met dezelfde visiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.
Je spoort nietquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Duidelijk niet een echte sportmanquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Weekje geleden: https://www.espn.co.uk/video/clip/_/id/39300706quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)tse-aanpak~aa08e3df/
De Britse aanpak
Daar is hij weer @:Caland
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs in het Ajax topic.
Van @:Tarado ook nog eens.
Nee dat kennen we niet in Friesland.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je een McChicken Deluxe eten?
Ook geen KFC zeker?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.
Mss kan @RamboDirk ook even de sfeer komen 'pijlen' daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
Gelukkig heb jij geen klinkende letters.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
In Spanje naar de Mac?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.
Enige keer de afgelopen maand was de Mac in Spanje.
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
Het mooiste blijven internetplaatjes.quote:
Helemaal mee eens maat. Zonder had ik allang niet meer op FOK! gepostquote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooiste blijven internetplaatjes.
Ik kan je er een Kees kroket aanbevelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Dat was op een dag waar ik meerdere dingen te doen had en niet een uur bij een tapasbar kon zitten.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Het mooie aan Spanje is dat ze overal lekkere broodjes met ham of kaas voor je hebben klaarliggenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was op een dag waar ik meerdere dingen te doen had en niet een uur bij een tapasbar kon zitten.
Precies. Je blijft geniaal. Wat zouden we zijn zonder stromend water en gesloten dak terwijl je hand in hand verzuipt in de kuip.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maat. Zonder had ik allang niet meer op FOK! gepost
Het duurde wel even voor ik het zagquote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor ik het zag
Je snapt het toch allemaal niet. Goede vrienden vinden het tegenwoordig leuk om in elk land waar ze zijn, een Mac-recensie naar mij te sturen. Dus dan doe ik dat ook voor hun een beetje.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het mooie aan Spanje is dat ze overal lekkere broodjes met ham of kaas voor je hebben klaarliggen
Heb je nu het idee dat je iets poëtisch gezegd hebt?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Je blijft geniaal. Wat zouden we zijn zonder stromend water en gesloten dak terwijl je hand in hand verzuipt in de kuip.
Dat is een heel andere uitleg dan je eerste verklaring.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je snapt het toch allemaal niet. Goede vrienden vinden het tegenwoordig leuk om in elk land waar ze zijn, een Mac-recensie naar mij te sturen. Dus dan doe ik dat ook voor hun een beetje.
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een heel andere uitleg dan je eerste verklaring.
Ik blijf echter van mening dat de McDonalds niet bestaat behalve tussen 11 en half 4 in de nacht.
Wat een ontzettende dooddoener, je hoeft niet altijd te polderen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:38 schreef Coco het volgende:
Laat volwassen mensen nu gewoon naar de mac gaan als ze dat zo graag willen.
We leven in een vrij land.
Ik blijf vooral verbaasd over mensen die op zondagochtend tussen 09:00 en 10:00 al friet bestellen. Gisteren weer meegemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf echter van mening dat de McDonalds niet bestaat behalve tussen 11 en half 4 in de nacht.
Het was eigenlijk een sneer naar volwassen mensen die naar de mac gaan.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een ontzettende dooddoener, je hoeft niet altijd te polderen.
Stijn en ik zijn prima in staat hier een discussie over te voeren.
Goedemorgen.gifquote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik blijf vooral verbaasd over mensen die op zondagochtend tussen 09:00 en 10:00 al friet bestellen.
Berghuis en het ego van Berghuis. Ik heb het filmpje niet afgekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs in het Ajax topic.
Van @:Tarado ook nog eens.
Moet je tegenwoordig wel zelf een rietje meenemen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?
Wanneer ga jij een keer volwassen worden?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg stalen rietjes in mijn kerstpakket.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel zelf een rietje meenemen.
Huh, wat? Wij hebben heel even geen rietjes in eerste instantie mogen meegeven, maar daar zijn we toch snel van afgestapt.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een goed bereide milkshake proberen te drinken met de huidige rietjes. Dat is na vijf slokken al een onmogelijke opgave.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huh, wat? Wij hebben heel even geen rietjes in eerste instantie mogen meegeven, maar daar zijn we toch snel van afgestapt.
Ik kan daar wel van genieten. Die leven echt op een andere planeet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Berghuis en het ego van Berghuis. Ik heb het filmpje niet afgekeken.
Met dat walgelijke dialect van hem.
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan daar wel van genieten. Die leven echt op een andere planeet.
Pasta Stengel rietjesquote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.
Nee alle Berg* variaties.quote:
En de overheid doet niets!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.
Die zijn pas echt smerig. Dan liever gewoon direct uit de beker drinken zoals in Duitsland gebruikelijk is bij de MC.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg stalen rietjes in mijn kerstpakket.
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.
Ik denk het tweede.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.
Of ik wen er inmiddels aan.
Er is geen tij.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de overheid doet niets!
En de koning maar vliegen!!!
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.
Oh oke.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Wanneer gaat hij nou eens volwassen worden?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Niemand zit in jouw hoofd.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Zou je nu weer uit mijn hoofd willen gaan? Anders moet je huur betalen.
Ja. Ik werk in hetzelfde gebouw en had even snel zin in een milkshake.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?
Caland is echt zo veranderd, ongekend.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mij zo ontzettend van je tegen.
Wanneer ga je weer op vakantie?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mij zo ontzettend van je tegen.
Geld uitgeven aan iets waar de ontiegelijk vervelende Jandino bij betrokken is staat voor mij gelijk aan terrorisme subsidiëren.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Caland is echt zo veranderd, ongekend.
Eensquote:Op maandag 22 januari 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
Sinds @:caland een vriendinnetje heeft is z'n hele persoonlijkheid veranderd.
Fijn dat @:scrummie niet zo is.
Met dit verschil dat GGMM de Leo Beenhakkert van Ajax is en ik de Marco van Basten.quote:
Ik dit jaar ook weer eens.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik ga zelfs carnaval vieren
In Limburg
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Walgelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Dit is echt walgelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Eens maat.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
Sinds @:caland een vriendinnetje heeft is z'n hele persoonlijkheid veranderd.
Fijn dat @:scrummie niet zo is.
Ok Henk.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
De SC laat geen spaan heel van @:Caland
Nu heb ik zin in een aardbeienmilkshake, volgens mij al 20 jaar niet gehadquote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?
Misschien kan je verkleed als één van de typetjes van Jandinoquote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een aardbeienmilkshake
Ik begreep dat je naar Brabant wordt geschopt als je als iets verkleed gaat daarquote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien kan je verkleed als één van de typetjes van Jandino
Je moet helemaal stoppen anders blijf je het zo moeilijk houden.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Matig tot slecht. Ik rook thuis niet meer, maar op het werk heel af en toe.
Dit jaquote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet helemaal stoppen anders blijf je het zo moeilijk houden.
Als je helemaal stopt is het 3 weken super kut en daarna nooit meer.
Ja.quote:
Eens ja. En het is zelfs mij gelukt @Scrummiequote:
Eens. Het stomme is ook dat ik er helemaal geen moeite mee heb zodra ik niet op het werk ben. Dus weekenden, 's avonds, vakantie laatst. Maar dan kom ik op werk, gaat het kleine groepje rokers roken en dan ben ik weer de zwakkeling.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoelang rook je al?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Het stomme is ook dat ik er helemaal geen moeite mee heb zodra ik niet op het werk ben. Dus weekenden, 's avonds, vakantie laatst. Maar dan kom ik op werk, gaat het kleine groepje rokers roken en dan ben ik weer de zwakkeling.
3 dagen fysieke ellende, 3 weken mentale ellende (al viel dat best wel mee), en daarna krijg je nog af en toe zin in een peuk, maar veel minder erg.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
17 mei 2009 never forget.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Beste beslissing uit mijn leven, te stoppen met roken
23:10 toen ging de laatste uit maatquote:Op maandag 22 januari 2024 13:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
17 mei 2009 never forget.
Veel beter dan die beslissing die je in 2003 nam!quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel beter dan die beslissing die je in 2003 nam!
Ik was de eerste drankmeester in Mispelgat. 1972.quote:
Ik 1 januari 2012 04:53 ofzoiets, al heb ik laatst hier opgebiecht dat er door de jaren heen nog wat sigaretjes tussendoor zijn gesneakt. Maar het kopen en kettingroken van peuken is sinds die nieuwjaarsdag voorbij.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
23:10 toen ging de laatste uit maat
Gebbetje maat.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kan soms een wat vervelende man zijn.
SPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in 2014.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok alweer een tijdje kapot. Een markante verschijning.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik in 2014.
Armand aka Herman van Loenhout: 'Als ik word gecremeerd, is heel Brabant een jaarlang stoned.'
Klopt. Het transgender gebeuren loopt de spuigaten uit.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Zo gek als een deur.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok alweer een tijdje kapot. Een markante verschijning.
[ afbeelding ]
Bezint eer ge begint.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
Het is nog geeneens 24-01SPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Bemoei je met je eigen zaken.quote:
Draagt tong steunkousen?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
De thuishulp vragen of hij je wil helpen met het aantrekken van je sokken bijvoorbeeld
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De thuishulp vragen of hij je wil helpen met het aantrekken van je sokken bijvoorbeeld
Het is een zij. En ze zuigt onder een warme deken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je drinkt onbewust sneller waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.
Of ik wen er inmiddels aan.
Ik erken dat ik een held op sokken ben.quote:
Plaatje van een negerin.quote:
Beetje meer respect voor de thuishulp.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zij. En ze zuigt onder een warme deken.
Vies vet zwijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt door die dikke worsten vingers van me oh een typfoutje
Hallo makker. Hoe was je vakantie? Ik weet dat je de laatste dagen ziek was, dat interesseert me werkelijk waar geen klote. Ik wil gewoon weten hoe je vakantie wasquote:Op maandag 22 januari 2024 13:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de thuishulp.
De laatste thuishulp die beviel was een FA.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de thuishulp.
Gadverdamme.quote:
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe was je vakantie? Ik weet dat je de laatste dagen ziek was, dat interesseert me werkelijk waar geen klote. Ik wil gewoon weten hoe je vakantie was
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik krijg 750 karakters voor een review laat ik die dan maar gebruiken ook?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.
Ik geef de vakantie een 7.5/10
Leuk geschrevenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.
Ik heb een hoop liefde in die karakters gestoken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik krijg 750 karakters voor een review laat ik die dan maar gebruiken ook?
Waar zitten de knelpunten bij die dame? Ook rond haar taille?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar zitten de knelpunten bij die dame? Ook rond haar taille?
Zelfs tong80 kan de mond gesnoerd worden.quote:
Slaap lekker makkerquote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs tong80 kan de mond gesnoerd worden.
ToT morgen brother.
Rustig aan.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT morgen brother.
Tot morgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT morgen brother.
Tussen de regels door krijg ik de indruk dat je niet wil dat hij vandaag nog postquote:Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tot morgen.
Tot morgen hè.
TOT MORGEN.
Dank je.
Trusten.
Tot morgen.
Die witregels zijn er inderdaad niet om door hem te worden opgevuld.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de regels door krijg ik de indruk dat je niet wil dat hij vandaag nog post
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die witregels zijn er inderdaad niet om door hem te worden opgevuld.
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tot morgen.
Tot morgen hè.
TOT MORGEN.
Dank je.
Trusten.
Tot morgen.
Ik ben het eens of niet op basis van de argumentatie, niet op basis van de persoon achter deze argumenten.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator Onlogisch krijgt een mes in zijn rug van FA GGMM
Net wel of net niet?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het eens of niet op basis van de argumentatie, niet op basis van de persoon achter deze argumenten.
Vieze stoker.
0%quote:Op maandag 22 januari 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 22-01-2024 15:13 ]
WALGELIJK
Karmaquote:Op maandag 22 januari 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator Onlogisch krijgt een mes in zijn rug van FA GGMM
Zonder die achterlijke TT die meteen alles weer doodslaat wel ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:14 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Tong wel gelijk heeft in VBL-FB
Maar ik heb besloten dat ik me hier niet mee ga bemoeien en zo een banaan ga eten.
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Max23 het volgende:
Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:14 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Tong wel gelijk heeft in VBL-FB
Maar ik heb besloten dat ik me hier niet mee ga bemoeien en zo een banaan ga eten.
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.quote:
Dit moet wel lukkenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.
Muv F1.
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.
Muv F1.
Als je jezelf niet uitdaagt bereik je nooit iets in je leven.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.
Dat was zijn doel vorig jaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat als je jezelf als doel moet stellen om je gewoon te gedragen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je jezelf niet uitdaagt bereik je nooit iets in je leven.
Aan jouw laatste note te zien heb jij er ook nogal wat moeite mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat als je jezelf als doel moet stellen om je gewoon te gedragen.
Bovendien speelt de factor ‘Onlogisch’ mee die af en toe notes geeft omdat ie berichten niet snapt. Daar kan je geen beleid op maken.
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jouw laatste note te zien heb jij er ook nogal wat moeite mee.
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen en accepteer die ene keer in de afgelopen acht maanden dat ik mij (terecht) liet gaanquote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik alquote:Op maandag 22 januari 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet jezelf blijven ontwikkelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn en je niet zo druk maken om de notes van de moderators (behalve die van @Coco )quote:Op maandag 22 januari 2024 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet jezelf blijven ontwikkelen.
Dat vind ik dan wel weer een heel goed doel.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Vanavond maar weer eens hardlopen.
Ik wil dit jaar een triatlon gaan doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een heel goed doel.
Hoeveel ben je van plan om te gaan rennen?
Ik twijfel zelf of ik vanavond ga, of morgen tijdens het werk
Ah, dat is leuk. Ik wil zelf ook wel een triatlon doen, maar inderdaad, dat zwemmen. Eigenlijk moet ik dus daarvoor zwemlessen gaan nemen, maar om nou je ochtenden/avonden in zo’n troosteloze zwemhal door te brengen vind ik ook wel weer wat.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een triatlon gaan doen.
Al wordt zwemmen een gigantisch probleem, maar afin. Zoals FA GGMM al zei, je moet jezelf uitdagen!
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Vanavond maar weer eens hardlopen.
Die vent spo(o)rt niet, maar wel altijd mij dikkie dik noemenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor sport?
Hardlopen is de bom. @:rambodirk
Zwemmen overigens ook.
Hij zal ook wel slapen tochquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?
Deze twee dagen wel. Gisteren rustig aangedaan, geheel volgens het prachtige schema.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?
Sukkelquote:Op maandag 22 januari 2024 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze twee dagen wel. Gisteren rustig aangedaan, geheel volgens het prachtige schema.
Waar ik overigens al twee weken op achterloop.
Boulderen.quote:
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Padel klinkt qua klink net zo vreselijk als boulderen. Touché.
Wanneer padel meet?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.
Is allebei ook wel leuk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.
Ik til je opquote:Op maandag 22 januari 2024 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga lekker legday spelen
Breng je hem daarna wel weer thuis?quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Breng je hem daarna wel weer thuis?
Na het stoeien weer het bos uit.quote:
Hij is niet lang, maar wel bol.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je user Oriente zo onderschatten?
Genoeg hax sessies gehad.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit nu weer!
Je bent amper 7 cm groter ofzo. Wat een praatjes.quote:
7 cm is voelbaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent amper 7 cm groter ofzo. Wat een praatjes.
Dat kan ik confirmen.quote:
Sorry we gleden af. We wachten op het avondeten van @Drizztquote:Op maandag 22 januari 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit neemt een hele rare wending.
Grijp dan in.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit neemt een hele rare wending.
Koekoekquote:Op maandag 22 januari 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede moderator.
Al zegt dat niks met moderator onlogisch in het modteam.
Hij is 1.91 toch, dan amper 5 cmquote:Op maandag 22 januari 2024 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent amper 7 cm groter ofzo. Wat een praatjes.
Haarquote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is 1.91 toch, dan amper 5 cm
En ik heb meer haar!
We doen hier niet aan roddelen! @onlogischquote:Op maandag 22 januari 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede moderator.
Al zegt dat niks met moderator onlogisch in het modteam.
Werd je daarom ook leraar?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen
Nog op vakantie?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta nu niet voor de klas
Dat geldt voor iedereen die die sport überhaupt leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
Volwassen mannen die baseball caps dragen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Triest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)n-met-vuur~a1a21d3a/
Wat we eigenlijk allang wisten, wordt hier nogmaals bevestigd.
Jorik is een enorme proleet.
@:Bezsen
Toen ik 17 was ben ik wel eens bij een honkbalwedstrijd geweest in Boston. Vond het toen echt afschrikwekkend in vergelijking met een bezoekje aan de Kuip. Er gebeurde geen reet en werkelijk waar niemand in het stadion was bezig met de wedstrijd. Iedereen was alleen maar aan het vreten of in de rij om eten te halen. Af en toe een willekeurige 'chant' die helemaal niks te maken heeft met iets wat er op het veld gebeurt. 'Muricaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die die sport überhaupt leuk vindt.
Mooie anekdotequote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ben ik wel eens bij een honkbalwedstrijd geweest in Boston. Vond het toen echt afschrikwekkend in vergelijking met een bezoekje aan de Kuip. Er gebeurde geen reet en werkelijk waar niemand in het stadion was bezig met de wedstrijd. Iedereen was alleen maar aan het vreten of in de rij om eten te halen. Af en toe een willekeurige 'chant' die helemaal niks te maken heeft met iets wat er op het veld gebeurt. 'Murica
Ik heb er wel een honkbalpetje aan overgehouden die ik nog steeds af en toe draagquote:
Ik had als 12jarige een shirtje van de Boston Redsox.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er wel een honkbalpetje aan overgehouden die ik nog steeds af en toe draag
Dus sindsdien hoor ik tot de lagere klasses binnen onze samenleving.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had als 12jarige een shirtje van de Boston Redsox.
Snap niet dat dat figuur nog een podium krijgt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)n-met-vuur~a1a21d3a/
Wat we eigenlijk allang wisten, wordt hier nogmaals bevestigd.
Jorik is een enorme proleet.
@:Bezsen
Vandaag pushprogramma maat. Chest helemaal kapot.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap niet dat dat figuur nog een podium krijgt.
Sowieso Jorik
Genot.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag pushprogramma maat. Chest helemaal kapot.
Dan moeje gewoon normaal sporten maat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Genot.
Mijn borst en schouders zijn eindelijk niet meer pijnlijk van zaterdag
Dat onderste gifjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan moeje gewoon normaal sporten maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |