2/17 en gewoon 2-1 in sets voor.quote:
Dat wordt midden in de nacht beginnen als ook wedstrijd 3 zo lang duurt als de 1e 2..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zou Rublev midden in de nacht nog meer frustratie hebben?
Ze gingen wedstrijden toch verplaatsen naar andere banen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt midden in de nacht beginnen als ook wedstrijd 3 zo lang duurt als de 1e 2..
Oh, zou kunnen, zie het op de AO-site nog niet staan. Maar dat is misschien wel logischer ja, al weet ik niet hoe ze dat qua publiek dan doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze gingen wedstrijden toch verplaatsen naar andere banen?
Corona?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic heeft een groot probleem.
Haha, dat zouden ze gaan doen, maar hebben ze in de praktijk niet gedaan. Qua publiek weet ik het niet. Je ziet toch vaak dat om 2 uur ‘s nachts sowieso weinig publiek meer in de stadions zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, zie het op de AO-site nog niet staan. Maar dat is misschien wel logischer ja, al weet ik niet hoe ze dat qua publiek dan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |