Zou me ook niets verbazen als die m in straight sets wint. Kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:59 schreef Arizona het volgende:
Zverev staat ze goed te raken hoor, Medje komt er nog niet aan te pas.
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
Ongeacht wie deze partij wint, ik hoop dat Sinner de titel pakt
Want dat dopinggebruik is zeker waar?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beginnen de jaren niet gewoon te tellen voor Djoko? AO is nou echt zo’n toernooi waar de weersomstandigheden flinke impact hebben op de fysiek. Bijna 37 jarige tegen iemand van 22 jaar.
Plus het dopinggebruik van Djoko maakt je lichaam er uiteindelijk ook niet jonger op. Je kan er hoge pieken door behalen maar dat kan het lichaam ook snel verouderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
Ongeacht wie deze partij wint, ik hoop dat Sinner de titel pakt
Ik zeg nergens dat hij geen GS meer zal winnen hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Want dat dopinggebruik is zeker waar?
37 is op zichzelf al heel erg oud. Voordat Federer aan zijn tweede lente begon leek het überhaupt ondenkbaar dat iemand op die leeftijd Slams zou winnen. Maar de big 3 heeft nieuwe standaarden neergezet.
Overigens, al zou Djokovic veel doping hebben gepakt dan is het wel bijzonder dat hij met 36 nog bijna een year GS pakt en een jaar later ineens niet 1 GS meer zou kunnen winnen. Maargoed, één keer is het voorbij natuurlijk.
Die krokodillen reclame met Nole ook welquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:13 schreef Marcoss het volgende:
Die reclame met Nadal is bijzonder slecht
Ooh, dan was het iemand anders. Neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij geen GS meer zal winnen hoor.
Het is echt heel matig. Zverev probeert nog wel wat. Meddy slaat alleen maar een beetje dom terug.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat dat nooit leuk is geweest. Altijd saaie rallies, beetje zelfde spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |