...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef Lillibet het volgende:
heb het idee dat dat broekje van alice wat aan de grote kant is
is een kleine maat voor een kerelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
Ariane heeft maat v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-veertig
oh neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tom heeft niet eens een koffer 😂 maar ja, dat moeten de dames nog doen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:14 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]dat heeft ie vaker gedaan,,,,,,,,,,,,SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
politiek correctquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik vind stotteren niet echt om mee te lachen, maar de Cos leent er zich toe.
we geven commentaar op wat we zien, dus als er wordt gestotterd, we moeten ons wel een beetje aan de regels houden hier toch ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik vind stotteren niet echt om mee te lachen, maar de Cos leent er zich toe.
Er zijn mensen ( waaronder ikzelf ) die denken dat ze een beetje misbruik maakt van haar gestotter en het aandikt. Dus ja. Beetje ermee lachen mag heus wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef Lillibet het volgende:
heb het idee dat dat broekje van alice wat aan de grote kant is
Ja, volgens mij is dit echt van het sporten. Kan prima hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al eerder af, is dit wel 100% echt?
Zie ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haren wassen in de wasbak in de keuken of loop ik enorm achter
ja idd supersaai, ik wil alice zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haren wassen in de wasbak in de keuken of loop ik enorm achter
Kijk eens goed naar haar hele lichaam....haar schouders haar armen....nog ff ....ze is daar de grootste en het grofst. zelfs haar gezicht. Dat is allemaal echt....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al eerder af, is dit wel 100% echt?
oh thnxquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is in de wasbak in de voorraadkamer.. .maar Lenie gaat nog steeds flippen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |