Naja de eerste OP stond dit in. In combinatie met die filmpjes leek het wel een soort van wraakactie van Richard.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is niet waar, toen het honkbalknuppelverhaal bekend werd was ook al bekend dat die vrouw tegen een boom was gereden en door de schuld van de dader was overleden en dat de dader daarnaast ook de man nog had vermoord.
Misschien wat minder op Facebook en Twitter kijken dan. Is beter voor je vertrouwen in de mensheid.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:04 schreef Maron het volgende:
Wat internet soms met mensen doet..😵💫totaal krankjorum..
Werd in de reconstructie in AD gemeld dat de makelaar een vriend van de dader is en zowel de makelaar van de dader als van de slachtoffers is. Die man gaf aan de belangen van alle partijen gelijkwaardig te behartigen, dat de verborgen gebreken niet zo erg waren en hij nog veel erger heeft gezien in zijn carrière, maar wat ze dan exact waren wilde hij niet melden. De slachtoffers zelf vermoeden blijkbaar ook dat de makelaar een vriend van de dader is en partij voor hem zou kiezen en het contact tussen de slachtoffers enerzijds en de dader en makelaar anderzijds verliep niet goed. Het verloop van de verkoop van het huis en de daaruit voortkomende procedures ligt ook aan de basis van dit zakelijke conflict.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het de makelaar van de slachtoffers was?
Als het de makelaar zou zijn van zowel de verkopende als aankopende partij, dan wordt ie geschrapt lijkt me.
Volgens mij is het gewoon de verkoopmakelaar, maar is een aanname.
Dat heb je dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Hij kan niet makelaar zijn geweest van zowel de kopers als de verkopers.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:25 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Werd in de reconstructie in AD gemeld dat de makelaar een vriend van de dader is en zowel de makelaar van de dader als van de slachtoffers is. Die man gaf aan de belangen van alle partijen gelijkwaardig te behartigen, dat de verborgen gebreken niet zo erg waren en hij nog veel erger heeft gezien in zijn carrière, maar wat ze dan exact waren wilde hij niet melden. De slachtoffers zelf vermoeden blijkbaar ook dat de makelaar een vriend van de dader is en partij voor hem zou kiezen en het contact tussen de slachtoffers enerzijds en de dader en makelaar anderzijds verliep niet goed. Het verloop van de verkoop van het huis en de daaruit voortkomende procedures ligt ook aan de basis van dit zakelijke conflict.
Een makelaar mag niet beide partijen dienen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het de makelaar van de slachtoffers was?
Als het de makelaar zou zijn van zowel de verkopende als aankopende partij, dan wordt ie geschrapt lijkt me.
Volgens mij is het gewoon de verkoopmakelaar, maar is een aanname.
Jij hebt de posts met "geef die man een lintje" niet gezien?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies ja. Maar daar ging mijn post niet over. Mijn post ging over users die hier schijnbaar de executies rechtvaardigden. Dat werd en wordt nogal stellig beweerd. En het ging dus niet over mensen die achter moordenaar Richard zouden staan. Dat zijn nogal twee wezenlijke verschillen. Ik heb de posts over het rechtvaardigen van de moorden hier overigens nog steeds niet gezien
Ik mag geen premium artikels quoten volgens mij maar er word gemeld dat hij de makelaar van de koper was en vermoedelijk bevriend met de dader. De makelaar geeft aan dat hij de belangen van zijn klanten behartigd, dat hij zich constructief tegenover kopers heeft opgesteld, dat er weinig noemenswaardige verborgen gebreken waren en hij in zijn loopbaan veel erger heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb je dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Hij kan niet makelaar zijn geweest van zowel de kopers als de verkopers.
Nee, hij was de makelaar van de verkoper.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:46 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Ik mag geen premium artikels quoten volgens mij maar er word gemeld dat hij de makelaar van de koper was en vermoedelijk bevriend met de dader. De makelaar geeft aan dat hij de belangen van zijn klanten behartigd, dat hij zich constructief tegenover kopers heeft opgesteld, dat er weinig noemenswaardige verborgen gebreken waren en hij in zijn loopbaan veel erger heeft meegemaakt.
Ja je hebt gelijk. Maar de slachtoffers kwamen dus bij hem verhaal halen over de verborgen gebreken en vermoeden dat hij bevriend is met de dader. Dus er waren wat vragen over mogelijke belangen verstrengeling wat de makelaar zelf uiteraard ontkende.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hij was de makelaar van de verkoper.
Heeft niks te maken met belangenverstrengeling. De makelaar werkte voor de verkoper en probeerde namens hem te bemiddelen. Wat dat bemiddelen verder inhield, daar is niet op ingegaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:58 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Maar de slachtoffers kwamen dus bij hem verhaal halen over de verborgen gebreken en vermoeden dat hij bevriend is met de dader. Dus er waren wat vragen over mogelijke belangen verstrengeling wat de makelaar zelf uiteraard ontkende.
Ja dat is vrij mongolisch ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt de posts met "geef die man een lintje" niet gezien?
Meeste posts waren meer posts waar men de dader tot slachtoffer maakte en de slachtoffers tot schuldigen, maar er waren ook enkele nog grotere idioten die vonden dat de dader een lintje verdient.
En wat vind je van users die de slachtoffers betitelden als ‘tokkiefiguren waar je niks aan mist’ en zichzelf ‘team dader’ verklaarden?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat is vrij mongolisch ja.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:16 schreef Lienekien het volgende:
En wat vind je van users die de slachtoffers betitelden als ‘tokkiefiguren waar je niks aan mist’ en zichzelf ‘team dader’ verklaarden?
Nee, dat dacht ik wel. Dat is natuurlijk niet ‘mongolisch’.quote:
Je moet we leren begrijpend lezen, daar is het op jouw leeftijd denk ik al wat laat voor.quote:
Goeion grap joh. Origineel ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet we leren begrijpend lezen, daar is het op jouw leeftijd denk ik al wat laat voor.
Linkse user doet selectief verontwaardigd. Ach. Laten we deze discussie in de DM voeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goeion grap joh. Origineel ook.
Ik zal hier maar niet inhoudelijk op ingaan. Ik blijf liever nog even genieten van dat zeldzame moment dat we het eens warenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat is vrij mongolisch ja.
Zelfs als dit verhaal waar zou zijn, is het schokkend hoeveel mensen erachter stonden dat Richard voor eigen, dodelijke, rechter speelde.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja de eerste OP stond dit in. In combinatie met die filmpjes leek het wel een soort van wraakactie van Richard.
Lag bij nader inzien anders. Maar de wereld vergaat niet heur. Het is niet dat er nu opeens overal psychopate Richard copycats zijn opgestaan omdat ze op Twitter hebben lopen juichen.
#hoopikdan
Dit gaat rond in appgroepen
[ afbeelding ]
Dat kun je niet zomaar stellen, we zullen zien of het OM daar in de rechtszaal wettig en overtuigend bewijs voor levert, voor zowel moord als medeplichtigheid.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:39 schreef Gia het volgende:
In eerste instantie gaf ik de dader het voordeel van de twijfel. Uit de hand gelopen ruzie, iets geknapt, doorgedraaid, enz.... Had gekund.
Maar nu duidelijk is dat hij er willens en wetens zwaar bewapend naartoe is gegaan, lijkt het me duidelijk moord met voorbedachte rade.
Ik vermoed zelfs dat hij het met zijn vrouw besproken heeft. Wat haar medeplichtig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |