te complex voor jequote:
Ik moest lachenquote:
Lozano was gewoon te traag.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peppie stond de hele tijd buitenspel
Utrecht liep het gat ook wel goed dichtquote:
Lozano had ook al eerder moeten scoren.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht liep het gat ook wel goed dicht
Ja die had er in gemoetenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Lozano had ook al eerder moeten scoren.
Ja, jinx het even lekker.quote:
Jammer dat je er altijd een wedstrijdje van maakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen krijgt mijn post in NWS opnieuw een like. Dat is nummer 13.
Ter vergelijking: @:caland probeert al een week grappig te doen in dat topic en heeft met 60 posts in totaal 3 likes gescoord.
Iedereen tokkie noemen, de Sander Schimmelgraaf methode, werkt toch niet zo goed blijkbaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ter vergelijking: @:caland probeert al een week grappig te doen in dat topic en heeft met 60 posts in totaal 3 likes gescoord.
Weiteveen topic?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ik scoor er wel goed meequote:Op zondag 21 januari 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen tokkie noemen, de Sander Schimmelgraaf methode, werkt toch niet zo goed blijkbaar.
Ja als je dat record misloopt dan ben je er wel van af.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:09 schreef Coco het volgende:
Voordeel is dat we grotendeels van het record geziek af zijn.
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja als je dat record misloopt dan ben je er wel van af.
Ik acht het waarschijnlijker dat dit het begin van het Bosz na de winterstop effect is.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:09 schreef Zorro het volgende:
Het PSV van 88 was zo pissed dat ze de reeks gestopt zagen de ze de wedstrijd daarna met 9-1 wonnen of zoiets.
Feyenoord is dus gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |