En de win/loss?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn 30e zo te zien? Als de ATP side up to date is.
Nee dus, 31e, want wedstrijd tegen Klein stond er niet bij.
20-10quote:
21-10 nuquote:
Clijsters de enige moeder in het moderne tennis die een GS heeft gewonnen, toch wel opvallend vind ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke bovenste helft bij de vrouwen.. Svitolina had daar zomaar de finale kunnen halen, maar dat kon haar rug blijkbaar niet aan. En Kalinskaya (waar Rus van verloor) ook de kwartfinale gehaald
Ander gekkie.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:17 schreef superniger het volgende:
Extinction gekkies bij Zverev -Norrie
quote:In het midden van de derde set gooide een toeschouwer flyers op het court in de Margaret Court Arena, met daarop de boodschap ‘Free Palestine’. Aangezien de stewards niet tussenbeide kwamen, sleepten twee andere toeschouwers de demonstrant het stadion uit. De wedstrijd werd na enkele minuten oponthoud voortgezet. Bij hun terugkeer in het stadion kregen de twee toeschouwers luid applaus.
True, maar Zverev is dat wel gewend. Die heeft zijn hele carrire in eerdere rondes al veel 5-setters moeten spelen. Schijnbaar kan Zverev weer heel snel herstellen, en is hij mentaal & fysiek enorm sterk.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen dat voor Alcaraz de tegenstanders ook wel oplossen. Nu weer Zverev die een lange 5-setter speelt, terwijl hij zelf in no time klaar is.
Afgelopen USO was hij wel helemaal klaar tegen Carlos na de vorige ronde in 5 sets van sinner te hebben gewonnen. Dus hopelijk gebeurt er nu niet hetzelfd.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar Zverev is dat wel gewend. Die heeft zijn hele carrire in eerdere rondes al veel 5-setters moeten spelen. Schijnbaar kan Zverev weer heel snel herstellen, en is hij mentaal & fysiek enorm sterk.
Kennelijk kan hij dat niet, want hij vliegt er uiteindelijk wel altijd uitquote:Op maandag 22 januari 2024 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar Zverev is dat wel gewend. Die heeft zijn hele carrire in eerdere rondes al veel 5-setters moeten spelen. Schijnbaar kan Zverev weer heel snel herstellen, en is hij mentaal & fysiek enorm sterk.
2/17 en gewoon 2-1 in sets voor.quote:
Dat wordt midden in de nacht beginnen als ook wedstrijd 3 zo lang duurt als de 1e 2..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zou Rublev midden in de nacht nog meer frustratie hebben?
Ze gingen wedstrijden toch verplaatsen naar andere banen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt midden in de nacht beginnen als ook wedstrijd 3 zo lang duurt als de 1e 2..
Oh, zou kunnen, zie het op de AO-site nog niet staan. Maar dat is misschien wel logischer ja, al weet ik niet hoe ze dat qua publiek dan doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze gingen wedstrijden toch verplaatsen naar andere banen?
Corona?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic heeft een groot probleem.
Haha, dat zouden ze gaan doen, maar hebben ze in de praktijk niet gedaan. Qua publiek weet ik het niet. Je ziet toch vaak dat om 2 uur ‘s nachts sowieso weinig publiek meer in de stadions zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, zie het op de AO-site nog niet staan. Maar dat is misschien wel logischer ja, al weet ik niet hoe ze dat qua publiek dan doen
Ja maar Medvedev moet ons niet weer zo naaien als op de US Openquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Geef Sinner ook wel kans tegen Djoko ja. Sowieso alle 3 overgebleven spelers wel, bij Medvedev zegt z’n vorm ook niet alles over een eventuele finale
Er vanuit gaande dat Alcaraz en Medvedev morgen winnen uiteraard
Was hij niet fit? (Schakel net in).quote:Op woensdag 24 januari 2024 06:15 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt de goede kant op te gaan met Medvedev.
quote:
Naar het front ermee, Ruslandtroepquote:Op woensdag 24 januari 2024 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zaadje Medvedev verpest het zelf weer eens. Deze man heeft niets, zelfs geen uitstraling.
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Naar het front ermee, Ruslandtroep
Hij heeft meer wapens dan de gemiddelde BO(W)Aquote:Op woensdag 24 januari 2024 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.
Verloren generatie van softies. Ik heb nog hoop op Sinner.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev, man met 1 GS, een ATP finals en 6 masters titels, en die daarnaast nog 4 GS finales speelde en die volgens de BoWa niets kan staat weer in de semi’s
Afgelopen Wimbledonquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu Alcaraz nog winnen en dan staat de top 4 ook in de halve finales! Daarvoor moeten we terug naar de big 4 ergens denk ik?
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu Alcaraz nog winnen en dan staat de top 4 ook in de halve finales! Daarvoor moeten we terug naar de big 4 ergens denk ik?
Laatste keer top 4 plaatsingslijst ook halve finale haaldequote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ja, bijzonder. 1978 was ( op de AO ) de laatste keer, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:45 schreef Norrage het volgende:
Die Yastremka haalt ook even via de qualies de halve finale
Bohquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:29 schreef superniger het volgende:
Kalinskaya heeft een lief snoetje.
Vorig jaar (en in 2021) ook maar 2,5 topic in totaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:16 schreef mitt het volgende:
Wacht, tweede week van een grand slam en pas 2 topics?
Ouch..
Het prototype van de huidige tennisser: alles redelijk goed kunnen, geen uitgesproken wapens. En zoals Zverev en veel anderen zo ver mogelijk achter de baseline gaan staan retourneren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.
Wordt er minder gepost op FOK! dan vroeger?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar (en in 2021) ook maar 2,5 topic in totaliteit.
In 2022 nog 7,5 topic.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt er minder gepost op FOK! dan vroeger?
Eens. Zonde. Ik kijk er niet zo heel graag naar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het prototype van de huidige tennisser: alles redelijk goed kunnen, geen uitgesproken wapens. En zoals Zverev en veel anderen zo ver mogelijk achter de baseline gaan staan retourneren.
Sinner is ook niet meer dan een kloon van Berdych.
Die gaat er toch weer hard af tegen Meddy.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vrouwenmepper uitstekend tot nu toe. Moet je ook altijd maar afwachten.
Meddy heeft geen wapens en kan er niks van.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:53 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Die gaat er toch weer hard af tegen Meddy.
Yes Zverev chokequote:Op woensdag 24 januari 2024 14:07 schreef leukeditter het volgende:
zverev ten voeten uit..wat n zak toch
Niet dus,quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:27 schreef Norrage het volgende:
GSM Carlos zou ik nu denken. Extreme front runner en heeft nu momentum. Echt een GOAT tiebreak ongelooflijk.
Waarom zou Zverev-Medvedev niet leuk kunnen worden?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:20 schreef Norrage het volgende:
Krijgen nu wel een zaadpot in de halve finale.....
Alles op Djoko - Sinner....
Omdat dat nooit leuk is geweest. Altijd saaie rallies, beetje zelfde spelletje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou Zverev-Medvedev niet leuk kunnen worden?
Heeft diabetes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sascha suiker aan het meten?
Sinner was ook al aan z'n buikspieren aan het voelen tegen Rublev.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:22 schreef leukeditter het volgende:
djoko verzint weer wel wat om sinner te ontmantelen
Kennelijk was ie dus een scheet aan het inhouden, no joke.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinner was ook al aan z'n buikspieren aan het voelen tegen Rublev.
Had n beetje last van gas, zei ie. Zou er niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinner was ook al aan z'n buikspieren aan het voelen tegen Rublev.
Dumoulin je moet nog een rondje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Had n beetje last van gas, zei ie. Zou er niet te zwaar aan tillen.
Yup 6-2 6-0 en door naar de halve finalequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:09 schreef franklop het volgende:
Die is op weg naar een heel makkelijke overwinning. 5*-0 in 2e set.
2005, Robin Haasequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup 6-2 6-0 en door naar de halve finale
Geen idee hoe lang dat geleden is dat een Nederlandse jeugdspeler zo ver is gekomen eigenlijk
Thanks! Die Guy den Ouden gaat nu trouwens ook wel redelijk lekker na blessureleed, nadert inmiddels de top 300quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
2005, Robin Haase
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2005_Australian_Open_–;_Boys%27_singles
2020, Guy den Ouden
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_French_Open_–;_Boys%27_singles
2006, Thiemo de Bakker (2014, Tim van Rijthoven kwartfinalist)
https://en.m.wikipedia.or(...)Championships_–;_Boys%27_singles
1995, Peter Wessels
https://www.itftennis.com(...)5/draws-and-results/
Dat is puur toeval, het had net zo goed andersom kunnen zijn. Waar bij veel sporten respectievelijk 1&4 en 2&3 bij elkaar in het schema zitten, is dat bij het tennis niet per se het geval (in ieder geval bij de Grand Slams). Het staat wl vast dat nr 1 en 2 uitkomen tegen nr 3 of 4 in de halve finale (als ze die allemaal halen), maar de exacte koppeling wordt pas bij de loting bekend. Daarom werd er bij de 'grote drie' ook altijd direct na de loting gekeken wie wie in de halve finale zou treffen en wie er 'geluk' had.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zitten bij de heren de nummers 1&4 + 2&3 bij elkaar in het schema, en bij de dames 1&3 + 2&4? Dat eerste is veel logischer. Waarom doen ze dit bij de dames anders?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zheng voor het eerst dit toernooi tegen een geplaatste speelster
Met zo'n draw had onze Kiki ook eens de finale kunnen halen
Sinds 2015 in ieder geval niet nee.En in 2016 de laatste keer dat er twee keer een finale was met 2x dezelfde finalisten (Serena Williams en Kerber AO en Wimbledon)quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is er de laatste 10 jaar weleens 1 vrouwenfinale hetzelfde geweest als t voorgaande grandslamtoernooi?
Nee, we moeten daarvoor terug naar 2003-2004. Justine Henin en Kim Clijsters stonden toen twee finales back-to-back tegenover elkaar (US open 2003 - AUS open 2004).quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is er de laatste 10 jaar weleens 1 vrouwenfinale hetzelfde geweest als t voorgaande grandslamtoernooi?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, we moeten daarvoor terug naar 2003-2004. Justine Henin en Kim Clijsters stonden toen twee finales back-to-back tegenover elkaar (US open 2003 - AUS open 2004).
Zegt wel n hoop ober de wisselvalligheid in t vrouwentennis de laatste jarenquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Sinds 2015 in ieder geval niet nee.En in 2016 de laatste keer dat er twee keer een finale was met 2x dezelfde finalisten (Serena Williams en Kerber AO en Wimbledon)
Genivelleerde matigheid is het meer, dat bewijzen de uitschieters van ongeplaatsten die we al jaren bijna iedere grand slam zien.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:56 schreef DeeBee het volgende:
In commentaar van de week weet men dit aan het "hogere niveau", al weet ik niet of dit direct waar is... Er zijn misschien meer vergelijkbare vrouwen met een uitschieter zo nu en dan...
Mrs. Polska komt nog het dichtste bij, maar het is bij lange na niet iets als de Williamsen en Belgischen nee. Eens over de nivellering, ik vind het niveau ook niet fantastisch.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Genivelleerde matigheid is het meer, dat bewijzen de uitschieters van ongeplaatsten die we al jaren bijna iedere grand slam zien.
Het is in ieder geval niet leuk om naar te kijken, sport heeft helden nodig en dat heeft het vrouwentennis al heel lang niet meer. Sabalenka is de enige die een beetje stabiel tennis laat zien.
Nee joh, het zijn vooral eenheidsworsten geworden. Zie je bij de mannen ook. In vroeger tijden had je veel meer een clash van stijlen, maar ook steeds een paar echte toppers die erbovenuit staken. Met de verdere professionalisering van voeding/training/etc. is het absolute niveau in z'n totaliteit wellicht beter dan pakweg in de hoogtijdagen van Graf, maar afgezet tegen het tijdsbeeld was het niveau toen hoger.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:56 schreef DeeBee het volgende:
In commentaar van de week weet men dit aan het "hogere niveau", al weet ik niet of dit direct waar is... Er zijn misschien meer vergelijkbare vrouwen met een uitschieter zo nu en dan...
Einde tijdperk?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar zitten we naar te kijken jongens?
Pixelsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar zitten we naar te kijken jongens?
Kinderen? Dit is het fok forum hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu opschieten jongens, ik moet de kinderen naar school brengen.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Kinderen? Dit is het fok forum hoor.
Ja, ik wilde net zeggen. Niet te geloven dat Nadal die keer van Sinner won....als je dit nu ziet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ongelofelijk. Het zat er het hele toernooi wel aan te komen, maar je denkt steeds: hij zal zich er wel weer bovenop knokken. Maar niet dus. Ook kudos voor Sinner. Niks gestolen. @:gwailow voorspelde het al langer..
Wie gaat RG en Wimbledon dan winnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:32 schreef plesner het volgende:
Einde tijdperk, de big 3 gaat geen GS meer winnen
En wat te denken van LL Rinderknech een week eerder in Lyon?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen. Niet te geloven dat Nadal die keer van Sinner won....als je dit nu ziet.
ik hou je er aan,, schrijf djoko maar af en je krijgt spijt.. set 1 en 2 waren gewoon een aanfluiting en had niks met goede spel van sinner te maken, was gewoon een complete offday en dat gebeurt wel eens hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:32 schreef plesner het volgende:
Einde tijdperk, de big 3 gaat geen GS meer winnen
Alcaraz RG en iemand anders uit de top 10 Wimbquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wie gaat RG en Wimbledon dan winnen?
Beetje makkelijk om het af te doen als n offday voor Djoko.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:49 schreef leukeditter het volgende:
[..]
ik hou je er aan,, schrijf djoko maar af en je krijgt spijt.. set 1 en 2 waren gewoon een aanfluiting en had niks met goede spel van sinner te maken, was gewoon een complete offday en dat gebeurt wel eens he
Jij irriteert me. Je bent zeker ook voor Ajax?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:48 schreef leukeditter het volgende:
[..]
boswachtertje toch..neem nog een boostertje dat helpt tegen smerige uitspraken
Nummer 4 die de nummer 1 verslaat lijkt mij ook niet een sensatie nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die ook spreken van een sensatie zoals op NOS en AD, dan heb je het de afgelopen maanden allemaal niet gevolgd. Sinner is gewoon the man to beat op het moment. Mooi dat ie Djoko klopt hier.
Natuurlijk is dit wel een sensatie. Het is niet helemaal onverwacht, maar wel senationeelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die ook spreken van een sensatie zoals op NOS en AD, dan heb je het de afgelopen maanden allemaal niet gevolgd. Sinner is gewoon the man to beat op het moment. Mooi dat ie Djoko klopt hier.
Ik ook. Je ziet vaker jongens de toernooien ervoor winnen over BO3, maar in een BO5 lukt het dan toch niet. Hoe vaak zijn we wel niet slams in gegaan waarbij er twijfels waren over bijvoorbeeld Nadal omdat hij in Rome van Thiem of Zverev had verloren? Uiteindelijk komen de toppers in een groot toernooi over twee weken toch meestal bovendrijven. Als dat niet gebeurt vind ik dat best sensationeel. Of het ook einde tijdperk is is natuurlijk nog te vroeg. Om te beginnen moet Sinner dan ook maar eens het toernooi winnen. En daarna een consistent jaar spelen. Naar de voortekenen lijken goed voor hem.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:32 schreef Arizona het volgende:
Sinner heeft hem natuurlijk recent al twee keer eerder verslagen, dus compleet verrassend is dit ook niet, maar dat hij het ook hier doet, vind ik wel sensationeel hoor.
Ik vraag me altijd af of die nachtwedstrijden wel bekeken worden op de redactie. Of dat ze opstaan en zien 6-1 6-2 en denken dat moet wel heel goed zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Beginnen de jaren niet gewoon te tellen voor Djoko? AO is nou echt zo’n toernooi waar de weersomstandigheden flinke impact hebben op de fysiek. Bijna 37 jarige tegen iemand van 22 jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook. Je ziet vaker jongens de toernooien ervoor winnen over BO3, maar in een BO5 lukt het dan toch niet. Hoe vaak zijn we wel niet slams in gegaan waarbij er twijfels waren over bijvoorbeeld Nadal omdat hij in Rome van Thiem of Zverev had verloren? Uiteindelijk komen de toppers in een groot toernooi over twee weken toch meestal bovendrijven. Als dat niet gebeurt vind ik dat best sensationeel. Of het ook einde tijdperk is is natuurlijk nog te vroeg. Om te beginnen moet Sinner dan ook maar eens het toernooi winnen. En daarna een consistent jaar spelen. Naar de voortekenen lijken goed voor hem.
En dan mentaal falen in de finale tegen Sinner.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:59 schreef Arizona het volgende:
Zverev staat ze goed te raken hoor, Medje komt er nog niet aan te pas.
Zou me ook niets verbazen als die m in straight sets wint. Kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:59 schreef Arizona het volgende:
Zverev staat ze goed te raken hoor, Medje komt er nog niet aan te pas.
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
Ongeacht wie deze partij wint, ik hoop dat Sinner de titel pakt
Want dat dopinggebruik is zeker waar?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beginnen de jaren niet gewoon te tellen voor Djoko? AO is nou echt zo’n toernooi waar de weersomstandigheden flinke impact hebben op de fysiek. Bijna 37 jarige tegen iemand van 22 jaar.
Plus het dopinggebruik van Djoko maakt je lichaam er uiteindelijk ook niet jonger op. Je kan er hoge pieken door behalen maar dat kan het lichaam ook snel verouderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
Ongeacht wie deze partij wint, ik hoop dat Sinner de titel pakt
Ik zeg nergens dat hij geen GS meer zal winnen hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Want dat dopinggebruik is zeker waar?
37 is op zichzelf al heel erg oud. Voordat Federer aan zijn tweede lente begon leek het berhaupt ondenkbaar dat iemand op die leeftijd Slams zou winnen. Maar de big 3 heeft nieuwe standaarden neergezet.
Overigens, al zou Djokovic veel doping hebben gepakt dan is het wel bijzonder dat hij met 36 nog bijna een year GS pakt en een jaar later ineens niet 1 GS meer zou kunnen winnen. Maargoed, n keer is het voorbij natuurlijk.
Die krokodillen reclame met Nole ook welquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:13 schreef Marcoss het volgende:
Die reclame met Nadal is bijzonder slecht
Ooh, dan was het iemand anders. Neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij geen GS meer zal winnen hoor.
Het is echt heel matig. Zverev probeert nog wel wat. Meddy slaat alleen maar een beetje dom terug.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat dat nooit leuk is geweest. Altijd saaie rallies, beetje zelfde spelletje.
Haha, viel mij ook op. Best knap dat je hem terug krijgt en daarna in de rally weet te komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:45 schreef Arizona het volgende:
Med staat zo ongeveer in Nieuw-Zeeland als Zverev serveert![]()
Prachtig punt dit trouwens van Zverev
Speelt veel te defensief. Waar zijn die keiharde groundstrokes?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:50 schreef DobbyDob het volgende:
Zaadje Medvedev alweer direct in de problemen.
Nu even een keer een onderhandse service doen om hem naar voren te lokkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, viel mij ook op. Best knap dat je hem terug krijgt en daarna in de rally weet te komen.
Hij zet geen moment druk op Zverev.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Speelt veel te defensief. Waar zijn die keiharde groundstrokes?
Ik hoop dat iemand een sliding in zet op de benen van de altijd vervelende S. Zverev zodat hij zijn benen breekt en nooit meer kan tennissen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:45 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat erkend vrouwenmepper Sascha Z. de finale gaat halen, ik hoop dat hij z'n meparm breekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |