quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft het gevoel dat ze moet gaan
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee door al die sl'squote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze nieuwe boodschappen/ eten gekregen? Zie een kom met beslag
Ik hoorde Alice net zeggen dat ze niks anders meer hebben, dit was het laatste meel..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze nieuwe boodschappen/ eten gekregen? Zie een kom met beslag
Kan van Karen niet echt hoogte krijgen, ze lijkt heel netjes, sociaal, keurig en degelijk,quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:35 schreef Lillibet het volgende:
Karin heeft haar amandelen nog
kon ik zien![]()
goed gedacht van jouquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan van Karen niet echt hoogte krijgen, ze lijkt heel netjes, sociaal, keurig en degelijk,
maar ik denk dat ze thuis een feestbeest is ...
Dank, ik had het al gezien ... aardig materiaal hier en daar ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:41 schreef Lillibet het volgende:
@:dgk_tegengas https://www.instagram.com/karenbaumans/
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, ik had het al gezien ... aardig materiaal hier en daar ....
Karen zeker een schatjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]hahaha jup
zou haar doen als ik een man was![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best met vrouwen kan en ook doet ....
die wil alleen maar bekend worden met zijn kattengejank]quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef GayGuy het volgende:
Lenie denkt dat de pers hen vanavond staat op te wachten🤣
ja datquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:47 schreef ledn81 het volgende:
Sonja : "Als ik begin kan ik niet stoppen..."
het gaat over schilderen, maar stiekem geldt het ook voor als ze begint te praten... blablablablalbala
Kan toch niet anders, dan dat die vanavond moet vertrekken ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
wisten we al dat Ashley haar spel stil ligt
Ik vind deze week al vele nutteloze SLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:59 schreef -river- het volgende:
Ieder jaar hetzelfde, bijna heel de zaterdag SL
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
Deze avond misschien nog een leuk etentje van de afhaal ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde Alice net zeggen dat ze niks anders meer hebben, dit was het laatste meel..
ze heeft het script gelezenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriana heeft niks, geen man, geen kip, geen hond, wel een poes, die heeft ze altijd bij d'r ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |