quote:Op zondag 21 januari 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
Present. Absoluut géén zin in een stunt van FC Utrecht en die jolige bakkes van Jan Rons overal.
https://www.duic.nl/algem(...)pen-van-me-verlopen/quote:Dijksma waarschuwt fans FC Utrecht en PSV: ‘Wedstrijd kan maar beter zonder ingrijpen van ME verlopen’
Als de Mobiele Eenheid zondag moet ingrijpen bij het duel tussen FC Utrecht en PSV, spelen beide clubs volgende keer zonder publiek tegen elkaar in de Galgenwaard. Dat schrijft burgemeester Sharon Dijksma als reactie op een confrontatie die aanhangers van beide club vrijdagavond zochten, maar wat door ingrijpen van de politie werd voorkomen.
De politie werd vrijdagavond rond 21.30 uur getipt over een mogelijke confrontatie tussen twee groepen voetbalsupporters. Zij zouden op een parkeerplaats aan de Herenweg in Maarssen met elkaar op de vuist gaan.
Meerdere agenten uit verschillende regio’s reden vervolgens naar deze locatie en bij aankomst zagen zij verschillende voertuigen staan. “Bij controle zijn diverse slagwapens aangetroffen. Zes mannen in de leeftijd van 22 tot 30 jaar uit Utrecht en Stichtse Vecht zijn aangehouden. Twee verdachten zijn met een bekeuring na verhoor vrijgelaten. De andere vier verdachten zitten nog vast”, aldus de politie. Uit onderzoek bleek dat het ging om aanhangers van FC Utrecht en PSV.
Dijksma
Burgemeester Sharon Dijksma schreef zaterdag in een reactie daarop het volgende op sociale media. “Zondag spelen FC Utrecht en PSV hun wedstrijd. Het moge duidelijk zijn dat deze wedstrijd maar beter zonder ingrijpen van de ME kan verlopen. Anders is het volgende treffen tussen de clubs in Utrecht wat mij betreft zonder publiek. Er zijn grenzen aan wat we kunnen accepteren.”
De wedstrijd wordt zondag om 12.15 uur gespeeld in de Galgenwaard.
Dus gedraag je Paul.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Paul het volgende:
Dijksma waarschuwt fans FC Utrecht en PSV: ‘Wedstrijd kan maar beter zonder ingrijpen van ME verlopen’
[ afbeelding ]
[..]
https://www.duic.nl/algem(...)pen-van-me-verlopen/
Maar die is jarig.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De opstelling van @:maxi-mus is beter.
Met Sharonneke valt niet te spotten.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Paul het volgende:
Dijksma waarschuwt fans FC Utrecht en PSV: ‘Wedstrijd kan maar beter zonder ingrijpen van ME verlopen’
[ afbeelding ]
[..]
https://www.duic.nl/algem(...)pen-van-me-verlopen/
Je mag blij zijn als ze het onder de 10 houden.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:03 schreef Paul het volgende:
PSV VRAAGT EROM DAT ZE HET RECORD NIET HALEN
LET jij maar op, gelijkspelletjequote:Op zondag 21 januari 2024 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ze het onder de 10 houden.
Aadgodquote:Op zondag 21 januari 2024 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ajax kan nog makkelijk kampioen worden.
Nee maar dat PSV letterlijk alles wint is ook wel een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk je dat Feyenoord nog kampioen wordt?
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Noano 7k op je feestjequote:Op zondag 21 januari 2024 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar dat PSV letterlijk alles wint is ook wel een beetje vermoeiend.
Mag ik dat doen bij Michiel Kramer? (vanmiddag)quote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Lammers speelt bij FC Utrecht.
Ik noteer hem alvast als doelpuntenmaker.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik dat doen bij Michiel Kramer? (vanmiddag)
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Utrecht hier wint zou dit de grootste stunt van een Utrechtse club zijn dit seizoen.
Akkoord.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Utrecht hier wint zou dit de grootste stunt van een Utrechtse club zijn dit seizoen.
Binnen 15 min is dit 0-1.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef Coco het volgende:
Hopelijk scoort PSV snel dan zijn we voorlopig van die Paul act af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |