gehad. Dat ze het niet gingen doen.
Hij heeft er van gemaakt dat je dan moet drukken.
Eergisteren nog zelf stoofvlees gemaakt. Morgen met zelf gesneden en gebakken frieten in ossewit. Subliem !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: ik kook thuis heel veel, maar hier is het voor 14 mensen, deze keuken is zo mooi, hoop dat er een keer echt wat andere dingen komen, zoals stoofvlees,
Ariana: Ik heb soms dat ik zin in erwtensoep heb,
Verhaaltje klopt van geen kantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Was-beer het volgende:
Maar Lenie wou gister de koffer ook niet voor 2500 euro. Waarom heeft hij toen niet gedrukt
Lenie is de molquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Was-beer het volgende:
Maar Lenie wou gister de koffer ook niet voor 2500 euro. Waarom heeft hij toen niet gedrukt
Ging haar volgens mij niet eens om het wel of niet gunnen, maar ze geloofde Lenie niet dat het per ongeluk ging...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Thorelf het volgende:
wel sneu als ashley kwaad is... zij krijgt 2e kans heeft steeds haar koffers. en dan gun je een ander zijn spullen niet. oke het kost geld,maar er zal nog meer afgaan!
Gaat niet om het geldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat een gejank. Dacht ze nlu echt dat ze gegarandeerd kans kon maken 100 duizend?
Dit idd. Ze reageerde direct dat ze het niet geloofdequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging haar volgens mij niet eens om het wel of niet gunnen, maar ze geloofde Lenie niet dat het per ongeluk ging...
Daar jankt ze volgens mij ook niet om...ze voelt zich nu onterecht aangevallen...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat een gejank. Dacht ze nlu echt dat ze gegarandeerd kans kon maken 100 duizend?
idd , en het ging ook niet per ongeluk, die knop was er gisteren toch ook!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging haar volgens mij niet eens om het wel of niet gunnen, maar ze geloofde Lenie niet dat het per ongeluk ging...
Z'n bonuskinderen zekerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hij zweert het op zijn kinderen nog ook
Principes zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Thorelf het volgende:
wel sneu als ashley kwaad is... zij krijgt 2e kans heeft steeds haar koffers. en dan gun je een ander zijn spullen niet. oke het kost geld,maar er zal nog meer afgaan!
buiten dat wees blij voor die andere jongens dat ze hun koffer hebben!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
heeft ie wel kinderenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hij zweert het op zijn kinderen nog ook
Zo`n dag dat alles mag.quote:
ben niet boos, vindt het alleen heel bijzonderquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Alice zegt er ook wat van
Rustig en kalm
Maahhh ik vind Lenie Ty en randy in deze wel een beetje fout handelenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat Asley wel helpen met de nominaties ....
quote:
volgens mij was dat tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Volgens mij was Lenie ook degene die zei: allemaal weg bij die deur/knop
Was Tom die bij de tuindeur stondquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Volgens mij was Lenie ook degene die zei: allemaal weg bij die deur/knop
Dat weet ze niet. Dat weet jij niet dat is een aaname van een dame waar heel veel nep aan is. Het feit dat ze jankend wegloopt zegt mij dat ze er wel boos over was maar dat nu niet toegeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef FBtje het volgende:
Ashley heeft in ieder geval gelijk als ze zegt dat het een toneelspel is.
Ze liep nu jankend weg vanwege/door de aanval van Tyron...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet ze niet. Dat weet jij niet dat is een aaname van een dame waar heel veel nep aan is. Het feit dat ze jankend wegloopt zegt mij dat ze er wel boos over was maar dat nu niet toegeven.
Ja dat zei hij ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ow Danny heeft het over die 3
Die alles bepalen
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef marky het volgende:
Was het niet Ashley die zei dat het een spel is en niet hoeft te overlegge toen ze het kistje kocht?
Dat ze daarom jankt zegt genoeg. Dacht dat het een taaien was?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze liep nu jankend weg vanwege/door de aanval van Tyron...
Dat is anders, dat was afgesproken dat het zonder overleg mocht , BB zei ieder speelt voor zich. Maar het geval van de rode knop is gemeenschappelijk geldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef marky het volgende:
Was het niet Ashley die zei dat het een spel is en niet hoeft te overlegge toen ze het kistje kocht?
Ik ben ook een taaie, maar ben niet emotieloos... maak mij boos, dan ga ik ook eerst janken...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ze daarom jankt zegt genoeg. Dacht dat het een taaien was?
Nee dat is het geld voor de winnaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is anders, dat was afgesproken dat het zonder overleg mocht , BB zei ieder speelt voor zich. Maar het geval van de rode knop is gemeenschappelijk geld
Huilen is niet altijd een uiting van verdrietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley, zei voor de koffers-gate al dat ze vroeg naar bed ging, moe was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
Hij overlegd nergens over.. hij denkt wel vaker te kunnen beslissen over van alles. Zo ook met het ontbijt is om 9.00 uur en dan moet iedereen aan tafel zitten. Ook legde hij een straf op als iemand zijn handdoek niet opruimt.. dan kost het een munt. Wie denkt hij eigenlijk dat hij isquote:
Volgens mij had hij het ook over Tom. Tyron valt me ook tegen nu trouwens. En ik vind inderdaad ook dat Tyron en Randy in de reet van Lenie kruipen. Team Danny!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoelt hij nu Lenie Ty en randy
Of ??
Onrecht....liegen.....want ze gaf geen kik toen ze genomineerd was en geen kwaad woord voor diegene die het gedaan heeft...maar nu wel Lenie met z'n per ongeluk en iedereen vindt het ok.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tegen Ariana misschien nog enige kans maar verder denk ik nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik me afvraag, zou Lenie een bank overleven .... ?
Dan ben je niet taai. Wat zij het nieg die aangaf het zou voor iedereen zwaar zijn omdat zei meedeed.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook een taaie, maar ben niet emotieloos... maak mij boos, dan ga ik ook eerst janken...
Het werd tijd dat er eens wat gebeurde. Nu gaat het heel anders worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zet de boel wel eindelijk op scherp ....![]()
Mijn opa heette ook Leendert en werd Leen genoemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer
[..]
Mijn opa heette Leendert, werd ook Lenie genoemd. Tis een hele ouderwetse naam en volgens mij onder reizigers ook geen vreemde naam.
Ik zei gister al dat Lenie door de groepsdruk niets zei, maar toen zag ik al aan zijn gezicht dat hij eigenlijk wilde drukken. Dus hij wist het echt wel. Gewoon gelul.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Was-beer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze nu de koffers gekocht voor 6200 euro?
Ja Tom.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het ook over Tom.
Ik zou het niet uitproberenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef marky het volgende:
[..]
Dan ben je niet taai. Wat zij het nieg die aangaf het zou voor iedereen zwaar zijn omdat zei meedeed.
Ja ook heel raar dat iedereen er in mee gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij overlegd nergens over.. hij denkt wel vaker te kunnen beslissen over van alles. Zo ook met het ontbijt is om 9.00 uur en dan moet iedereen aan tafel zitten. Ook legde hij een straf op als iemand zijn handdoek niet opruimt.. dan kost het een munt. Wie denkt hij eigenlijk dat hij is
Werd hier gister al voorspeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft Febo eindelijk beetje olie op het vuur gegooid
Dat is wel iets heel anders. Dat kocht ze van haar conische en dat kistje zou dan op invloed zijn voor haar en Ariana en niet de hele groep.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |