abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2024 @ 14:45:48 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212103565
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 14:45 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
Als jij mij niet bedreigd om mijn familie te verkrachten en te vermoorden, dan is er niks aan de hand hoor.
Of je leest je even in over de zaak.
Krekker is de bom!
pi_212103769
Is Ingrid alweer live gegaan?
De enige echte.
pi_212103788
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef Rnie het volgende:
Is Ingrid alweer live gegaan?
"Ach donders, lieve mensen! Het is mie toch ook weer wat he! Man in de bak, dörp helemaal in rep en roer en mensen op FOK! geleuven ons verhaal niet eens! Nou ik ga weer even plichtsgetrouw naar miej werk toe hoor!"
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:19:08 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212103904
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ah je gaat even elke post waar je iets van vind nog maar eens een keer quoten. Ach, er lopen gekkies op een forum rond. Nou nieuws hoor!
Eh, jij vroeg zelf om bewijs door te stellen dat je het in deze reeks niet had gezien. Niet kinderachtig doen nu.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212103924
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Eh, jij vroeg zelf om bewijs door te stellen dat je het in deze reeks niet had gezien. Niet kinderachtig doen nu.
Ik vroeg helemaal niet om bewijs :)
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:23:18 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212103938
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik vroeg helemaal niet om bewijs :)
Je beweerde dat je het niet in dit topic had gezien. Vervolgens laat iemand je het zien. En dan zeg je: ik vroeg niet om bewijs.

Kom op zeg, je bent een volwassen vent. Die hand in eigen boezem doet geen pijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212103978
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Oke, doei troll! :W
Zie UI en onderschrift; hij speelt gewoon dat typetje uit Probleemwijken. :)
pi_212103992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Je beweerde dat je het niet in dit topic had gezien. Vervolgens laat iemand je het zien. En dan zeg je: ik vroeg niet om bewijs.
Die post had helemaal niets met het rechtvaardigen van de executies te maken.
U MAD?
pi_212104054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sowieso zit er ook wel een nuanceverschil tussen begrip tonen dat iemand zijn familie wil beschermen, en goedpraten/rechtvaardigen dat iemand de ouders voor de ogen van een kind op brute wijze om het leven brengt.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:32:47 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212104069
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
Veel mensen zijn zonder enig voorbehoud als een blok gevallen voor dit blijkbaar voor sommige mensen aansprekende narratief. Het is tekenend, vind ik; dat nogal wat mensen niet erg goed lijken in het kritisch beschouwen van de informatie die ze toekomt. Dat men dus op basis van een emotioneel filmpje een man die min of meer toegeeft twee mensen gedood te hebben, gelijk het voordeel van de twijfel geeft.
Naja, dit is voorzover ik weet ook de eerste keer geweest dat een moordenaar een filmpje op internet gooit, dat vervolgens door z'n vrouw nog even dunnetjes wordt overgedaan.
En "het is tekenend vind ik..." is ook wel wat dramatisch want waar heb je het over: mensen denken "mooi verhaal", man wordt getreiterd en maakt z'n treiteraars af. Nederlandse versie van Falling down *O* *O* *O*
Maar nee hoor, Richard bleek gewoon een psycho :(

En dan heb ik het niet over die gasten die een crowd funding voor hun held opzetten. :O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212104075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Sowieso zit er ook wel een nuanceverschil tussen begrip tonen dat iemand zijn familie wil beschermen, en goedpraten/rechtvaardigen dat iemand de ouders voor de ogen van een kind op brute wijze om het leven brengt.
Inderdaad.
U MAD?
pi_212104083
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:32 schreef matthijst het volgende:
En dan heb ik het niet over die gasten die een crowd funding voor hun held opzetten. :O
Er is maar liefst ¤25 opgehaald!!!!!

NEDERLAND GAAT NAAR DE KLOTE! HEEL DE PROVINCIE IS PRO MOORDENAAR!! (aldus mensen die waarschijnlijk ook vol onbegrip kakelden dat Geert Wilders bijna 1 op de 5 stemmen had binnen geharkt).
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:36:07 #63
28167 matthijst
pi_212104125
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Er is maar liefst ¤25 opgehaald!!!!!

NEDERLAND GAAT NAAR DE KLOTE
"Hoi Richard, stiekem houden we van je hoor. Tegen niemand zeggen, hier is 25 euro. Caland en Bezsen". :+
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:38:25 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212104154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die posts gingen erover dat mensen achter hem stonden.

Het siert je niet dat je je als een nukkig kind gedraagt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212104183
Wel leuk om de hele week reacties van bepaalde personen te lezen die de gekste verhalen bedenken om de acties van Richard goed te praten, "het zijn vast van die asociale tokkies", "criminele buitenlanders" enz. En nu is het opeens "je mag tegenwoordig ook al geen vragen meer stellen omg je mag niks meer van links het was alleen maar een grapje".

Is het dan zo lastig om gewoon toe te geven dat je fout zat en net als de helft van Nederland in het filmpje getrapt bent?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:41:52 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212104193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus pas toen duidelijk werd dat het ‘bruut’ was en voor de ogen van een kind, werd het onacceptabel?

Iedereen die in eerste instantie goedkeurde dat een geschil werd opgelost met doding, zit moreel fout. Nu terugkrabbelen omdat je nog niet wist dat er een kind bij was, is écht geen goedmakertje hoor.

Het is een teken van glijdende schaal en verhuftering dat zo veel mensen überhaupt, zonder de feiten af te wachten, het wel vonden kunnen dat dit was gebeurd. Ik vind het op mijn beurt onbegrijpelijk dat mensen zich niet druk maken om het teken dat hier levensgroot aan de wand verschijnt. Op social media bleek het breed geaccepteerd om achter een moord te staan.

Dat nu afdoen als 'grapjes' of 'misverstand' is echt een gebrek aan (zelf)inzicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212104249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dus pas toen duidelijk werd dat het ‘bruut’ was en voor de ogen van een kind, werd het onacceptabel?

Iedereen die in eerste instantie goedkeurde dat een geschil werd opgelost met doding, zit moreel fout. Nu terugkrabbelen omdat je nog niet wist dat er een kind bij was, is écht geen goedmakertje hoor.

Het is een teken van glijdende schaal en verhuftering dat zo veel mensen überhaupt, zonder de feiten af te wachten, het wel vonden kunnen dat dit was gebeurd. Ik vind het op mijn beurt onbegrijpelijk dat mensen zich niet druk maken om het teken dat hier levensgroot aan de wand verschijnt. Op social media bleek het totaal geaccepteerd om achtereen moord te staan.
Ik ben niet zo'n zwart/wit kijker.

Eerst leek het er op dat de dader in een noodsituatie gehandeld had; de politie zou hem nooit geholpen hebben behalve dat er ff wat honkbalknuppels bij die kopers zijn weggehaald waarmee ze die Richeard en zijn gezin blijkbaar mee in elkaar wilden meppen.
Het was nog onbekend hoe hij naar dat huis was gegaan en met welke intenties. Dat het op doodslag of moord uitliep was uiteraard wel bekend, maar om meteen alles volledig te gaan veroordelen was de informatie te summier voor.
Ja moord is natuurlijk nooit goed en die man had ook met zijn gezin kunnen vluchten of whatever, maar er zijn zeer zeker figuren die je overal in het land en zelfs buiten het land weten op te sporen, dus het was onmogelijk in te schatten in hoeverre Richard en zijn gezin echt gevaar liepen met deze mensen. Wat is er voorgevallen? Wat is er over en weer geroepen?
Direct conclusies trekken is niet altijd even handig.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:50:00 #68
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_212104286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het is een teken van glijdende schaal en verhuftering dat zo veel mensen überhaupt, zonder de feiten af te wachten, het wel vonden kunnen dat dit was gebeurd. Ik vind het op mijn beurt onbegrijpelijk dat mensen zich niet druk maken om het teken dat hier levensgroot aan de wand verschijnt. Op social media bleek het breed geaccepteerd om achter een moord te staan.

Dat nu afdoen als 'grapjes' of 'misverstand' is echt een gebrek aan (zelf)inzicht.
Bizar verhaal ja ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:55:58 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212104342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n zwart/wit kijker.

Eerst leek het er op dat de dader in een noodsituatie gehandeld had; de politie zou hem nooit geholpen hebben behalve dat er ff wat honkbalknuppels bij die kopers zijn weggehaald waarmee ze die Richeard en zijn gezin blijkbaar mee in elkaar wilden meppen.
Het was nog onbekend hoe hij naar dat huis was gegaan en met welke intenties. Dat het op doodslag of moord uitliep was uiteraard wel bekend, maar om meteen alles volledig te gaan veroordelen was de informatie te summier voor.
Ja moord is natuurlijk nooit goed en die man had ook met zijn gezin kunnen vluchten of whatever, maar er zijn zeer zeker figuren die je overal in het land en zelfs buiten het land weten op te sporen, dus het was onmogelijk in te schatten in hoeverre Richard en zijn gezin echt gevaar liepen met deze mensen. Wat is er voorgevallen? Wat is er over en weer geroepen?
Direct conclusies trekken is niet altijd even handig.
Dit is niet waar, toen het honkbalknuppelverhaal bekend werd was ook al bekend dat die vrouw tegen een boom was gereden en door de schuld van de dader was overleden en dat de dader daarnaast ook de man nog had vermoord.

Heel leuk dat je de "eerste reacties" goed probeert te praten, maar ook op basis van die eerste 2 filmpjes had je je al af moeten vragen of het allemaal wel klopte, want die 2 filmpjes zo kort op elkaar waren al heel dubieus en inhoudelijk nog veel dubieuzer.

Maar laten we achteraf gaan doen alsof het er aan lag dat er bij de slachtoffers al een honkbalknuppel in beslag was genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 15:59:56 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212104391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:40 schreef Hleler het volgende:
Wel leuk om de hele week reacties van bepaalde personen te lezen die de gekste verhalen bedenken om de acties van Richard goed te praten, "het zijn vast van die asociale tokkies", "criminele buitenlanders" enz. En nu is het opeens "je mag tegenwoordig ook al geen vragen meer stellen omg je mag niks meer van links het was alleen maar een grapje".

Is het dan zo lastig om gewoon toe te geven dat je fout zat en net als de helft van Nederland in het filmpje getrapt bent?
Weer zo iemand die eenzijdig heel veel opvalt maar verder oogkleppen draagt. Vermoeiende figuren. :z
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212104394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Die posts gingen erover dat mensen achter hem stonden.
Ja precies ja. Maar daar ging mijn post niet over. Mijn post ging over users die hier schijnbaar de executies rechtvaardigden. Dat werd en wordt nogal stellig beweerd. En het ging dus niet over mensen die achter moordenaar Richard zouden staan. Dat zijn nogal twee wezenlijke verschillen. Ik heb de posts over het rechtvaardigen van de moorden hier overigens nog steeds niet gezien ;(
U MAD?
pi_212104401
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is niet waar, toen het honkbalknuppelverhaal bekend werd was ook al bekend dat die vrouw tegen een boom was gereden en door de schuld van de dader was overleden en dat de dader daarnaast ook de man nog had vermoord.

Heel leuk dat je de "eerste reacties" goed probeert te praten, maar ook op basis van die eerste 2 filmpjes had je je al af moeten vragen of het allemaal wel klopte, want die 2 filmpjes zo kort op elkaar waren al heel dubieus en inhoudelijk nog veel dubieuzer.

Maar laten we achteraf gaan doen alsof het er aan lag dat er bij de slachtoffers al een honkbalknuppel in beslag was genomen.
Zoveel van de eerste reacties waren ook "laten we geen overhaaste conclusies trekken, er zijn twee kanten van het verhaal" alsof het nog als compleet neutraal beschouwd moet worden.

Er zijn twee doden en één man die toegeeft het gedaan te hebben. Je kunt je best afvragen wat er aan beide kanten vooraf is gebeurd maar er is altijd duidelijk één schuldige geweest.
pi_212104414
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Weer zo iemand die eenzijdig heel veel opvalt maar verder oogkleppen draagt. Vermoeiende figuren. :z
Ik vind het niet zo'n probleem om toe te geven dat het verdedigen van een moordenaar mij meer opvalt dan het verdedigen van de slachtoffers ja, misschien ligt dat aan mij
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:04:09 #74
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212104435
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:02 schreef Hleler het volgende:

[..]
Ik vind het niet zo'n probleem om toe te geven dat het verdedigen van een moordenaar mij meer opvalt dan het verdedigen van de slachtoffers ja, misschien ligt dat aan mij
Oh is dat het, ik dacht dat je gewoon heel verontwaardigd speelt te zijn zodra dit uitkomt maar dat zal dan niet. :!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212104443
Echtgenote van Richard (Ingrid) had tot vandaag haar Fb nog open staan..
Op een eerdere post van haar, over de camera die ze ‘noodgedwongen’ hebben laten plaatsen, zijn tot over de 3000 reacties gekomen…ongelofelijk hoe veel steunbetuigingen, heldenverklaringen aan hem, en ‘helden in spé’ die precies hetzelfde zouden doen..
Gelukkig ook veel tegengeluiden, maar die werden vaak uitgescholden of tot wappie verklaard..
Wat internet soms met mensen doet..😵💫totaal krankjorum..
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:14:53 #76
28167 matthijst
pi_212104565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Naja de eerste OP stond dit in. In combinatie met die filmpjes leek het wel een soort van wraakactie van Richard.

Lag bij nader inzien anders. Maar de wereld vergaat niet heur. Het is niet dat er nu opeens overal psychopate Richard copycats zijn opgestaan omdat ze op Twitter hebben lopen juichen.
#hoopikdan

Dit gaat rond in appgroepen

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 20-01-2024 16:21:26 ]
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:19:38 #77
28167 matthijst
pi_212104602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:04 schreef Maron het volgende:
Wat internet soms met mensen doet..😵💫totaal krankjorum..
Misschien wat minder op Facebook en Twitter kijken dan. Is beter voor je vertrouwen in de mensheid.
Om die reden kijk ik geen Opsporing Verzocht meer :7
pi_212104637
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat het de makelaar van de slachtoffers was?

Als het de makelaar zou zijn van zowel de verkopende als aankopende partij, dan wordt ie geschrapt lijkt me.

Volgens mij is het gewoon de verkoopmakelaar, maar is een aanname.
Werd in de reconstructie in AD gemeld dat de makelaar een vriend van de dader is en zowel de makelaar van de dader als van de slachtoffers is. Die man gaf aan de belangen van alle partijen gelijkwaardig te behartigen, dat de verborgen gebreken niet zo erg waren en hij nog veel erger heeft gezien in zijn carrière, maar wat ze dan exact waren wilde hij niet melden. De slachtoffers zelf vermoeden blijkbaar ook dat de makelaar een vriend van de dader is en partij voor hem zou kiezen en het contact tussen de slachtoffers enerzijds en de dader en makelaar anderzijds verliep niet goed. Het verloop van de verkoop van het huis en de daaruit voortkomende procedures ligt ook aan de basis van dit zakelijke conflict.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:29:32 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212104666
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:25 schreef huxley84 het volgende:

[..]
Werd in de reconstructie in AD gemeld dat de makelaar een vriend van de dader is en zowel de makelaar van de dader als van de slachtoffers is. Die man gaf aan de belangen van alle partijen gelijkwaardig te behartigen, dat de verborgen gebreken niet zo erg waren en hij nog veel erger heeft gezien in zijn carrière, maar wat ze dan exact waren wilde hij niet melden. De slachtoffers zelf vermoeden blijkbaar ook dat de makelaar een vriend van de dader is en partij voor hem zou kiezen en het contact tussen de slachtoffers enerzijds en de dader en makelaar anderzijds verliep niet goed. Het verloop van de verkoop van het huis en de daaruit voortkomende procedures ligt ook aan de basis van dit zakelijke conflict.
Dat heb je dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Hij kan niet makelaar zijn geweest van zowel de kopers als de verkopers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212104675
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat het de makelaar van de slachtoffers was?

Als het de makelaar zou zijn van zowel de verkopende als aankopende partij, dan wordt ie geschrapt lijkt me.

Volgens mij is het gewoon de verkoopmakelaar, maar is een aanname.
Een makelaar mag niet beide partijen dienen.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:37:04 #81
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212104720
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja precies ja. Maar daar ging mijn post niet over. Mijn post ging over users die hier schijnbaar de executies rechtvaardigden. Dat werd en wordt nogal stellig beweerd. En het ging dus niet over mensen die achter moordenaar Richard zouden staan. Dat zijn nogal twee wezenlijke verschillen. Ik heb de posts over het rechtvaardigen van de moorden hier overigens nog steeds niet gezien ;(
Jij hebt de posts met "geef die man een lintje" niet gezien?

Meeste posts waren meer posts waar men de dader tot slachtoffer maakte en de slachtoffers tot schuldigen, maar er waren ook enkele nog grotere idioten die vonden dat de dader een lintje verdient.
Krekker is de bom!
pi_212104754
Binnenkort een dubbele moord omdat mensen ruzie kregen over voor wie het nou echt het ergst was. De Nederlandse vrouw met Poolse vriend of Richard en Ingrid. :')
pi_212104803
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat heb je dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Hij kan niet makelaar zijn geweest van zowel de kopers als de verkopers.
Ik mag geen premium artikels quoten volgens mij maar er word gemeld dat hij de makelaar van de koper was en vermoedelijk bevriend met de dader. De makelaar geeft aan dat hij de belangen van zijn klanten behartigd, dat hij zich constructief tegenover kopers heeft opgesteld, dat er weinig noemenswaardige verborgen gebreken waren en hij in zijn loopbaan veel erger heeft meegemaakt.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 16:47:49 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212104827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:46 schreef huxley84 het volgende:

[..]
Ik mag geen premium artikels quoten volgens mij maar er word gemeld dat hij de makelaar van de koper was en vermoedelijk bevriend met de dader. De makelaar geeft aan dat hij de belangen van zijn klanten behartigd, dat hij zich constructief tegenover kopers heeft opgesteld, dat er weinig noemenswaardige verborgen gebreken waren en hij in zijn loopbaan veel erger heeft meegemaakt.
Nee, hij was de makelaar van de verkoper.
pi_212104938
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, hij was de makelaar van de verkoper.
Ja je hebt gelijk. Maar de slachtoffers kwamen dus bij hem verhaal halen over de verborgen gebreken en vermoeden dat hij bevriend is met de dader. Dus er waren wat vragen over mogelijke belangen verstrengeling wat de makelaar zelf uiteraard ontkende.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:01:31 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212104958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:58 schreef huxley84 het volgende:

[..]
Ja je hebt gelijk. Maar de slachtoffers kwamen dus bij hem verhaal halen over de verborgen gebreken en vermoeden dat hij bevriend is met de dader. Dus er waren wat vragen over mogelijke belangen verstrengeling wat de makelaar zelf uiteraard ontkende.
Heeft niks te maken met belangenverstrengeling. De makelaar werkte voor de verkoper en probeerde namens hem te bemiddelen. Wat dat bemiddelen verder inhield, daar is niet op ingegaan.
pi_212105046
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Jij hebt de posts met "geef die man een lintje" niet gezien?

Meeste posts waren meer posts waar men de dader tot slachtoffer maakte en de slachtoffers tot schuldigen, maar er waren ook enkele nog grotere idioten die vonden dat de dader een lintje verdient.
Ja dat is vrij mongolisch ja.
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:16:14 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212105084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En wat vind je van users die de slachtoffers betitelden als ‘tokkiefiguren waar je niks aan mist’ en zichzelf ‘team dader’ verklaarden?
pi_212105115
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:16 schreef Lienekien het volgende:
En wat vind je van users die de slachtoffers betitelden als ‘tokkiefiguren waar je niks aan mist’ en zichzelf ‘team dader’ verklaarden?
Niks mis mee.
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:19:46 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212105121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niks mis mee.
Nee, dat dacht ik wel. Dat is natuurlijk niet ‘mongolisch’.
pi_212105142
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Lienekien het volgende:
dat dacht ik
Hier gaat het mis.
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:22:31 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212105150
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Hier gaat het mis.
Hilarisch.
pi_212105169
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hilarisch.
Je moet we leren begrijpend lezen, daar is het op jouw leeftijd denk ik al wat laat voor.
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:25:38 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212105181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Je moet we leren begrijpend lezen, daar is het op jouw leeftijd denk ik al wat laat voor.
Goeion grap joh. Origineel ook.
pi_212105205
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Goeion grap joh. Origineel ook.
Linkse user doet selectief verontwaardigd. Ach. Laten we deze discussie in de DM voeren. ;)
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:39:06 #96
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212105274
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niks mis mee.
Ik zal hier maar niet inhoudelijk op ingaan. Ik blijf liever nog even genieten van dat zeldzame moment dat we het eens waren *O* *; *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Krekker is de bom!
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:39:59 #97
3542 Gia
User under construction
pi_212105281
In eerste instantie gaf ik de dader het voordeel van de twijfel. Uit de hand gelopen ruzie, iets geknapt, doorgedraaid, enz.... Had gekund.

Maar nu duidelijk is dat hij er willens en wetens zwaar bewapend naartoe is gegaan, lijkt het me duidelijk moord met voorbedachte rade.
Ik vermoed zelfs dat hij het met zijn vrouw besproken heeft. Wat haar medeplichtig maakt.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:45:10 #98
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212105327
Hij vond het belangrijker na de moorden te streamen en de buitenwereld van zijn ‘onschuld’ op de hoogte te stellen dan zich te bekommeren om het kind wat hij achtergelaten heeft bij zijn dode vader in dat huis.
Hij heeft zichzelf ook niet aangegeven hè.

Maar door de gestreamde filmpjes op Facebook te zetten heeft een van hun vrienden ze naar de politie doorgelekt. Ook Ingrid is niet naar de politie gegaan nadat ze hoorde dat haar man twee mensen had doodgeschoten, maar was drukker bezig haar onschuld te bewijzen tegenover haar vrienden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:45:20 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212105328
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 16:14 schreef matthijst het volgende:

[..]
Naja de eerste OP stond dit in. In combinatie met die filmpjes leek het wel een soort van wraakactie van Richard.

Lag bij nader inzien anders. Maar de wereld vergaat niet heur. Het is niet dat er nu opeens overal psychopate Richard copycats zijn opgestaan omdat ze op Twitter hebben lopen juichen.
#hoopikdan

Dit gaat rond in appgroepen
[ afbeelding ]
Zelfs als dit verhaal waar zou zijn, is het schokkend hoeveel mensen erachter stonden dat Richard voor eigen, dodelijke, rechter speelde.

Ik verbaas mij erover dat sommigen wel toegeven dat het, bij nader inzien (!) niet goed te praten was, maar dat het in eerste instantie, na het zien van het filmpje, toch allemaal best te verdedigen was.

Dat vinden we dus kennelijk al normaal. Zorgwekkend.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 20 januari 2024 @ 17:46:55 #100
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_212105343
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 17:39 schreef Gia het volgende:
In eerste instantie gaf ik de dader het voordeel van de twijfel. Uit de hand gelopen ruzie, iets geknapt, doorgedraaid, enz.... Had gekund.

Maar nu duidelijk is dat hij er willens en wetens zwaar bewapend naartoe is gegaan, lijkt het me duidelijk moord met voorbedachte rade.
Ik vermoed zelfs dat hij het met zijn vrouw besproken heeft. Wat haar medeplichtig maakt.
Dat kun je niet zomaar stellen, we zullen zien of het OM daar in de rechtszaal wettig en overtuigend bewijs voor levert, voor zowel moord als medeplichtigheid.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')