Werd je daarom ook leraar?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stel mijzelf dan ook geen doelen
Nog op vakantie?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta nu niet voor de klas
Dat geldt voor iedereen die die sport überhaupt leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
Volwassen mannen die baseball caps dragen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Triest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)n-met-vuur~a1a21d3a/
Wat we eigenlijk allang wisten, wordt hier nogmaals bevestigd.
Jorik is een enorme proleet.
@:Bezsen
Toen ik 17 was ben ik wel eens bij een honkbalwedstrijd geweest in Boston. Vond het toen echt afschrikwekkend in vergelijking met een bezoekje aan de Kuip. Er gebeurde geen reet en werkelijk waar niemand in het stadion was bezig met de wedstrijd. Iedereen was alleen maar aan het vreten of in de rij om eten te halen. Af en toe een willekeurige 'chant' die helemaal niks te maken heeft met iets wat er op het veld gebeurt. 'Muricaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die die sport überhaupt leuk vindt.
Mooie anekdotequote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ben ik wel eens bij een honkbalwedstrijd geweest in Boston. Vond het toen echt afschrikwekkend in vergelijking met een bezoekje aan de Kuip. Er gebeurde geen reet en werkelijk waar niemand in het stadion was bezig met de wedstrijd. Iedereen was alleen maar aan het vreten of in de rij om eten te halen. Af en toe een willekeurige 'chant' die helemaal niks te maken heeft met iets wat er op het veld gebeurt. 'Murica
Ik heb er wel een honkbalpetje aan overgehouden die ik nog steeds af en toe draagquote:
Ik had als 12jarige een shirtje van de Boston Redsox.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er wel een honkbalpetje aan overgehouden die ik nog steeds af en toe draag
Dus sindsdien hoor ik tot de lagere klasses binnen onze samenleving.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had als 12jarige een shirtje van de Boston Redsox.
Snap niet dat dat figuur nog een podium krijgt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)n-met-vuur~a1a21d3a/
Wat we eigenlijk allang wisten, wordt hier nogmaals bevestigd.
Jorik is een enorme proleet.
@:Bezsen
Vandaag pushprogramma maat. Chest helemaal kapot.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap niet dat dat figuur nog een podium krijgt.
Sowieso Jorik
Genot.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag pushprogramma maat. Chest helemaal kapot.
Dan moeje gewoon normaal sporten maat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Genot.
Mijn borst en schouders zijn eindelijk niet meer pijnlijk van zaterdag
Dat onderste gifjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan moeje gewoon normaal sporten maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |