Karmaquote:Op maandag 22 januari 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator Onlogisch krijgt een mes in zijn rug van FA GGMM
Zonder die achterlijke TT die meteen alles weer doodslaat wel ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:14 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Tong wel gelijk heeft in VBL-FB
Maar ik heb besloten dat ik me hier niet mee ga bemoeien en zo een banaan ga eten.
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kan soms een wat vervelende man zijn.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Max23 het volgende:
Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:14 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Tong wel gelijk heeft in VBL-FB
Maar ik heb besloten dat ik me hier niet mee ga bemoeien en zo een banaan ga eten.
Weet je zeker dat dat verstandig is?quote:
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.quote:
Dit moet wel lukkenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.
Muv F1.
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Jouw doel is om geen negatieve note te halen dit jaar.
Muv F1.
Als je jezelf niet uitdaagt bereik je nooit iets in je leven.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.
Dat was zijn doel vorig jaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.
Ik vind het toch wel wat als je jezelf als doel moet stellen om je gewoon te gedragen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je jezelf niet uitdaagt bereik je nooit iets in je leven.
Aan jouw laatste note te zien heb jij er ook nogal wat moeite mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat als je jezelf als doel moet stellen om je gewoon te gedragen.
Bovendien speelt de factor ‘Onlogisch’ mee die af en toe notes geeft omdat ie berichten niet snapt. Daar kan je geen beleid op maken.
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jouw laatste note te zien heb jij er ook nogal wat moeite mee.
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen en accepteer die ene keer in de afgelopen acht maanden dat ik mij (terecht) liet gaanquote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik alquote:Op maandag 22 januari 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |