er zijn heel veel sl's geweest en als er weer beeld was leek er niks gebeurd te zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Lillibet en @:Greysbones. Zoals ik vermoedde. Is echt triestig ten opzichte van vorige jaren. Was toen al meuk, maar dit jaar blijkbaar nog erger?
Let op met je woorden over klagen, of Lenie begint terug te zingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis heel warm in huis, daar klagen ze elk jaar over , maar waar klagen ze niet over
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan haar bh bandje steeds “sexy” afglijden van haar schouder, die ze dan weer 8 min laat zitten.
Dat dus !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]
er zijn heel veel sl's geweest en als er weer beeld was leek er niks gebeurd te zijn.
vandaag hebben ze gesprekken in de dbk
hele week niet veel te zien geweest
jammer he.
Het kan een knappe dame zijn maar ze voegt tot nu toe weinig toequote:
Echt hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
die is net zo sexy als een buidelrat
Haar lach is juist het enige wat er leuk aan is......die mag ze wel wat vaker gebruiken inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze vertrekt ook geen lachspieren volgens mij zijn die weggehaald bij haar wat een chagrijnig geval
Ah, dat dus...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Arania vindt het wel een beetje respectloos dat ze niet als sterke speler wordt gezien.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Arania vindt het wel een beetje respectloos dat ze niet als sterke speler wordt gezien.
Welke make-upquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana gaat haar make-up eraf halen, zodat ze het er weer opnieuw op kan doen...![]()
Haar of plastic?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kan beter haar haren eens uitkammen.
extensions toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kan beter haar haren eens uitkammen.
Natuurlijk moet datquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef odie22 het volgende:
ik wist niet dat dat nephaar ook gekamd moest worden
Dat zegt weer genoegquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:10 schreef odie22 het volgende:
maar hoeft er nog geen koffer worden ingepakt ?
Jan daarom zei ik dat ze beter haar haren kon uitkammen dan make-up af doen en dan weer op. Zo nutteloos.quote:
Van schoenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
Ariane heeft maat v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-veertig
Tom heeft niet eens een koffer 😂 maar ja, dat moeten de dames nog doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:10 schreef odie22 het volgende:
maar hoeft er nog geen koffer worden ingepakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |