Ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja wie wil er niet even met Tom klieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ariana en Tom zijn pubers die nog een mama figuur nodig hebben. Heb deze mensen maar in je famillie en/of vriendenkring. Weg met die handel.quote:
Hoe is dit nu weer Toms schuldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Ariana en Tom zijn pubers die nog een mama figuur nodig hebben. Heb deze mensen maar in je famillie en/of vriendenkring. Weg met die handel.
Gelukkig is Ro getuigen dat Karen er niks meer mee wil, en dat Ariana zelfs Karen terecht wilde wijze hoe ze het wel gezegd had moeten zijn en niet hoe Karen het had gedaan.quote:
Dit is geen kwestie van schuld. Los het probleem op met de persoon zelf i.p.v. anderen in te schakelen. Pubergedrag. Ontbreken van (gezond) verstand.quote:
Alleen Ariana schakelt mensen inquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van schuld. Los het probleem op met de persoon zelf i.p.v. anderen in te schakelen. Pubergedrag. Ontbreken van (gezond) verstand.
Idem voor Tom.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen Ariana schakelt mensen in
Vind jimmy nog steeds depri klinkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy en Dilano hebben het ook gehaald begrijp ik?
Misschien dat het contrast met Ronahi dat idee vergroot?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind jimmy nog steeds depri klinken
En weg met de camera 🙄😮💨quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
Ariana
Mag ik er nog 1 ding over zeggen
Thnx
En weeeeerrrrr gaat ze er over door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik doof en blind.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom heeft aan niemand gevraagd om voor hem aan Ariana te zeggen dat...
De enige die gebruik maakt van een tussenpersoon is Ariana
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Tom was zou ik maar met een oog open slapen. Voor je het weet trek Ariana een haar uit om een vloek uit te spreken of een liefdesbezwering.
Tot ronahi uit zicht verdweenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef Was-beer het volgende:
8 hele minuten is ze er over opgehouden
1e klas manipulatorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana bespeelt ook mensen door steeds te zeggen als ik genomineerd ben ga ik weg. En vanmorgen al dat ze haar koffer wilde gaan inpakken.
Niet zo mee eens. Tom wist van niks. Karen moest van Adriana Tom uithoren hoe hij over Adriana dacht en Karen vertelde Tom dat hij op moest passen om te aardig tegen haar te doen want Adriana was verliefd op hem. Hij schrok daarvan. En heeft even later andere gevraagd hoe je zonder bijbedoelingen en kwetsen iemand kan zeggen dat het niet van zijn kant komt. De andere geloofde dat niet en denken dat Karen aan het stoken is.quote:
Ben ook benieuwd wanneer ze Ashley weer nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana bespeelt ook mensen door steeds te zeggen als ik genomineerd ben ga ik weg. En vanmorgen al dat ze haar koffer wilde gaan inpakken.
Ja van pleisters en tape geloof ik uit de EHBO kofferquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat een balletje dat ze zelf in elkaar hebben gestoken?
Hij zei wel dat hij er nu is🛬quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind jimmy nog steeds depri klinken
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft het trouwens wel voor elkaar dat Lenie niet meer op nr 1 staat qua irritatiefactor...
Het is wel Karen die de boodschapper is van Tom naar Ariana en van Ariana naar Tom. Er is geen enkel directe confrontatie tussen Ariana en Tom. Het ontbreekt Ariana en Tom van initiatief nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zo mee eens. Tom wist van niks. Karen moest van Adriana Tom uithoren hoe hij over Adriana dacht en Karen vertelde Tom dat hij op moest passen om te aardig tegen haar te doen want Adriana was verliefd op hem. Hij schrok daarvan. En heeft even later andere gevraagd hoe je zonder bijbedoelingen en kwetsen iemand kan zeggen dat het niet van zijn kant komt. De andere geloofde dat niet en denken dat Karen aan het stoken is.
Ze heeft heelveel ''als'' opmerkingenquote:
Beetje? Zeg maar heel veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ariana beetje drama maker als ik zo lees?
Als ze dat zegt denkt ze haar zin te krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft heelveel ''als'' opmerkingen
Als er morgen geen koffie is dan
Als iedereen het weet dan
Als hij dat weer doet dan
Ze strooit er mee, en nooit doet ze wat ze zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |