Ja, ik ben nog jaren voorzichtig geweest rond de ingang van de Dirk van de Broekquote:
Ja dat kunnen de jongeren hier zich echt niet voorstellenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het telefoonnet was volledig overbelast die dag. Dus gestrande reizigers hadden ook pech als ze naar huis wilden bellen. Of geluk, als ze er toch doorheen kwamen.
Kwam dat ook door die storm, of was dit toevallig ook de eerste keer dat @H_T zelfstandig met de trein ging?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het telefoonnet was volledig overbelast die dag. Dus gestrande reizigers hadden ook pech als ze naar huis wilden bellen. Of geluk, als ze er toch doorheen kwamen.
In welke zin was het verkeerd dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben dus naar een nieuwe kapper gegaan. Wat blijkt, mijn oude kapper had het helemaal verkeerd geknipt
Laagjes waren schuin en verkeerd geknipt waardoor het niet gelijk was. Ik had korte lokken tussen de lange lokken zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
In welke zin was het verkeerd dan?
Oké dat lijkt me inderdaad niet de bedoelingquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laagjes waren schuin en verkeerd geknipt waardoor het niet gelijk was. Ik had korte lokken tussen de lange lokken zitten.
Die paar maanden maken nou net het verschil tussen een jonge god of een ouwe zakquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine die jouw post een beetje loopt te liken en gewoon een paar maanden jonger is dan ik
Voordeel voor hen was dan wel dat @H_T nog niet in de trein zat, anders had dat nog veel langer geduurd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok boomer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kunnen de jongeren hier zich echt niet voorstellenDie krijgen altijd alles zomaar op hun bordje gepresenteerd.
Toen jij en ik jong waren moest je soms wel drie dagen reizen om naar school te kunnen gaan. En dan aan het einde van de schooldag weer drie dagen terug. En de volgende ochtend gewoon weer hetzelfde verhaal!
Dus het was een succes?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben dus naar een nieuwe kapper gegaan. Wat blijkt, mijn oude kapper had het helemaal verkeerd geknipt
Ik ga naar een concert en dus vanavond wel met de trein terug, en morgen weer heen. Hoed u!quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kwam dat ook door die storm, of was dit toevallig ook de eerste keer dat @:H_T zelfstandig met de trein ging?
En de vorige kapper had ook nog eens de gewoonte om altijd te laat te komen. En dan niet fashionable 5 minuten te laat maar doodleuk een half uur. Daarom ben ik naar een ander gegaan. Dit was een prima kapsalon die precies doet wat het moet doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling
Genoeg kaas ook?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima kapsalon. Niets mis mee. Voor herhaling vatbaar
Als Ik zou zie, is hij aan het lipsyncenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week is de finale van Malta. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze voorronde compleet vergeten was. In Noorwegen is My AI met Super Rob is al een grotemaar deze pareltje in MESC kan echt niet
Ja maar dat is dan toch best gek dat jij de jongere bent maar alsnog de ouwe zakquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die paar maanden maken nou net het verschil tussen een jonge god of een ouwe zak
Ah ik zie dat dat halfjaartje ouder je vermogen om begrijpend te lezen al ernstig heeft aangetastquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch best gek dat jij de jongere bent maar alsnog de ouwe zak
Die was er wel, maar één i.p.v. twee afleveringenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo nou weer voetbal ipv Below Deck.
Ja, die aflevering was ik ook aan het kijken en toen gingen ze daarna ouwehoeren voor een uur.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was er wel, maar één i.p.v. twee afleveringen
Zal ik jou eens een draai om de oren geven, vlegel!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik zie dat dat halfjaartje ouder je vermogen om begrijpend te lezen al ernstig heeft aangetast
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een draai om de oren geven, vlegel!
Hadden ze van Utrecht natuurlijk al moeten doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie dat PSV weer gaat leren hoe te verliezen
Heftige beelden ja, vooral die molenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Uiteraard kan ik me de 1990 storm ook nog prima herinneren als senior hier
Ik vind dit beter dan My AIquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week is de finale van Malta. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze voorronde compleet vergeten was. In Noorwegen is My AI met Super Rob is al een grotemaar deze pareltje in MESC kan echt niet
Nu vraag ik me af hoe die reclame is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vraag me steeds af of Trijntje de stem van de reclame van D-reizen is
Ik besef me dat ik mijn cursus Italiaans die ik wilde volgen voordat San Remo begint weer vergeten benquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Eerst vroeg mijn Italiaanse Duolingo zich af waarom we allemaal doodgaan. Nu wil die dat ik het volgende hulpkreet vertaal: "Help, er zit een geest in mijn suiker". Dit ga ik vast en zeker een keer gebruiken
(Aiuto c'e un fantasma nello zucchero)
Ik zag een video voorbij komen van het dislike percentage op YouTube voor alle NF nummers en dan de top (kun je zien via een add-on enkel). My AI had de meeste dislikes (70% ofzo) na Sascha uit Moldavië(95%).quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit beter dan My AI
Al is dat bij mij ook niet zo moeilijk want My AI man man man
Dan maar Italiaanse hapjes doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik mijn cursus Italiaans die ik wilde volgen voordat San Remo begint weer vergeten ben
Misschien toch eens hulp inschakelen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Eerst vroeg mijn Italiaanse Duolingo zich af waarom we allemaal doodgaan. Nu wil die dat ik het volgende hulpkreet vertaal: "Help, er zit een geest in mijn suiker". Dit ga ik vast en zeker een keer gebruiken
(Aiuto c'e un fantasma nello zucchero)
Nou ja ach, dan doe je dat en dan begint San Remo en dan is het opeens van "hè maar hier praten ze allemaal honderd keer sneller dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik mijn cursus Italiaans die ik wilde volgen voordat San Remo begint weer vergeten ben
Terechtquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag een video voorbij komen van het dislike percentage op YouTube voor alle NF nummers en dan de top (kun je zien via een add-on enkel). My AI had de meeste dislikes (70% ofzo) na Sascha uit Moldavië(95%).
Met dat ene woordje kom je aardig ver mee. Maar die mag ik hier niet zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat er een geest in mijn suiker zit?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien toch eens hulp inschakelen?
Pizza?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met dat ene woordje kom je aardig ver mee. Maar die mag ik hier niet zeggen
Met ananas?quote:
André zong wel dat het ene woordje pizza door de ramen moest knallen, maar volgens mij niks over ananasquote:
Hier ook. Binnen, voor de verwarming zittend op kantoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:45 schreef Strani het volgende:
22 graden hier vandaag. Toch maar weer eens naar buiten dan om wat zon te pakken.
Hoe gaat het verder met iedereen vandaag?
Gewoon mee slurpenquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
En mijn collega zit weer te slurpen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Zo ranzig kan ik niet slurpen, al zou ik het willenquote:
Mwah, nog steeds wel ziek maar ik heb het gevoel dat het wat beter is dan gisteren dus ik hoop dat het morgen weer een stapje beter isquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen, voor de verwarming zittend op kantoor![]()
Het gaat okay. Heb niet zoveel energie vandaag. Hoe is het met jou?
Fijn dat je wat vooruitgang meekt, hopelijk doet het zonnetje je ook goed!quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel ziek maar ik heb het gevoel dat het wat beter is dan gisteren dus ik hoop dat het morgen weer een stapje beter is
Dat is inderdaad nvt op kinderen. Al stoor ik doorgaans nog meer aan van die “model-koppels” die het tussen de bedrijven door eens heel casual over de autoverzekering ofzo gaan hebben, en dan bij voorkeur herhaaldelijk één of andere draak van een naam van een te vaak gefuseerde financiële instelling laten vallen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik word een beetje ontoepasselijk van radioreclames waar kinderen in te horen zijn. Kinderen zijn normaal echt niet bezig met laadpalen voor elektrische auto's
De hufters!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen spierpijn vandaag.
Nou ja misschien waren je spieren gewoon voldoende ontwikkeld hiervoor of was de les te kort?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... ik was er al een beetje bang voor helaas.
Het zou allebei kunnen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien waren je spieren gewoon voldoende ontwikkeld hiervoor of was de les te kort?
Zou ik ook zijn, met misschien wel de maffia achter me aan en slechts een ontoereikende proefles kickboksen achter de hand.quote:
40% komt eraan, zoals afgesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, met misschien wel de maffia achter me aan en slechts een ontoereikende proefles kickboksen achter de hand.
Ik zou persoonlijk op dat aanbod van Strani in de post hierboven ingaan.
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Top, laat maar weten als je er nog een in de rij hebt staan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
40% komt eraan, zoals afgesproken
Dan klopt er écht iets niet, want ik heb gisteren wii tennis gespeeld en zelfs ik heb wel spierpijn!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen spierpijn vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan klopt er écht iets niet, want ik heb gisteren wii tennis gespeeld en zelfs ik heb wel spierpijn!![]()
Gelukkig is @:Strani er voor je!Ehm... oké 5% danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Arizona probeert zich de organisatie in te werken. Ik denk dat ze een wout is. In de gaten houden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, laat maar weten als je er nog een in de rij hebt staan.![]()
Beterschap met je hoest!quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.
En dan ook nog lopen appelknagen!![]()
Appelknagers hebben ook rechten hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap met je hoest!![]()
Dat appelknagen kan echt niet
Kwouzeggen *knisper kraak*quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Appelknagers hebben ook rechten hoor
met rookworst?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er nog wat stamppot? Het is boerenkool
Niet nodig, ik heb al zuurkoolstamppotquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag ook tussen meerdere hoestende collega's gezeten, zonder veel te overleggen. Als ik het bedrijf mag geloven is dat op een of andere manier beter dan in alle rust thuiswerkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.
En dan ook nog lopen appelknagen!![]()
Lekker! Maar ik heb mijn buikje al vol, we hebben bij mijn ouders gegeten. Lekker spinazie met een gehaktbal. Niemand maakt zulke lekkere gehaktballen als mijn mamquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag ook op een lekker rumoerige gang gezeten, tussen hoestende en heel luid pratende collega's en bij mijn slurpende, zeurende, murmelende en zuchtende collega op de kamer. Ik ben al voor 4 uur richting huis vertrokken, ik kón niet meer, ik was helemaal overprikkeldquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook tussen meerdere hoestende collega's gezeten, zonder veel te overleggen. Als ik het bedrijf mag geloven is dat op een of andere manier beter dan in alle rust thuiswerken
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik heb mijn buikje al vol, we hebben bij mijn ouders gegeten. Lekker spinazie met een gehaktbal. Niemand maakt zulke lekkere gehaktballen als mijn mam
[..]
Ik heb vandaag ook op een lekker rumoerige gang gezeten, tussen hoestende en heel luid pratende collega's en bij mijn slurpende, zeurende, murmelende en zuchtende collega op de kamer. Ik ben al voor 4 uur richting huis vertrokken, ik kón niet meer, ik was helemaal overprikkeld![]()
Ik wel, dus dat doe ik tegenwoordig ook. Vaak met 1 in, zodat ik muziek kan luisteren en het wel kan horen als ik toch moet opletten. Maar die zitten ook weer niet zo lekker dat ik het een hele dag vol houquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?
Nee, niemand zit bij ons met oortjes op, we luisteren naar de radio. Gelukkig is mijn irritante kamergenoot er meestal maar 1x per week en dat is dan gewoon even een dagje afzien voor mij. Tegenwoordig kan ik me er meestal wel wat beter voor afsluiten dan eerst, maar vandaag was ik al wat moe en futloos en nu kwamen de prikkels wel weer wat harder binnenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?
Nee oké dat snap ik, maar wel lekker dat je ze kan gebruiken als het allemaal echt te luidruchtig wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wel, dus dat doe ik tegenwoordig ook. Vaak met 1 in, zodat ik muziek kan luisteren en het wel kan horen als ik toch moet opletten. Maar die zitten ook weer niet zo lekker dat ik het een hele dag vol hou
Ah oké. Wel een beetje een leuk radiostation?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niemand zit bij ons met oortjes op, we luisteren naar de radio. Gelukkig is mijn irritante kamergenoot er meestal maar 1x per week en dat is dan gewoon even een dagje afzien voor mij. Tegenwoordig kan ik me er meestal wel wat beter voor afsluiten dan eerst, maar vandaag was ik al wat moe en futloos en nu kwamen de prikkels wel weer wat harder binnen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Arizona probeert zich de organisatie in te werken. Ik denk dat ze een wout is. In de gaten houden.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah oké. Wel een beetje een leuk radiostation?
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer opquote:
Het zijn ook altijd dezelfde hè.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
@roger_epiales Het wordt steeds verdachterquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
Innerlijke rust is slechts één tikkie van je verwijderdquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ondertussen ben ik nog steeds bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |