quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft het gevoel dat ze moet gaan
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee door al die sl'squote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze nieuwe boodschappen/ eten gekregen? Zie een kom met beslag
Ik hoorde Alice net zeggen dat ze niks anders meer hebben, dit was het laatste meel..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan van Karen niet echt hoogte krijgen, ze lijkt heel netjes, sociaal, keurig en degelijk,quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:35 schreef Lillibet het volgende:
Karin heeft haar amandelen nog
kon ik zien![]()
goed gedacht van jouquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan van Karen niet echt hoogte krijgen, ze lijkt heel netjes, sociaal, keurig en degelijk,
maar ik denk dat ze thuis een feestbeest is ...
Dank, ik had het al gezien ... aardig materiaal hier en daar ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:41 schreef Lillibet het volgende:
@:dgk_tegengas https://www.instagram.com/karenbaumans/
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, ik had het al gezien ... aardig materiaal hier en daar ....
Karen zeker een schatjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]hahaha jup
zou haar doen als ik een man was![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best met vrouwen kan en ook doet ....
die wil alleen maar bekend worden met zijn kattengejank]quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef GayGuy het volgende:
Lenie denkt dat de pers hen vanavond staat op te wachten🤣
ja datquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:47 schreef ledn81 het volgende:
Sonja : "Als ik begin kan ik niet stoppen..."
het gaat over schilderen, maar stiekem geldt het ook voor als ze begint te praten... blablablablalbala
Kan toch niet anders, dan dat die vanavond moet vertrekken ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
wisten we al dat Ashley haar spel stil ligt
Ik vind deze week al vele nutteloze SLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:59 schreef -river- het volgende:
Ieder jaar hetzelfde, bijna heel de zaterdag SL
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
Deze avond misschien nog een leuk etentje van de afhaal ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde Alice net zeggen dat ze niks anders meer hebben, dit was het laatste meel..
ze heeft het script gelezenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriana heeft niks, geen man, geen kip, geen hond, wel een poes, die heeft ze altijd bij d'r ...
Na afloop van de live zullen ze wel weer een verrassing ontvangen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze avond misschien nog een leuk etentje van de afhaal ?
En ze luistert naar Russische Rap , zolang ze maar niet een Z t shirt bovenhaalt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sonja kijkt thuis nooit naar Belgische TV, alleen naar Russische ....
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Onderschrift
Lenie leest een aura
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:52 schreef Lillibet het volgende:
ze vinden veel herkenbare dingen bij elkaar
iedereen heeft alles wat de ander heeft ook en begrip
warme groep
zou ik erg jammer vinden, vind haar wel relaxt en eerlijk ook met het spelquote:
sonja stream aangezet door jouquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet echt lachen om Sonja ....![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar krijg je nooit spijt van ...
verbaast me nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
oh gezellig Lenie gaat de camping van PG
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik pas er prima tussen
Ehhhhhh macarenaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat de pammetjes wel weer uitgedeeld kunnen worden daar
Ariana heeft overgelslagenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:16 schreef Lillibet het volgende:
energiepillen zijn weer gepakt zo te zien
Lig in een deuk hierquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:17 schreef Lillibet het volgende:
ze mogen de hottup absoluut niet meer gebruiken zegt randy we gingen er verkeerd mee om
garpje haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
brompotquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dacht dat eindelijk het zingen verboden zou worden
Uhuquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
brompot![]()
vind het wel sfeerverhogend als ze zingen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
brompot![]()
vind het wel sfeerverhogend als ze zingen
nog niet gezien neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben de koffers nog niet he kregen ze vorig jaar toch op vrijdag
Moet ook eens klaar zijn met die onzin \quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben de koffers nog niet he kregen ze vorig jaar toch op vrijdag
Dat is gewoon haar blikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:26 schreef Lillibet het volgende:
ariana kijkt ietwat verbaasd naar wat er gezegd wordt allemaal
Net een hond, die zijn territorium aan het afbakenen is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:25 schreef Lillibet het volgende:
lenie voor de 'grap' als er een oudere man komt die doen me meteen nomineren die heeft al 2 minpunten
Ik bedoel voor de genomineerdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet ook eens klaar zijn met die onzin \
Je kan lenie bijna door de tv ruiken
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:28 schreef Hoempah het volgende:
Niemand heeft het gezien..
[ afbeelding ]nee gatverSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]En issie op de stapel belandt ?SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En issie op de stapel belandt ?
[ afbeelding ]3 seconden regelSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
[ afbeelding ]Ja hoor Lenie had het gezien en die ging tekeer eroverSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kan de ewr niet zeggen zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
Ik denk elke keer dat Ashley wendy zegt
Maar ze zegt Randy
waar gaat die vieze luie schijthond niet te keer overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoor Lenie had het gezien en die ging tekeer erover
Ja echt he. Wat een rare mensen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley kan der eigen niet voorstellen dat er mensen zijn die de hele tijd live streams kijken, Lenie zegt ze lopen zelfs met oortjes in om het te kunnen volgend 24/7, Ashley kan er niet aan
Ze hebben ook meel of bloem anders konden ze ook geen brood bakken volgens mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje ...![]()
Ariana heeft haar poes altijd bij zich - 20 januari 2024.Ze is best kattig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ah nee want dan zijn we onze Russische intelligentsia kwijt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:27 schreef Clasientjuh het volgende:
Hopenlijk gaat Sonja eruit met haar valt niks te beleven. Dan hebt je aan Asley toch nog wat, zei zou wel eens uit haar plaat kunnen gaan daar.
Ze vertrekt ook geen lachspieren volgens mij zijn die weggehaald bij haar wat een chagrijnig gevalquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:44 schreef Ireth het volgende:
Qua gesprekken zit die Ariaan er ook voor Jan lul bij hé....
Jaquote:
ohhhh dan is het goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Om te kijken hoe intelligent de Belgen en Nederlanders zijn
Ze maakt reclame voor dat merkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Alice heeft dezelfde short in alle kleuren
1 woord:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Iemand een samenvatting van 2 zinnen wat er vanaf deze voormiddag gebeurd is ?
Gemopper gemekker gezannik en gezeurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Iemand een samenvatting van 2 zinnen wat er vanaf deze voormiddag gebeurd is ?
Vraag me af of ze nog een andere blik heeftquote:
Ja, vals-links, vals-rechts, vals-schuin, vals-jankend, vals- rechtdoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog een andere blik heeft
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vals-links, vals-rechts, vals-schuin, vals-jankend, vals- rechtdoor
en 3 blikken in de voorraadkastquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vals-links, vals-rechts, vals-schuin, vals-jankend, vals- rechtdoor
Dan kan haar bh bandje steeds “sexy” afglijden van haar schouder, die ze dan weer 8 min laat zitten.quote:
@Lillibet en @Greysbones. Zoals ik vermoedde. Is echt triestig ten opzichte van vorige jaren. Was toen al meuk, maar dit jaar blijkbaar nog erger?quote:
Ik denk dezelfde reden als dat Alice in haar onderbroek loopt. ( jaaaaaa tis een sportbroekquote:
Ik vind haar echt 0,0quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan haar bh bandje steeds “sexy” afglijden van haar schouder, die ze dan weer 8 min laat zitten.
vorig jaar niet gekekenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Lillibet en @:Greysbones. Zoals ik vermoedde. Is echt triestig ten opzichte van vorige jaren. Was toen al meuk, maar dit jaar blijkbaar nog erger?
tis heel warm in huis, daar klagen ze elk jaar over , maar waar klagen ze niet overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde reden als dat Alice in haar onderbroek loopt. ( jaaaaaa tis een sportbroek
Warm?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis heel warm in huis, daar klagen ze elk jaar over , maar waar klagen ze niet over
Preciesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar echt 0,0
Sexy
[..]
vorig jaar niet gekeken
Maar tis wel wat triestig dit
Ik dacht dat het daar koud was.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis heel warm in huis, daar klagen ze elk jaar over , maar waar klagen ze niet over
Ow doenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil even bijhouden hoevaak ze over zichzelf praat. Maar misschien is dat zoveel dat ik beter kan tellen hoevaak ze interesse toont in een ander.
Lastig.
“Wij” klagen ook elk jaar over hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
er zijn heel veel sl's geweest en als er weer beeld was leek er niks gebeurd te zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Lillibet en @:Greysbones. Zoals ik vermoedde. Is echt triestig ten opzichte van vorige jaren. Was toen al meuk, maar dit jaar blijkbaar nog erger?
Let op met je woorden over klagen, of Lenie begint terug te zingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan haar bh bandje steeds “sexy” afglijden van haar schouder, die ze dan weer 8 min laat zitten.
Dat dus !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]
er zijn heel veel sl's geweest en als er weer beeld was leek er niks gebeurd te zijn.
vandaag hebben ze gesprekken in de dbk
hele week niet veel te zien geweest
jammer he.
Het kan een knappe dame zijn maar ze voegt tot nu toe weinig toequote:
Echt hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
die is net zo sexy als een buidelrat
Haar lach is juist het enige wat er leuk aan is......die mag ze wel wat vaker gebruiken inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze vertrekt ook geen lachspieren volgens mij zijn die weggehaald bij haar wat een chagrijnig geval
Ah, dat dus...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Arania vindt het wel een beetje respectloos dat ze niet als sterke speler wordt gezien.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Arania vindt het wel een beetje respectloos dat ze niet als sterke speler wordt gezien.
Welke make-upquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana gaat haar make-up eraf halen, zodat ze het er weer opnieuw op kan doen...![]()
Haar of plastic?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kan beter haar haren eens uitkammen.
extensions toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kan beter haar haren eens uitkammen.
Natuurlijk moet datquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef odie22 het volgende:
ik wist niet dat dat nephaar ook gekamd moest worden
Dat zegt weer genoegquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:10 schreef odie22 het volgende:
maar hoeft er nog geen koffer worden ingepakt ?
Jan daarom zei ik dat ze beter haar haren kon uitkammen dan make-up af doen en dan weer op. Zo nutteloos.quote:
Van schoenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
Ariane heeft maat v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-veertig
Tom heeft niet eens een koffer 😂 maar ja, dat moeten de dames nog doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:10 schreef odie22 het volgende:
maar hoeft er nog geen koffer worden ingepakt ?
...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef Lillibet het volgende:
heb het idee dat dat broekje van alice wat aan de grote kant is
is een kleine maat voor een kerelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
Ariane heeft maat v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-veertig
oh neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tom heeft niet eens een koffer 😂 maar ja, dat moeten de dames nog doen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:14 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]dat heeft ie vaker gedaan,,,,,,,,,,,,SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
politiek correctquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik vind stotteren niet echt om mee te lachen, maar de Cos leent er zich toe.
we geven commentaar op wat we zien, dus als er wordt gestotterd, we moeten ons wel een beetje aan de regels houden hier toch ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik vind stotteren niet echt om mee te lachen, maar de Cos leent er zich toe.
Er zijn mensen ( waaronder ikzelf ) die denken dat ze een beetje misbruik maakt van haar gestotter en het aandikt. Dus ja. Beetje ermee lachen mag heus wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef Lillibet het volgende:
heb het idee dat dat broekje van alice wat aan de grote kant is
Ja, volgens mij is dit echt van het sporten. Kan prima hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al eerder af, is dit wel 100% echt?
Zie ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haren wassen in de wasbak in de keuken of loop ik enorm achter
ja idd supersaai, ik wil alice zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haren wassen in de wasbak in de keuken of loop ik enorm achter
Kijk eens goed naar haar hele lichaam....haar schouders haar armen....nog ff ....ze is daar de grootste en het grofst. zelfs haar gezicht. Dat is allemaal echt....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al eerder af, is dit wel 100% echt?
oh thnxquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is in de wasbak in de voorraadkamer.. .maar Lenie gaat nog steeds flippen denk ik.
Sommige mensen hebben dun haar en willen langer dik haar. Kan best mooi zijn. Als je kwaliteit hebt en het goed gedaan hebt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
Oh man!!
Waarom zou je die nep zut erin willen hebben
Dit is zoooo nepperdenepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dun haar en willen langer dik haar. Kan best mooi zijn. Als je kwaliteit hebt en het goed gedaan hebt.
Dit is niet echt best nee.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Past dus precies bij de rest van haar.
De CoS.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:25 schreef Paul het volgende:
Laat eens wat anders zien dan haren kammen en wassen
HOE HOUDEN JULLIE DIT VOL om te kijken
Ik doe tussendoor de was en het huishouden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:25 schreef Paul het volgende:
Laat eens wat anders zien dan haren kammen en wassen
HOE HOUDEN JULLIE DIT VOL om te kijken
met een oortje inquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe tussendoor de was en het huishouden.
Niet eensquote:
waaromquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
Getver
Op stream 2 is een streamlock
dat is durvenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet eensik neem het risico gewoon dat ik iets mis.
Lak aan FOMO
Ja hèquote:
Meestal omdat er ergens anders iets opgenomen moet worden (wat wij dus niet op stream zien mogen). Dus DBK meestal. Maar kan ook gameroom zijn, en nu de mirrorroom. Ze hebben blijkbaar niet zoveel camjocks bij de Febo.quote:
Staat hier idd aan als "levend behang"quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet eensik neem het risico gewoon dat ik iets mis.
Lak aan FOMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |