Ariana is er afgevallen??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
1. Jimmy en Ashley
2. Randy
3. Tom en Tyron
4. Bijna iedereen behalve basiri Ronahi, want die twee staan op 5 bij mij
En Jimmy als dark horse denk ik, mits hij zichzelf gaat zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ik zie Danny niet winnen
Geef Ty , Alice , Karen en Tom een goede kans
Al denk ik dat Tom net voor de finale afvalt
Alice kan er wel mee omgaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Tom dramt wel een beetje en Alice komt er niet echt tussen ...
Alleen luisteren ze niet meer naar hem.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer wat te zeiken gevonden...
Iemand moet de 1e zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
Waarom krijgt of pakt Ariana als eerste??
Wat... heeft hij nou weer te zeuren?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ah Lenie heeft weer wat te zeiken gevonden...
Ah, net als vroegerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En BB verstoort het gesprek met een batterijwissel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat... heeft hij nou weer te zeuren?
Ik vind het zo'n rare naam. Een man met een meisjesnaam.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen luisteren ze niet meer naar hem.....![]()
Dan hebben ze pech. Koud etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De helft is al aan het eten, de andere helft moet nog gaan zitten
Ja, maar bedoel eigenlijk dat zij al voordat de tafel bijna gedekt is haar eigen bakje klaarmaakt. en toch pakt als wat de rest ook eet. Zie dat nu al een paar avonden.quote:
Ze eet 'iets vrij' (gluten geloof ik?), denk dat het daarmee te maken heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel eigenlijk dat zij al voordat de tafel bijna gedekt is haar eigen bakje klaarmaakt. en toch pakt als wat de rest ook eet. Zie dat nu al een paar avonden.
Huh!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ashley vindt couscous eten eng.
Heeft zich ooit verslikt in een rijstkorrel die operatief verwijderd moest worden.
Ja bleef in luchtpijp boven het klepje steken.quote:
Zij heeft ook alles al gehad. Een beetje een hypochonder.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ashley vindt couscous eten eng.
Heeft zich ooit verslikt in een rijstkorrel die operatief verwijderd moest worden.
Ze zegt van niet, want volgens haar kan het niet in de longen terecht komen. Ik heb daar mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze er zeker een ontsteking van gekregen, longontsteking vocht achter de longen.![]()
Dat vega "vlees" is toch voor haar?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze eet 'iets vrij' (gluten geloof ik?), denk dat het daarmee te maken heeft
Ach traditie, zijn broer heet Truus ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo'n rare naam. Een man met een meisjesnaam.
Hier nog een.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, want volgens haar kan het niet in de longen terecht komen. Ik heb daar mijn twijfels over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |