Gewoon mee slurpenquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
En mijn collega zit weer te slurpen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Zo ranzig kan ik niet slurpen, al zou ik het willenquote:
Mwah, nog steeds wel ziek maar ik heb het gevoel dat het wat beter is dan gisteren dus ik hoop dat het morgen weer een stapje beter isquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen, voor de verwarming zittend op kantoor![]()
Het gaat okay. Heb niet zoveel energie vandaag. Hoe is het met jou?
Fijn dat je wat vooruitgang meekt, hopelijk doet het zonnetje je ook goed!quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel ziek maar ik heb het gevoel dat het wat beter is dan gisteren dus ik hoop dat het morgen weer een stapje beter is
Dat is inderdaad nvt op kinderen. Al stoor ik doorgaans nog meer aan van die “model-koppels” die het tussen de bedrijven door eens heel casual over de autoverzekering ofzo gaan hebben, en dan bij voorkeur herhaaldelijk één of andere draak van een naam van een te vaak gefuseerde financiële instelling laten vallen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik word een beetje ontoepasselijk van radioreclames waar kinderen in te horen zijn. Kinderen zijn normaal echt niet bezig met laadpalen voor elektrische auto's
De hufters!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen spierpijn vandaag.
Nou ja misschien waren je spieren gewoon voldoende ontwikkeld hiervoor of was de les te kort?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... ik was er al een beetje bang voor helaas.
Het zou allebei kunnen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien waren je spieren gewoon voldoende ontwikkeld hiervoor of was de les te kort?
Zou ik ook zijn, met misschien wel de maffia achter me aan en slechts een ontoereikende proefles kickboksen achter de hand.quote:
40% komt eraan, zoals afgesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, met misschien wel de maffia achter me aan en slechts een ontoereikende proefles kickboksen achter de hand.
Ik zou persoonlijk op dat aanbod van Strani in de post hierboven ingaan.
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Top, laat maar weten als je er nog een in de rij hebt staan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
40% komt eraan, zoals afgesproken
Dan klopt er écht iets niet, want ik heb gisteren wii tennis gespeeld en zelfs ik heb wel spierpijn!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen spierpijn vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan klopt er écht iets niet, want ik heb gisteren wii tennis gespeeld en zelfs ik heb wel spierpijn!![]()
Gelukkig is @:Strani er voor je!Ehm... oké 5% danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Arizona probeert zich de organisatie in te werken. Ik denk dat ze een wout is. In de gaten houden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, laat maar weten als je er nog een in de rij hebt staan.![]()
Beterschap met je hoest!quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.
En dan ook nog lopen appelknagen!![]()
Appelknagers hebben ook rechten hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap met je hoest!![]()
Dat appelknagen kan echt niet
Kwouzeggen *knisper kraak*quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Appelknagers hebben ook rechten hoor
met rookworst?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er nog wat stamppot? Het is boerenkool
Niet nodig, ik heb al zuurkoolstamppotquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag ook tussen meerdere hoestende collega's gezeten, zonder veel te overleggen. Als ik het bedrijf mag geloven is dat op een of andere manier beter dan in alle rust thuiswerkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja had je aan mij ook geërgerd , vandaag lopen blafhoesten alsof ik de vliegende berenbof te pakken heb.
En dan ook nog lopen appelknagen!![]()
Lekker! Maar ik heb mijn buikje al vol, we hebben bij mijn ouders gegeten. Lekker spinazie met een gehaktbal. Niemand maakt zulke lekkere gehaktballen als mijn mamquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag ook op een lekker rumoerige gang gezeten, tussen hoestende en heel luid pratende collega's en bij mijn slurpende, zeurende, murmelende en zuchtende collega op de kamer. Ik ben al voor 4 uur richting huis vertrokken, ik kón niet meer, ik was helemaal overprikkeldquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook tussen meerdere hoestende collega's gezeten, zonder veel te overleggen. Als ik het bedrijf mag geloven is dat op een of andere manier beter dan in alle rust thuiswerken
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik heb mijn buikje al vol, we hebben bij mijn ouders gegeten. Lekker spinazie met een gehaktbal. Niemand maakt zulke lekkere gehaktballen als mijn mam
[..]
Ik heb vandaag ook op een lekker rumoerige gang gezeten, tussen hoestende en heel luid pratende collega's en bij mijn slurpende, zeurende, murmelende en zuchtende collega op de kamer. Ik ben al voor 4 uur richting huis vertrokken, ik kón niet meer, ik was helemaal overprikkeld![]()
Ik wel, dus dat doe ik tegenwoordig ook. Vaak met 1 in, zodat ik muziek kan luisteren en het wel kan horen als ik toch moet opletten. Maar die zitten ook weer niet zo lekker dat ik het een hele dag vol houquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?
Nee, niemand zit bij ons met oortjes op, we luisteren naar de radio. Gelukkig is mijn irritante kamergenoot er meestal maar 1x per week en dat is dan gewoon even een dagje afzien voor mij. Tegenwoordig kan ik me er meestal wel wat beter voor afsluiten dan eerst, maar vandaag was ik al wat moe en futloos en nu kwamen de prikkels wel weer wat harder binnenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie mogen ook niet met muziek op je oortjes werken op kantoor, neem ik aan?
Nee oké dat snap ik, maar wel lekker dat je ze kan gebruiken als het allemaal echt te luidruchtig wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wel, dus dat doe ik tegenwoordig ook. Vaak met 1 in, zodat ik muziek kan luisteren en het wel kan horen als ik toch moet opletten. Maar die zitten ook weer niet zo lekker dat ik het een hele dag vol hou
Ah oké. Wel een beetje een leuk radiostation?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niemand zit bij ons met oortjes op, we luisteren naar de radio. Gelukkig is mijn irritante kamergenoot er meestal maar 1x per week en dat is dan gewoon even een dagje afzien voor mij. Tegenwoordig kan ik me er meestal wel wat beter voor afsluiten dan eerst, maar vandaag was ik al wat moe en futloos en nu kwamen de prikkels wel weer wat harder binnen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Arizona probeert zich de organisatie in te werken. Ik denk dat ze een wout is. In de gaten houden.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah oké. Wel een beetje een leuk radiostation?
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer opquote:
Het zijn ook altijd dezelfde hè.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
@roger_epiales Het wordt steeds verdachterquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
Innerlijke rust is slechts één tikkie van je verwijderdquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ondertussen ben ik nog steeds bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |