met dezelfde visiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.
Je spoort nietquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Duidelijk niet een echte sportmanquote:Op maandag 22 januari 2024 05:27 schreef onlogisch het volgende:
02:10 al wakker en nu legday @:Oriente
Kutleven
Weekje geleden: https://www.espn.co.uk/video/clip/_/id/39300706quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)tse-aanpak~aa08e3df/
De Britse aanpak
Daar is hij weer @:Caland
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs in het Ajax topic.
Van @:Tarado ook nog eens.
Nee dat kennen we niet in Friesland.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je een McChicken Deluxe eten?
Ook geen KFC zeker?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat kennen we niet in Friesland.
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds januari in het assortiment, makker. Of gelden er voor Friesland andere regels?
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem, autist als ik ben, altijd hetzelfde.
Mss kan @RamboDirk ook even de sfeer komen 'pijlen' daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
Gelukkig heb jij geen klinkende letters.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
@:tarado leek de discussie eenvoudig te winnen, maar helaas maakte hij een spelfout
In Spanje naar de Mac?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik ook meestal. Maar ik zweer het Mac-eten wel af tijdens de pauzes.
Enige keer de afgelopen maand was de Mac in Spanje.
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
Het mooiste blijven internetplaatjes.quote:
Helemaal mee eens maat. Zonder had ik allang niet meer op FOK! gepostquote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooiste blijven internetplaatjes.
Ik kan je er een Kees kroket aanbevelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Dat was op een dag waar ik meerdere dingen te doen had en niet een uur bij een tapasbar kon zitten.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Spanje naar de Mac?
Dit stelt mij echt ontzettend van je teleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |