met dezelfde visiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.
Je spoort nietquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Duidelijk niet een echte sportmanquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Weekje geleden: https://www.espn.co.uk/video/clip/_/id/39300706quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)tse-aanpak~aa08e3df/
De Britse aanpak
Daar is hij weer @:Caland
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs in het Ajax topic.
Van @:Tarado ook nog eens.
Nee dat kennen we niet in Friesland.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je een McChicken Deluxe eten?
Ook geen KFC zeker?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.
Mss kan @RamboDirk ook even de sfeer komen 'pijlen' daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
Gelukkig heb jij geen klinkende letters.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
In Spanje naar de Mac?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.
Enige keer de afgelopen maand was de Mac in Spanje.
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
Het mooiste blijven internetplaatjes.quote:
Helemaal mee eens maat. Zonder had ik allang niet meer op FOK! gepostquote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooiste blijven internetplaatjes.
Ik kan je er een Kees kroket aanbevelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Dat was op een dag waar ik meerdere dingen te doen had en niet een uur bij een tapasbar kon zitten.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Het mooie aan Spanje is dat ze overal lekkere broodjes met ham of kaas voor je hebben klaarliggenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was op een dag waar ik meerdere dingen te doen had en niet een uur bij een tapasbar kon zitten.
Precies. Je blijft geniaal. Wat zouden we zijn zonder stromend water en gesloten dak terwijl je hand in hand verzuipt in de kuip.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maat. Zonder had ik allang niet meer op FOK! gepost
Het duurde wel even voor ik het zagquote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor ik het zag
Je snapt het toch allemaal niet. Goede vrienden vinden het tegenwoordig leuk om in elk land waar ze zijn, een Mac-recensie naar mij te sturen. Dus dan doe ik dat ook voor hun een beetje.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het mooie aan Spanje is dat ze overal lekkere broodjes met ham of kaas voor je hebben klaarliggen
Heb je nu het idee dat je iets poëtisch gezegd hebt?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Je blijft geniaal. Wat zouden we zijn zonder stromend water en gesloten dak terwijl je hand in hand verzuipt in de kuip.
Dat is een heel andere uitleg dan je eerste verklaring.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je snapt het toch allemaal niet. Goede vrienden vinden het tegenwoordig leuk om in elk land waar ze zijn, een Mac-recensie naar mij te sturen. Dus dan doe ik dat ook voor hun een beetje.
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een heel andere uitleg dan je eerste verklaring.
Ik blijf echter van mening dat de McDonalds niet bestaat behalve tussen 11 en half 4 in de nacht.
Wat een ontzettende dooddoener, je hoeft niet altijd te polderen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:38 schreef Coco het volgende:
Laat volwassen mensen nu gewoon naar de mac gaan als ze dat zo graag willen.
We leven in een vrij land.
Ik blijf vooral verbaasd over mensen die op zondagochtend tussen 09:00 en 10:00 al friet bestellen. Gisteren weer meegemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf echter van mening dat de McDonalds niet bestaat behalve tussen 11 en half 4 in de nacht.
Het was eigenlijk een sneer naar volwassen mensen die naar de mac gaan.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een ontzettende dooddoener, je hoeft niet altijd te polderen.
Stijn en ik zijn prima in staat hier een discussie over te voeren.
Goedemorgen.gifquote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik blijf vooral verbaasd over mensen die op zondagochtend tussen 09:00 en 10:00 al friet bestellen.
Berghuis en het ego van Berghuis. Ik heb het filmpje niet afgekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs in het Ajax topic.
Van @:Tarado ook nog eens.
Moet je tegenwoordig wel zelf een rietje meenemen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?
Wanneer ga jij een keer volwassen worden?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg stalen rietjes in mijn kerstpakket.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel zelf een rietje meenemen.
Huh, wat? Wij hebben heel even geen rietjes in eerste instantie mogen meegeven, maar daar zijn we toch snel van afgestapt.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een goed bereide milkshake proberen te drinken met de huidige rietjes. Dat is na vijf slokken al een onmogelijke opgave.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huh, wat? Wij hebben heel even geen rietjes in eerste instantie mogen meegeven, maar daar zijn we toch snel van afgestapt.
Ik kan daar wel van genieten. Die leven echt op een andere planeet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Berghuis en het ego van Berghuis. Ik heb het filmpje niet afgekeken.
Met dat walgelijke dialect van hem.
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan daar wel van genieten. Die leven echt op een andere planeet.
Pasta Stengel rietjesquote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijg je ze nog, moet je alleen wel een beetje doordrinken. Nat papier genot.
Nee alle Berg* variaties.quote:
En de overheid doet niets!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.
Die zijn pas echt smerig. Dan liever gewoon direct uit de beker drinken zoals in Duitsland gebruikelijk is bij de MC.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg stalen rietjes in mijn kerstpakket.
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.
Ik denk het tweede.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.
Of ik wen er inmiddels aan.
Er is geen tij.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de overheid doet niets!
En de koning maar vliegen!!!
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.
Oh oke.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Wanneer gaat hij nou eens volwassen worden?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Niemand zit in jouw hoofd.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Zou je nu weer uit mijn hoofd willen gaan? Anders moet je huur betalen.
Ja. Ik werk in hetzelfde gebouw en had even snel zin in een milkshake.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |