te complex voor jequote:
Ik moest lachenquote:
Lozano was gewoon te traag.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peppie stond de hele tijd buitenspel
Utrecht liep het gat ook wel goed dichtquote:
Lozano had ook al eerder moeten scoren.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht liep het gat ook wel goed dicht
Ja die had er in gemoetenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Lozano had ook al eerder moeten scoren.
Ja, jinx het even lekker.quote:
Jammer dat je er altijd een wedstrijdje van maakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen krijgt mijn post in NWS opnieuw een like. Dat is nummer 13.
Ter vergelijking: @:caland probeert al een week grappig te doen in dat topic en heeft met 60 posts in totaal 3 likes gescoord.
Iedereen tokkie noemen, de Sander Schimmelgraaf methode, werkt toch niet zo goed blijkbaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ter vergelijking: @:caland probeert al een week grappig te doen in dat topic en heeft met 60 posts in totaal 3 likes gescoord.
Weiteveen topic?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ik scoor er wel goed meequote:Op zondag 21 januari 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen tokkie noemen, de Sander Schimmelgraaf methode, werkt toch niet zo goed blijkbaar.
Ja als je dat record misloopt dan ben je er wel van af.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:09 schreef Coco het volgende:
Voordeel is dat we grotendeels van het record geziek af zijn.
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja als je dat record misloopt dan ben je er wel van af.
Ik acht het waarschijnlijker dat dit het begin van het Bosz na de winterstop effect is.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:09 schreef Zorro het volgende:
Het PSV van 88 was zo pissed dat ze de reeks gestopt zagen de ze de wedstrijd daarna met 9-1 wonnen of zoiets.
Feyenoord is dus gewaarschuwd.
De hele wedstrijd aan hem zitten ergeren. Bosz had moeten ingrijpen.quote:
Ze menen dat Feyenoord nog kampioen kan worden vandaar het enthousiasme. Ideaal recept voor een zeperd in Arnhem.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:11 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Je zal maar je vreudge in je leven moeten halen uit een gelijkspel van psv😅
De presentatie werd gedaan door Mario Been & Sinclair Bisschop lieverd.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Leo Oldenburger
ESPN heeft echt een hekel aan Feyenoorders.
Ik heb het over de commentator schatje.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De presentatie werd gedaan door Mario Been & Sinclair Bisschop lieverd.
Je noemde ESPN, ik breng graag wat nuance.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over de commentator schatje.
Op welke user zou hij lijken?quote:Op zondag 21 januari 2024 15:04 schreef GGMM het volgende:
Nicky Hofs heeft best een plofkop gekregen
Ik ga hier niet op jouw verzoek users belachelijk lopen maken, dat gestook van jou negeer ik lekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op welke user zou hij lijken?
Je bent een goede jongen.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op jouw verzoek users belachelijk lopen maken, dat gestook van jou negeer ik lekker
Hoi Richardquote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten ze maar niet provocerend juichen in de thuis vakken. Kakkerlakken hebben daar nogal een handje van. Hup Vitesse.
Jij ook héquote:Op zondag 21 januari 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier met je buurman
Kan nooit beter zijn dan Wijndalquote:
Wat zijn dit voor vragen?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Ajax eigenlijk met deze belachelijk slechte defensie?
Wie moet er zingen dan? Stadion is leeg.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:15 schreef Wotte het volgende:
Ze mogen van mij wel blijven zingen als Kramer op de grond ligt.
Avilla heb zijn poot gebroken en kan er niks van. Medic kan er ook niets van en Sutalo heeft ook ergens last van.quote:
Ik mis Sosa en Gaaei in deze samenvatting. Al kan die Gaaei er geen pepernoot van dus dat wil ik wel begrijpen.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Avilla heb zijn poot gebroken en kan er niks van. Medic kan er ook niets van en Sutalo heeft ook ergens last van.
Dat waren alle aankopen voor de defensie.
Sosa geen idee. Gaaei is niet zo sterke passer.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis Sosa en Gaaei in deze samenvatting. Al kan die Gaaei er geen pepernoot van dus dat wil ik wel begrijpen.
Woutje schiet de ballen tegen RKC ook wel in hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brobbey gaat in Duitsland mooi in de punt.
Weg met WEGHORST.
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brobbey gaat in Duitsland mooi in de punt.
Weg met WEGHORST.
Toch ben je elke keer weer van de partijquote:Op zondag 21 januari 2024 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Nederlands Elftal.
De juiste prioriteiten.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik was boerenkool aan het maken @:drizzt_dourden
Maar je bent er altijd zó druk mee.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Nederlands Elftal.
Kanquote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt Brobbey ONZE spits op het EK?
dan wordt het na de eerste ronde na huisquote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan moet Bijlow ook op doel staan.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan wordt het na de eerste ronde na huis
Asjeblieft niet zeg wat is die matigquote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je laat ons schrikkenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax topic wordt gesteld dat Brobbey mogelijk beter is dan Haaland. Volledig de weg kwijt, sommige mensen.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
in het feyenoordtopic geloven ze nog volop in de titel, dus het kan nog gekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 23:53 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
In het Ajax topic wordt gesteld dat Brobbey mogelijk beter is dan Haaland. Volledig de weg kwijt, sommige mensen.
wel gescoord tegen de aartsvijand, de rest lijkt hem weinig te boeien uitgezonderd de broodjes kroket.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Michiel Kramer is aanvoerder van de nummer 16, in degradatiestress, en geeft een interview af waar hij zijn Ajax-obsessie moet laten blijken. Ik voorzie een degradatie van RKC.
Prima als Willem II daar dan voor terug komt.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Michiel Kramer is aanvoerder van de nummer 16, in degradatiestress, en geeft een interview af waar hij zijn Ajax-obsessie moet laten blijken. Ik voorzie een degradatie van RKC.
uiteindelijk 1 puntje is iets, maar het hadden 3 punten kunnen zijn jaquote:
Note gezetquote:
Mama's hete varkentje die nog half leeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:21 schreef Zipportal het volgende:
De zon is onder. Noa mag eten. @:powerloungen
Binnenkort weer als clown.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
Veel mensen verkleed als stoeltje in Eindhoven
CRISISquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is het nu al HELEMAAL kwijt
Hebben ze nodig straksquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De psycholoog van Almere City is ook weer mee.
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De psycholoog van Almere City is ook weer mee.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan wel een psycholoog gebruiken
Twente dacht ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Komt Dieperink toevallig uit de regio Rotterdam?
Dan gaat @Zipportal iets anders doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de verdiende 1-0 voor onze helden uit Eindhoven.
Hup Barney.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:zipportal iets anders doen.
Doe dit in een spoiler.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga mijn teennagels maar even knippen
Evenals alle andere Feyenoorders.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:zipportal iets anders doen.
Correct.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Evenals alle andere Feyenoorders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jij wil
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]Haha na je edit mislukt het alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jij wil![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jij wil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Keurig maatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn teennagels zijn in elk geval geknipt.
Je ziet hem niet graag Lang blijven?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Lang weer snel vertrekt uit de Eredivisie.
Wat staat hij slecht te spelen zeg.quote:
Stop hier meequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je ziet hem niet graag Lang blijven?
Waarom niet een stevige?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun Pastoor een milde verkoudheid.
Ik ben in een goede bui vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kom op, als mod moet je een beetje een lange adem hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
@:R-woud93 trekt een Lang gezicht.
Hij heeft lange tenen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind @R-woud93 een leuke mod.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker hoor, wat een verwennerij!quote:
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind @:R-woud93 een leuke mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |