Ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja wie wil er niet even met Tom klieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ariana en Tom zijn pubers die nog een mama figuur nodig hebben. Heb deze mensen maar in je famillie en/of vriendenkring. Weg met die handel.quote:
Hoe is dit nu weer Toms schuldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Ariana en Tom zijn pubers die nog een mama figuur nodig hebben. Heb deze mensen maar in je famillie en/of vriendenkring. Weg met die handel.
Gelukkig is Ro getuigen dat Karen er niks meer mee wil, en dat Ariana zelfs Karen terecht wilde wijze hoe ze het wel gezegd had moeten zijn en niet hoe Karen het had gedaan.quote:
Dit is geen kwestie van schuld. Los het probleem op met de persoon zelf i.p.v. anderen in te schakelen. Pubergedrag. Ontbreken van (gezond) verstand.quote:
Alleen Ariana schakelt mensen inquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van schuld. Los het probleem op met de persoon zelf i.p.v. anderen in te schakelen. Pubergedrag. Ontbreken van (gezond) verstand.
Idem voor Tom.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen Ariana schakelt mensen in
Vind jimmy nog steeds depri klinkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy en Dilano hebben het ook gehaald begrijp ik?
Misschien dat het contrast met Ronahi dat idee vergroot?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind jimmy nog steeds depri klinken
En weg met de camera 🙄😮💨quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
Ariana
Mag ik er nog 1 ding over zeggen
Thnx
En weeeeerrrrr gaat ze er over door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik doof en blind.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom heeft aan niemand gevraagd om voor hem aan Ariana te zeggen dat...
De enige die gebruik maakt van een tussenpersoon is Ariana
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Tom was zou ik maar met een oog open slapen. Voor je het weet trek Ariana een haar uit om een vloek uit te spreken of een liefdesbezwering.
Tot ronahi uit zicht verdweenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef Was-beer het volgende:
8 hele minuten is ze er over opgehouden
1e klas manipulatorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana bespeelt ook mensen door steeds te zeggen als ik genomineerd ben ga ik weg. En vanmorgen al dat ze haar koffer wilde gaan inpakken.
Niet zo mee eens. Tom wist van niks. Karen moest van Adriana Tom uithoren hoe hij over Adriana dacht en Karen vertelde Tom dat hij op moest passen om te aardig tegen haar te doen want Adriana was verliefd op hem. Hij schrok daarvan. En heeft even later andere gevraagd hoe je zonder bijbedoelingen en kwetsen iemand kan zeggen dat het niet van zijn kant komt. De andere geloofde dat niet en denken dat Karen aan het stoken is.quote:
Ben ook benieuwd wanneer ze Ashley weer nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana bespeelt ook mensen door steeds te zeggen als ik genomineerd ben ga ik weg. En vanmorgen al dat ze haar koffer wilde gaan inpakken.
Ja van pleisters en tape geloof ik uit de EHBO kofferquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat een balletje dat ze zelf in elkaar hebben gestoken?
Hij zei wel dat hij er nu is🛬quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind jimmy nog steeds depri klinken
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft het trouwens wel voor elkaar dat Lenie niet meer op nr 1 staat qua irritatiefactor...
Het is wel Karen die de boodschapper is van Tom naar Ariana en van Ariana naar Tom. Er is geen enkel directe confrontatie tussen Ariana en Tom. Het ontbreekt Ariana en Tom van initiatief nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zo mee eens. Tom wist van niks. Karen moest van Adriana Tom uithoren hoe hij over Adriana dacht en Karen vertelde Tom dat hij op moest passen om te aardig tegen haar te doen want Adriana was verliefd op hem. Hij schrok daarvan. En heeft even later andere gevraagd hoe je zonder bijbedoelingen en kwetsen iemand kan zeggen dat het niet van zijn kant komt. De andere geloofde dat niet en denken dat Karen aan het stoken is.
Ze heeft heelveel ''als'' opmerkingenquote:
Beetje? Zeg maar heel veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ariana beetje drama maker als ik zo lees?
Als ze dat zegt denkt ze haar zin te krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft heelveel ''als'' opmerkingen
Als er morgen geen koffie is dan
Als iedereen het weet dan
Als hij dat weer doet dan
Ze strooit er mee, en nooit doet ze wat ze zegt
En dat meent ze serieus, zeg ze er dan bijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft heelveel ''als'' opmerkingen
Als er morgen geen koffie is dan
Als iedereen het weet dan
Als hij dat weer doet dan
Ze strooit er mee, en nooit doet ze wat ze zegt
( lang verhaal kort)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ariana beetje drama maker als ik zo lees?
Juistum.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom heeft aan niemand gevraagd om voor hem aan Ariana te zeggen dat...
De enige die gebruik maakt van een tussenpersoon is Ariana
Ja erg hé....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ariana zet zichzelf op die manier op de nominatiebank .
Wat een bijzondere, op basisschoolniveau redenerende vrouwquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
( lang verhaal kort)
Ariana flirt al de hele week met Tom, verteld aan 3 pers dat Tom verliefd is op haar, toen vroeg ze aan Karen, informeer eens bij Tom, en Tom helemaal verbaasd ?? huh ik verliefd? en nu haat Ariana hem
Nu Ariana hoort van Karen dat Tom enkel vriendschap ziet, moet Karen terug naar Tom met de woorden, Ariana was alleen maar nieuwschierig wat ze van je vind, want je praat nooit met haar en kijkt haar nooit aan , en ze is wel mn maatje hier .Tevens zegt Ariana, ik wil namelijk niet dat dit rond gaat dat ik verliefd ben op hem, want als iedereen het weelt wil ik een woonkamer gesprek met iedereen.
Bij een deel van de bewoners tochquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze mogen er beide van mij uit, Tom flirt met alles wat een doos heeft en Ariana is een grote zeik doos.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Ariana en Tom zijn pubers die nog een mama figuur nodig hebben. Heb deze mensen maar in je famillie en/of vriendenkring. Weg met die handel.
Bij een deel van de bewoners tochquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tom flirt helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze mogen er beide van mij uit, Tom flirt met alles wat een doos heeft en Ariana is een grote zeik doos.
De eerst klaagtweets stromen al binnenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Lenie, pas maar op want de woke gemeenschap gaat je Chinees act niet waarderen.
Dat dacht ik ook al..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Nr 1...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Ik zit precies hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De eerst klaagtweets stromen al binnen
Ik zit zo te denken in mezelf LEnie hou je mond....plss voordat er een bom ontploftquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar het kan tegenwoordig ook echt niet meer
ik voel me gewoon plaatsvervangend ongemakkelijk
Absoluut mee akkoord. Tom is een schichtig persoon die geen moer geeft wat anderen zeggen door voortdurend doorheen te praten inclusief herhalingen. Hen eeft geen diepgang noch ruggegraat. Ariana is een gestoord persoon. Onbegrijpelijk dat zij door de selectie is geraakt. Misschien met opzet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze mogen er beide van mij uit, Tom flirt met alles wat een doos heeft en Ariana is een grote zeik doos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat! En mensen zouden eens zo moeten doen over "het kamp"quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zit zo te denken in mezelf LEnie hou je mond....plss voordat er een bom ontploft
Op de ouderwetse manier bevooroordeeld Chinees doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef espri het volgende:
kan twitter niet zien want geen account maar wat deed Leni dan?
Deed een chinees naquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef espri het volgende:
Een Chinees nadoenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef espri het volgende:
Stagiaire was even aan het plassenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Normaal is BB meteen bij de pinken en roepen ze zendercheck, toch bij de vorige seizoenen
Hij deed een stereotiep Chinees na.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef espri het volgende:
Is dat bijgeloof van Lenie?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor straf rodekool op maandag komende week!
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:02 schreef Ireth het volgende:
Reacties...Die was vd week al oproepjes aan het plaatsen en BB te taggen op twitter om Lenie aan te spreken op iets. (mietje en flikker had ie gezegd dacht ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal een gezellig avondje worden weer met dat soort oproepjes op Twitter![]()
Roept nog iemand zendercheck . Hadden ze toch nog niet door.quote:
In haar introductiefilmpje zag ze wel winst in de kaarten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:07 schreef zodeju het volgende:
Nou Riana weet wel al dat ze er opstaat. Maar niet dat ze naar huis gaat.
Ja "flikker" zag ik net ook alweer langskomen bij hem.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die was vd week al oproepjes aan het plaatsen en BB te taggen op twitter om Lenie aan te spreken op iets. (mietje en flikker had ie gezegd dacht ik)
Zal een gezellig avondje worden weer met dat soort oproepjes op Twitter
Hij zei sambal bij en babipangang met saus toch. Ik zie daar geen racisme me in.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Roept nog iemand zendercheck . Hadden ze toch nog niet door.
Dat is echt niet wat ze probeerd. Denk dat ze niet ver naast zit met haar analyse.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus nu weer tegen ashley dat zei erop komt en rom gesaved wordt. Manipulerende muts is die ariana
Honkietonkieshanghai kwam ook nog langs..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei sambal bij en babipangang met saus toch. Ik zie daar geen racisme me in.
Nu zit je een beetje te stangen hoor, het was de manier waarop die tegenwoordig echt niet meer kanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei sambal bij en babipangang met saus toch. Ik zie daar geen racisme me in.
Spelletje, knokkels slaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat doen die mannen met hun vuisten?
Heel eerlijk ik ook niet, ik schaam me dat ik het niet voel. Maar dan mag je ook niet meer boers praten. Of zogenaamd Haags of een fransman die hollands praat....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ook niet, ik schaam me dat ik het niet voel. Maar dan mag je ook niet meer boers praten. Of zogenaamd Haags of een fransman die hollands praat....
Ik zit niet te stangen, tegenwoordig mag niets meer.Ik vind racisme als je doelbewust mensen op afkomst, geaardheid of geloof uitsluit. Dat veroordeel ik met heel mijn hart en zal ik nooit goed vinden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu zit je een beetje te stangen hoor, het was de manier waarop die tegenwoordig echt niet meer kan
Ach die onzin. Niks aan de hand maar een schreeuwlelijk op Twitter die zich druk maakt voor wat aandacht. Gelukt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ook niet, ik schaam me dat ik het niet voel. Maar dan mag je ook niet meer boers praten. Of zogenaamd Haags of een fransman die hollands praat....
Misschien is het mijn leeftijd hoor, maar wat is het verschil tussen een chinees nadoen, of een Belg, of een Limburgse, of Martien meiland of Judeska? Waarom zou het ene wel mogen en het andere niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu zit je een beetje te stangen hoor, het was de manier waarop die tegenwoordig echt niet meer kan
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien is het mijn leeftijd hoor, maar wat is het verschil tussen een chinees nadoen, of een Belg, of een Limburgse, of Martien meiland of Judeska? Waarom zou het ene wel mogen en het andere niet?
(Ik snap oprecht niet waarom het ene wel woke is en het andere niet..)
Who cares doe toch normaal. Zonder al die aandacht eraan te besteden was het na 1 minuut door. Weg met dat woke gezeik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel hem wel, maar ik ben het niet met mijn gevoelens eens. Ik bedoel mijn niet- Goningse vrienden doen mijn "ja" achter elke zin en uitdrukken die ik soms heb na. Samen lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, alleen de tijden zijn veranderd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zit niet te stangen, tegenwoordig mag niets meer.Ik vind racisme als je doelbewust mensen op afkomst, geaardheid of geloof uitsluit. Dat veroordeel ik met heel mijn hart en zal ik nooit goed vinden.
Dat betekend niet dat we daarin altijd maar mee moeten gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, alleen de tijden zijn veranderd.
Joh ik ben alles behalve wokequote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:17 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Who cares doe toch normaal. Zonder al die aandacht eraan te besteden was het na 1 minuut door. Weg met dat woke gezeik.
Ja... klopt...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat we daarin altijd maar mee moeten gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wat heeft hij gezegd danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zit zo te denken in mezelf LEnie hou je mond....plss voordat er een bom ontploft
Volwassen reactie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:17 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig ook wat 'tegengeluid'
Maar het zijn vaak dezelfde typjes. Die Niels en Woutjuh. 2 beetje overactieve woke kabouters
[ twitter ]
Sry was niet persoonlijk op jou bedoeldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Joh ik ben alles behalve wokebij mijn vrienden sta ik bekend om mijn politiek incorrecte uitspraken.
Betekent niet dat ik dit niet begrijp
deed chineesgeluiden na (met die bom bedoel in de sociale media)quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:23 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Sry was niet persoonlijk op jou bedoeld
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:22 schreef Ireth het volgende:
Hahah ik ben niet de enige die hem zigeuner noem. Toen ik dat hier deed kreeg ik ook allerlei uitleg dat hij het niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx, sm kijk ik niet, dat is mij vaak veel te grofquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
deed chineesgeluiden na (met die bom bedoel in de sociale media)
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:26 schreef ben34567 het volgende:
Zou Tom het gesprek met Ariana vermijden uit schrik dat hij als de slechte zou worden gezien ? Een blanke man die een gekleurde vrouw afwijst ? Voor sommigen grond om hem eeuwig te cancellen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:22 schreef Ireth het volgende:
Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik denk dat hij oprechtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:26 schreef ben34567 het volgende:
Zou Tom het gesprek met Ariana vermijden uit schrik dat hij als de slechte zou worden gezien ? Een blanke man die een gekleurde vrouw afwijst ? Voor sommigen grond om hem eeuwig te cancellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet weet wat hij er mee aan moet , omdat hij naar zijn idee niks heeft gedaan om haar te laten denken dat hij haar leuker vindt dan een anderThinking is difficult, that’s why most people judge
Er waren er 2 te vergeven??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
Er zijn in elk geval 2 duo's die het wel gehaald hebben, het gaat van de tijd afhangen.
Dilano en Jimmy
Danny en Ashley*
*als die winnen krijgt alleen Danny een vrijstelling want Ashley had al een nominatie
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprechtEn ook terecht dat hij zo denkt. Aridanda is gewoon iets te ver gegaan in haar zoektocht naar zichzelf/aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet weet wat hij er mee aan moet , omdat hij naar zijn idee niks heeft gedaan om haar te laten denken dat hij haar leuker vindt dan een ander
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:03 schreef espri het volgende:
Yupquote:
Die vergelijking gaat wel erg mank.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet
Op een podium in Amsterdam west worden er ergere dingen gezegd door willekeurig komiek
En dan ligt de zaal plat
Het heeft beide niks met ‘woke’ te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien is het mijn leeftijd hoor, maar wat is het verschil tussen een chinees nadoen, of een Belg, of een Limburgse, of Martien meiland of Judeska? Waarom zou het ene wel mogen en het andere niet?
(Ik snap oprecht niet waarom het ene wel woke is en het andere niet..)
Nutteloze streamlocks jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
En dan krijgen we zo een SL
Waarin de winnaar bekend wordt gemaakt
Vervolgens horen we dat is zien we dat na de SL
dan snap je de woke mensen nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het heeft beide niks met ‘woke’ te maken.
De pomp is gefixedquote:
Goed gezien !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:26 schreef ben34567 het volgende:
Ziet er schoon uit......quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
De pomp is gefixed
Ze hebben er gisteravond laat al in gezeten
Iedereen weet toch intussen wel dat het negerzoenverhaal een hoax was?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
dan snap je de woke mensen niet
waarom moest buys de naam negerzoenen veranderen
waarom moesten ze de naam van jodenkoeken veranderen
waarom heten afrikaantjes in het tuincentrum nu ineens Tagetes
zo kan ik even door gaan
En ze moeten er weer uit naar de woonkamer van BB.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:40 schreef BB-King het volgende:
O de meiden zitten weer in de hottub.
Gezellig!
probeer jij die nog maar eens te kopen met het woord negerzoenenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen weet toch intussen wel dat het negerzoenverhaal een hoax was?
Ik kan nu naar de winkel gaan en jodekoeken halen.
En afrikaantjes heten nog gewoon afrikaantjes.
Jahaaa, maar de naamsverandering was een marketingstrategie. Aandacht genereren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
probeer jij die nog maar eens te kopen met het woord negerzoenen
[ link | afbeelding ]
Voor spek en bonen,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:44 schreef danilel het volgende:
Hoe kan het dat Ashley mee mocht doen terwijl ze genomineerd is?
Het is een duo opdracht en ze speelt dan alleen voor Dannyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:44 schreef danilel het volgende:
Moest mee doen voor Danny maar telde niet voor haar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:44 schreef danilel het volgende:
weet je wat, jij hebt gelijk! marketingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jahaaa, maar de naamsverandering was een marketingstrategie. Aandacht genereren.
Yepquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je wat, jij hebt gelijk! marketing
hebben hun nu vrijstelling, of danny ook? er waren toch 4 vrijstellingen?quote:
Misschien dat Ashley nu als beloning de nominatiepin af mag doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
hebben hun nu vrijstelling, of danny ook? er waren toch 4 vrijstellingen?
Kweet niet of hij het vol houdt.......quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:48 schreef kater1 het volgende:
Jimmy houdt zich wel errug afzijdig. Zelfs nu hij gewonnen heeft.
Maar dat wist ze alquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
Oh god nu gaan we trouwens Ariaantje de hele avond horen dat ze erop staat
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
hebben hun nu vrijstelling, of danny ook? er waren toch 4 vrijstellingen?
Er waren max. 2 vrijstellingen te winnen (voor 1 duo). Als Danny en Ashley zouden winnen had alleen Danny een vrijstelling gekregen omdat Ashley al genomineerd was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:53 schreef kater1 het volgende:
[..]
Misschien dat Ashley nu als beloning de nominatiepin af mag doen
SPOILER: danny met pinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door KinKiJan op 23-01-2024 17:07:26 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Danny heeft hem nu ook toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Er waren max. 2 vrijstellingen te winnen (voor 1 duo). Als Danny en Ashley zouden winnen had alleen Danny een vrijstelling gekregen omdat Ashley al genomineerd was.
Het duo die de opdracht met de snelste tijd haalde won de vrijstelling (Jimmy en Dilano)
ik lees in de groep van de volder, dat danny ook een vrijstelling heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Er waren max. 2 vrijstellingen te winnen (voor 1 duo). Als Danny en Ashley zouden winnen had alleen Danny een vrijstelling gekregen omdat Ashley al genomineerd was.
Het duo die de opdracht met de snelste tijd haalde won de vrijstelling (Jimmy en Dilano)
Ja hij heeft de pin al gehadquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik lees in de groep van de volder, dat danny ook een vrijstelling heeft
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik lees in de groep van de volder, dat danny ook een vrijstelling heeft
Tnx voor de cap, heb zelf alleen tv aan op het momentquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het ja, ik pas m'n post aan.
Ariana vraagt karen iets te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel Karen die de boodschapper is van Tom naar Ariana en van Ariana naar Tom. Er is geen enkel directe confrontatie tussen Ariana en Tom. Het ontbreekt Ariana en Tom van initiatief nemen.
Dat zou niet eerlijk zijn omdat Er eigenlijk "uitgestemd" is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:10 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dat Ashley ook die vrijstelling verdiend.
Ze heeft zich net zo bewezen vandaag in het spel.
Ach ja, misschien kan ze nog blijven als Ariana ook een nominatie krijgt.
Is kamper minder erg dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah ik ben niet de enige die hem zigeuner noem. Toen ik dat hier deed kreeg ik ook allerlei uitleg dat hij het niet is
Fucked up week.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn omdat Er eigenlijk "uitgestemd" is.
En zelf vind dat ook hoor. Ze heeft er zelf geen problemen mee.
Ashley was al genomineerd, Tom en Ronahi ook, zei mochten het spel überhaupt niet spelen dus totaal niet strijden. Waarom zou Ashley dan recht hebben?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:16 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat raar dat Ashley geen vrijstelling heeft gekregen ze zit toch in een team met Danny dan heeft zij toch ook recht op een vrijstelling? Zei heeft samen met Danny hiervoor gestreden.
Of gewoon de nominatie kwijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:16 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat raar dat Ashley geen vrijstelling heeft gekregen ze zit toch in een team met Danny dan heeft zij toch ook recht op een vrijstelling? Zij heeft samen met Danny hiervoor gestreden.
Ja ik weet het maar dan moest Sonja maar niet opgeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn omdat Er eigenlijk "uitgestemd" is.
En zelf vind dat ook hoor. Ze heeft er zelf geen problemen mee.
Nee natuurlijk niet, dan zouden ronahi en Tom ook die kans moeten krijgen en dan heeft dat hele genomineerd zijn geen enkele waarde meer. Danny kon het spel niet alleen spelen dus moest Ashley meedoen, maar zonder eventuele beloning voor haar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of gewoon de nominatie kwijt.
Maar kan me herinneren dat Charlotte dat vorig jaar wel kreeg (nominatie kwijt door winst BB theater, na binnen te zijn gebleven door Chiara’s vertrek terwijl ze weggestemd was) en het internet toen aardig te klein was voor best wat mensen ;p
Traveler/reizigerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Officieel is het volgens mij "reiziger".
Oh ja, ik heb er niet zoveel mening over hoor, maar omdat ik wat mensen ‘vrijstelling’ zag zeggen dacht ik; dat is wel weer het andere uiterste. Áls ze er dan iets aan zou verdienen zou dat hooguit van de nominatie af moeten zijn en niet vrijstelling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan zouden ronahi en Tom ook die kans moeten krijgen en dan heeft dat hele genomineerd zijn geen enkele waarde meer. Danny kon het spel niet alleen spelen dus moest Ashley meedoen, maar zonder eventuele beloning voor haar.
Ja zou mij niks verbazen dat Big Brother alles zo draait om de bewoners erin te houden die zij willen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:21 schreef b_engeltje het volgende:
He het is f*cked up week
We kunnen hier speculeren hoe het zou moeten gaan volgens de regels
Maar dit is nou een week dat BB alles om kan gooien naar gelangen hun maatstaven
Die (Ariana) maakt nu wel TV, en blijft dat nog wel eventjes doen verwacht ik. Ik denk dat Ronahi toch het onderspit gaat delven zaterdag...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:29 schreef danilel het volgende:
ik moet wel zeggen dat Ashley me nu enorm meevalt.
Het is Ariana wat de grote irritatie factor oproept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou ook nog kunnen, maar tot nu toe valt die Fucked Up week me nog mee, of dat moet in opdrachten naar voren komen. Morgen is al de laatste dag van de opdrachten dus ik weet niet of er nog wat bijzonders in de planning zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:31 schreef Ace90ace het volgende:
Fuck up week is misschien als de bolonnen opdracht met Kitty, iedereen die vrijgesteld is, kan of is genomineerd.
Daarom ben ik blij dat ze terug is. Had al gedacht dat haar uiterlijk heel anders was dan haar innerlijk. Vond haar niet nep dus jammer dat ze zo kort erin zou zitten.....Foto"s van vroeger past bij haar persoontje veel beter.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:29 schreef danilel het volgende:
Dat belachelijke scenario hadden we vorig jaar al met Miss USA. Alsjeblieft niet weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:10 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dat Ashley ook die vrijstelling verdiend.
Ze heeft zich net zo bewezen vandaag in het spel.
Ach ja, misschien kan ze nog blijven als Ariana ook een nominatie krijgt.
Die heeft instructies gehad van het thuisfront. Ze heeft zelfs haar make-up aangepast. Daarom vind ik nog steeds dat terugkomen niet zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:29 schreef danilel het volgende:
Maar Ashley blijft er eng uit zien tegenover vroegere foto'squote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die heeft instructies gehad van het thuisfront. Ze heeft zelfs haar make-up aangepast. Daarom vind ik nog steeds dat terugkomen niet zou moeten kunnen.
Is toch geen ramp, ze heeft gewoon de mazzel gehad dat Sonja opstapte.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die heeft instructies gehad van het thuisfront. Ze heeft zelfs haar make-up aangepast. Daarom vind ik nog steeds dat terugkomen niet zou moeten kunnen.
En Lenie jatte er net eentje ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zijn helemaal niet zoveel spruitjes voor zoveel mensen
De crimineel! Rode kaart!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En Lenie jatte er net eentje ....
Ik vind hem er echt leuk uitzien. Leuke kleuren, leuke kopquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:15 schreef Frummelie het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar Jimmy is wel kleurrijk...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:16 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze de spruiten gehalveerd of geplet?
Ik vind het voor hem geinig maar zou zelf nooit voor lila en oranje kiezen maar hij kan het hebben hoor..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem er echt leuk uitzien. Leuke kleuren, leuke kop
Spruitjeschips is de bedoeling geloof ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:16 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze de spruiten gehalveerd of geplet?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het voor hem geinig maar zou zelf nooit voor lila en oranje kiezen maar hij kan het hebben hoor..
Ik smijt Jimmy ook nog niet overboord.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:15 schreef Frummelie het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar Jimmy is wel kleurrijk...
Lijkt me een knuffelbeer maar hij moet los komen...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik smijt Jimmy ook nog niet overboord.
Jij is niet zo'n schreeuwlelijk en dat is wel even een verademingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt me een knuffelbeer maar hij moet los komen...
Zie het nut niet van dat eenzijdige eten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een domme opmerking; maar zo vaak hetzelfde eten is toch niet gezond. Spruitjes bevatten echt niet alle vitamine en mineralen die je nodig hebt. Is voor drie maanden niet erg, maar je krijgt wel enorme trek in andere groentes
Zij is wel een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:21 schreef jooba het volgende:
Aschley ziet er niet uit maar ik vind haar wel te pruimen.
(Peppie Kokkie zijn aan het koken zie ik ?)
Ik ben niet zo knallerig qua kleur... maar kan het wel leuk vinden bij een ander..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik ben wel van de knalkleuren
Of een zwart vest of alles in kleur bij mij
Dat denk ik ook... maar dat is eerder bewonertje pesten, want ze krijgen genoeg voeding om echte opschudding te veroorzaken. Het is gewoon net nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het nut niet van dat eenzijdige eten.
Willen ze laten zien hoe zwaar het is voor de bewoners van dat huis?
Nou, toevallig (ben thuis op straat doe ik het niet) heb ik nu een knalrode broek en hardroze trui aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo knallerig qua kleur... maar kan het wel leuk vinden bij een ander..
Dat vind ik ook wel relaxed..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij is niet zo'n schreeuwlelijk en dat is wel even een verademing
ze eten toch niet 3 maanden alleen maar spruitjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een domme opmerking; maar zo vaak hetzelfde eten is toch niet gezond. Spruitjes bevatten echt niet alle vitamine en mineralen die je nodig hebt. Is voor drie maanden niet erg, maar je krijgt wel enorme trek in andere groentes
Nee, maar alsnog per week... en ze gaan er niet deaud aan, maar het is gewoon niet topquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ze eten toch niet 3 maanden alleen maar spruitjes?
vorige week waren het paprika's en ze krijgen sowieso sinasappelen en peren erbij.
Dat is maar wat je wil natuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
70% van het minimumloon kun je prima van leven hoor
Al is school wel verstandiger, maar het argument is loos
Elke week een ander menu inderdaad. Ach .. ik denk dat ze het wel overleven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
vorige week waren het paprika's en ze krijgen sowieso sinasappelen en peren erbij.
Misschien... ik vind sport een hobby en geen jobquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is maar wat je wil natuurlijk
Denk dat als je er heel hard voor moet werken het wel ietwat teleurstellend voelt
Denk dat velen minder vitamine binnenkrijgen als dat ze in het BB huis krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Elke week een ander menu inderdaad. Ach .. ik denk dat ze het wel overleven.
Worden ze lekker krokie..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom hebben ze die spruitjes tot moes geplet?
Ik vind topsport geen hobbyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien... ik vind sport een hobby en geen job
Groente chipjes en dan te vet met die olie eropquote:
Precies!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik loop thuis ook in een huispak of nu met bont gevoerde huisjurk haha heerlijk toch.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, toevallig (ben thuis op straat doe ik het niet) heb ik nu een knalrode broek en hardroze trui aandus ik veroordeel Jimmy niet
Jazekerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Worden ze lekker krokie..
[..]
Ik loop thuis ook in een huispak of nu met bont gevoerde huisjurk haha heerlijk toch.
En we weten van andere jaren, dat ze elke dag vitamine pillen kunnen pakken, er werd vorig jaar geregeld gezegd op de stream '' we moeten even nieuwe pillen vrgen ze zijn op'' en we hebben ook 1 of 2 x de potten zien staan boven het kastje van waar ze batterijen wisselen . dat gaat heus wel goed en verantwoord!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn nichtje van 7 doet aan profesioneel turnen, en dat noemt ze ook haar hobby in vriendenboekjes, dus ik vind dat je het wel je hobby mag noemen, voetballers doen het ook vaakquote:
Rohani, die zat toch in de glinsterkamer? Die heeft zo'n jankstem dat ik niet eens naar de inhoud kan luisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:33 schreef Jockari het volgende:
Mijn mening over bewoners:
• Karen (leuke meid)
• Basiri (druk aanwezig)
• Ashley (voor mij onduidelijk)
• Jimmy (moet nog uit zijn pijp komen)
• Ariana (Brrrr.... geen idee maar eng)
• Alice (Heeft zich aangepast aan leven in BB)
• Doriana (weg nog aan het zoeken, stoort niet)
• Lenie (Aanvankelijk storend in de groep, maar lijkt te landen ...sorry)
• Danny (Rustige man, overschouwend, potentiele winnaar ?)
• Dilano (Heel competitief, waarschijnlijk vanuit zijn sportwereld, moet het nog zoeken in de groep)
• Tyron (teamspeler, potentiele winnar BB dit jaar, ligt goed in de groep)
• Randy (komt ook over als een zeer rustige man, kijkt de kat uit de boom)
• Tom (populair bij de dames in en uit huis, maar kan zijn kaarten wel eens verspelen met zijn manier van doen, kan het niet verder uitleggen)
• Rohani (vlotte meid, maar zie ze niet eindigen in de finale)
Ik vind het ook heerlijk hoor en lekker makkelijk...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groente chipjes en dan te vet met die olie erop
maar lekker kan groente uit de oven wel zijn, ben er wel dol op
Mijn dochter heeft 7 jaar competitie gedaan in de turnwereld. Echt wel heftig die trainingen. Kunnen voetballers niet aan tippen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
mijn nichtje van 7 doet aan profesioneel turnen, en dat noemt ze ook haar hobby in vriendenboekjes, dus ik vind dat je het wel je hobby mag noemen, voetballers doen het ook vaak
Hoop ik ook, en niet verdiend na een week in dat hok gezeten te hebben ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:36 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik Rohani een leuke meid. Hoop dat ze nog even mag blijven om wat meer te zien van haar.
Voetballen vind ik ook een hobby en voel zeker enorme afkeur voor de betaalde sport. Voetballen, olympische spelen... dat geld kan zoveel beter besteed worden. En al die rellen (gezeik) eromheen over politiek en milieu en mensenrechtenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
mijn nichtje van 7 doet aan profesioneel turnen, en dat noemt ze ook haar hobby in vriendenboekjes, dus ik vind dat je het wel je hobby mag noemen, voetballers doen het ook vaak
Dat wel, maar gaat opgaan in de massa vrees ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:36 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik Rohani een leuke meid. Hoop dat ze nog even mag blijven om wat meer te zien van haar.
ADHD Ole olequote:
Ik denk dat Danny wint, leuke man, niet overdreven aanwezig, maakt contact met iedereen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
Mijn top so far:
1 Tom
2 Tyron
3 Danny
4 Jimmy
5 Lenie
6 Randy
7 Bassie
8 Dilano
1 Karen
2 Ashley
3 Alice
4 Dory
5 Ronahi
10 Ariaan
Ik zie in Danny en Tyron wel potentieel finale-materiaal.
Dat zou best eens zo kunnen zijn maar ze verdiend het niet om er na een week bij de bewoners al uit te liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat wel, maar gaat opgaan in de massa vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |