Ja maar Medvedev moet ons niet weer zo naaien als op de US Openquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Geef Sinner ook wel kans tegen Djoko ja. Sowieso alle 3 overgebleven spelers wel, bij Medvedev zegt z’n vorm ook niet alles over een eventuele finale
Er vanuit gaande dat Alcaraz en Medvedev morgen winnen uiteraard
Was hij niet fit? (Schakel net in).quote:Op woensdag 24 januari 2024 06:15 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt de goede kant op te gaan met Medvedev.
quote:
Naar het front ermee, Ruslandtroepquote:Op woensdag 24 januari 2024 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zaadje Medvedev verpest het zelf weer eens. Deze man heeft niets, zelfs geen uitstraling.
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Naar het front ermee, Ruslandtroep
Hij heeft meer wapens dan de gemiddelde BO(W)Aquote:Op woensdag 24 januari 2024 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.
Verloren generatie van softies. Ik heb nog hoop op Sinner.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev, man met 1 GS, een ATP finals en 6 masters titels, en die daarnaast nog 4 GS finales speelde en die volgens de BoWa niets kan staat weer in de semi’s
Afgelopen Wimbledonquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu Alcaraz nog winnen en dan staat de top 4 ook in de halve finales! Daarvoor moeten we terug naar de big 4 ergens denk ik?
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu Alcaraz nog winnen en dan staat de top 4 ook in de halve finales! Daarvoor moeten we terug naar de big 4 ergens denk ik?
Laatste keer top 4 plaatsingslijst ook halve finale haaldequote:Op woensdag 24 januari 2024 08:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ja, bijzonder. 1978 was ( op de AO ) de laatste keer, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:45 schreef Norrage het volgende:
Die Yastremka haalt ook even via de qualies de halve finale
Bohquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:29 schreef superniger het volgende:
Kalinskaya heeft een lief snoetje.
Vorig jaar (en in 2021) ook maar 2,5 topic in totaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:16 schreef mitt het volgende:
Wacht, tweede week van een grand slam en pas 2 topics?
Ouch..
Het prototype van de huidige tennisser: alles redelijk goed kunnen, geen uitgesproken wapens. En zoals Zverev en veel anderen zo ver mogelijk achter de baseline gaan staan retourneren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummer 3 van de wereld dit. Geen wapens, niks. En inderdaad naar het front ermee, heeft ie tenminste wapens.
Wordt er minder gepost op FOK! dan vroeger?quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar (en in 2021) ook maar 2,5 topic in totaliteit.
In 2022 nog 7,5 topic.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt er minder gepost op FOK! dan vroeger?
Eens. Zonde. Ik kijk er niet zo heel graag naar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het prototype van de huidige tennisser: alles redelijk goed kunnen, geen uitgesproken wapens. En zoals Zverev en veel anderen zo ver mogelijk achter de baseline gaan staan retourneren.
Sinner is ook niet meer dan een kloon van Berdych.
Die gaat er toch weer hard af tegen Meddy.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vrouwenmepper uitstekend tot nu toe. Moet je ook altijd maar afwachten.
Meddy heeft geen wapens en kan er niks van.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:53 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Die gaat er toch weer hard af tegen Meddy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |