Jammmmquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni, paprika met een pindasausje
Tomatenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Wat zouden ze volgende week de hele week moeten eten
en oliequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni, paprika met een pindasausje
Nou zou nog best eens kunnen hahaquote:
kun je niet lezen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand heeft het over vissticks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja broccoli hebben ze ook al eens gedaan in een andere BBquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zou nog best eens kunnen haha
Ik denk sowieso wel vis eigenlijk..
of iets met rijst en broccoli
Broccoli beignets van Kittyquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zou nog best eens kunnen haha
Ik denk sowieso wel vis eigenlijk..
of iets met rijst en broccoli
Ik probeer nog altijd die pindakaas op een gerecht in te beelden. Mijn dochter eet dat zeer graag, maar is dan ook de enige belg die dat eet.quote:
Zaterdag denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd of ze vanaf morgen ander eten hebben?
Dan zitten ze er een week?
Of zaterdag
Ben daar helemaal geen fan vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja broccoli hebben ze ook al eens gedaan in een andere BB
Daar ben je na 2 dagen ook klaar mee
Omg waarom!!quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer nog altijd die pindakaas op een gerecht in te beelden. Mijn dochter eet dat zeer graag, maar is dan ook de enige belg die dat eet.
Ik ga eens witte amandelpasta proberen zoals enkele uren geleden gesuggereerd hier.
Ja is er stream 1 en 2quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef mario390 het volgende:
moet vanavond checken of
de streams al op iptv zijn
Laat iets weten, want ik heb nog niet gechekked (of hoe schrijf je dit) op IPTV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef mario390 het volgende:
moet vanavond checken of
de streams al op iptv zijn
Wiequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
ik ken iemand die broodje hamburger met pindakaas eet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met bejemalsaus.quote:
Of gewoon geen pindakaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg waarom!!
Pindakaas op brood
En satesaus bij de patat of nasi/rijst
En ik u in DTS toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij BB afgezet
zit in ander kamertje met laptopquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij BB afgezet
The mirror room?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zit in ander kamertje met laptop
Was het vorige edities niet altijd op zondagmorgen? Dan zouden ze nog 2 dagen met ditzelfde eten zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef Lillibet het volgende:
Tomdenkt morgen nieuw eten want alles is op
Ja. Ik wilde net typen dat Alice en Karen strijden om de aandacht van Tom.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij ligt Tom best goed bij Karen en alice
maar er is niks meer het is opperdepopquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was het vorige edities niet altijd op zondagmorgen? Dan zouden ze nog 2 dagen met ditzelfde eten zitten
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde net typen dat Alice en Karen strijden om de aandacht van Tom.
Ik zeg: Alice moet oprotten want die heeft al een vriend.![]()
Karen is ook leuker.
BB kan vast wel even naar AHquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
maar er is niks meer het is opperdepop
Ja Karen is wat mij betreft ook de leukstequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde net typen dat Alice en Karen strijden om de aandacht van Tom.
Ik zeg: Alice moet oprotten want die heeft al een vriend.![]()
Karen is ook leuker.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:01 schreef Lillibet het volgende:
hoor lenie zeggen dat er geen smaak aan zit en niet te vreten is ?
Meer voor een anderquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:01 schreef Lillibet het volgende:
hoor lenie zeggen dat er geen smaak aan zit en niet te vreten is ?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
is dat groene nepfruit, in die schaal op tafel? ziet er appetijtelijk uit
Zouden ze kunne gebruiken voor jeux de boules of kubben, maar doen ze niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
is dat groene nepfruit, in die schaal op tafel? ziet er appetijtelijk uit
quote:
Ja jaa.Zusters post.quote:
Gewoon eten, en alcohol a volonteequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:02 schreef TheLuckyman het volgende:
Dit eten geeft je ook niet echt veel energie lijkt me? Al is het maar mentaal ook. Geef ze gewoon normaal, voldoende eten.
verversen helpt soms?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:05 schreef IkFok het volgende:
[..]
Jullie lopen voor. Bij mij werd ze nu pas naar de dbk geroepen
Even refreshenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:05 schreef IkFok het volgende:
[..]
Jullie lopen voor. Bij mij werd ze nu pas naar de dbk geroepen
Ik ben dat al van BB 2020 beu.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben dat geklaag over pindakaas beu
SL.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
heerlijk olie erop smeren met wat zout![]()
@:kodiak100 je favo gerecht is weer op de stream
Alice is 19quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
Sonja zegt dat ze 26 jaar is. Ik dacht 19 ???
Dat is alicequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
Nee, Alice is 19jaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
dat is alicequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
Voor straf volgende week groene paprikaquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ze hebben pas de helft van de paprika op.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor straf volgende week groene paprika
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor straf volgende week groene paprika
Er zal er niet 1 zijn daar die weet hoe je dat moet makenquote:
Lenie kan alles !quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal er niet 1 zijn daar die weet hoe je dat moet maken
alles in pan pleure en wachten toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde Tom er net overquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
goeie maaltijdquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
Volgende week
Linzen
Groene paprika
Ennnn
Verse worst
Het is een pestkopquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
Volgende week
Linzen
Groene paprika
Ennnn
Verse worst
Go Alicequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:14 schreef Was-beer het volgende:
Lenie gaat maar door en Alice gaat van tafel
ik kenn veel zorten worstquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
Volgende week
Linzen
Groene paprika
Ennnn
Verse worst
Bradwurstquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn veel zorten worst
maar niet worst van de Verse
Hij geeft elke keer aan bepaalde mensen van die steekjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar blijf je nu met je normen en waarde......lenie
Ik zou met schoenen en al op zijn bed gaan liggenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
die komen te voet en gaan te paardquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
die komen te voet en gaan te paard
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zou met schoenen en al op zijn bed gaan liggen
Ze eten best heel gezondquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zollen wat gezondes kregen zo
20 kilo emmer sauerkrauft
goed vor de riool
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Alice al haar truitjes te heet gewassen![]()
Dat heet een croptopquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heet een croptopmooi gehaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Denk dat je daar best eens gelijk in kan hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ik gok dat lenie met alcohol nog vervelender wordt
Het is look.quote:
Gaat ie zingen ik ben kachelquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Amai,da is nogal veel werk zulle.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kooktub moeten ze gewoon leeglaten lopen goed schoonmaken en opnieuw vullen probleem opgelost
Begreep vanmorgen dat de FEBO had aangegeven dat hij niet te vaak schoongemaakt moest wordenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kooktub moeten ze gewoon leeglaten lopen goed schoonmaken en opnieuw vullen probleem opgelost
En handtastelijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Zal wel de groene gedachte zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begreep vanmorgen dat de FEBO had aangegeven dat hij niet te vaak schoongemaakt moest worden![]()
Vond het ook raar
Theo gatequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Krijgen soort van legoman gate
Nee over pindakaas, kent ie blijkbaar niet.. nooit gegeten..quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny in jankmodus over confiture.
24.95 plus verzendkostenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
helemaal leip vanwege een bekertje
Gebekerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:29 schreef BB-King het volgende:
De bewoners worden weer eens geflest.
Met Naam!!!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo zo mag wat kotse. 3 euro bij de lidl
???quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zollen wat gezondes kregen zo
20 kilo emmer sauerkrauft
goed vor de riool
Nee, de paprika heeft haar borsten doen groeien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Alcohol, alcohol, alcohol voor Lenie. Please !quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Look en knoflook iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt dat zeggen ze in Vlaanderen Look of Knoflook
Wat was dat ook al weer met boontjes en wat daar bij gegeten werd. wat echt belgisch was.....en in meerdere groentes....quote:
Ik weet alleen dat belgen azijn gooien over groenten...spruitjes of sperciebonen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer met boontjes en wat daar bij gegeten werd. wat echt belgisch was.....en in meerdere groentes....
ja hij zorgt voor reuring maar gaat echt wel over grenzen heen. Dat is niet oke.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag het hopen
Zo gedraagt hij zich ook
Mijn vader eerder ook over boerenkoolquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat belgen azijn gooien over groenten...spruitjes of sperciebonen?
Zooo smerig.
Ik snap niet hoe dat de smaak van iets verbeterd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader eerder ook over boerenkool
Is dus ook iets Nederlands
Ja, azijn dat was het....kon me daar niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat belgen azijn gooien over groenten...spruitjes of sperciebonen?
Zooo smerig.
Tis ook niet mijn dingquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat de smaak van iets verbeterd.
HEERLIJKquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook niet mijn ding
Komkommer in azijn ken je wel ?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dan zoetzuur?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook niet mijn ding
Komkommer in azijn ken je wel ?
Niet denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef zodeju het volgende:
Tylor heeft denk ik sproetjes wat hem nog leuker maakt.
We lopen in dusquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
19:41 in huis van BB dus 8 minuten achter
Jammer FEBO net te laat geschakeld![]()
Toch.....quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet denk ik..
Gewoon sproetjes
Flaskequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:58 schreef marky het volgende:
Ik zie dat zo ook weer een drinkbeker sponsor hebben gevonden.
Stream 1 is niet veel beterquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:03 schreef Snoozey het volgende:
blabla allemaal straattaal. heel leuk
ze willen een BB in straattaal. was blijkbaar ook eens bij lingoquote:
Die moet overal met de neus tussenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie komt lenie er weer bij zitten
Leuk!!!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef rinardo het volgende:
Iedereen gaat in een kring zitten. Iemand begint en zegt : " ritme - klaar " en dan zegt die persoon zijn/haar eigen naam en dan de naam van iemand anders. Die andere persoon gaat verder en zegt : " ritme-klaar " en zijn/haar eigen naam en de naam van iemand anders.
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, behalve de nominaties niets gemist vandaag denk ik ?
paar personen met een maskertje, hottub sessies, macroni met paprika eten, pannenkoeken tussen de middag, dat was het welquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
oh ja , ze hebben een eigen beker met naam gekregenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oi!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over sperziebonen wel ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zooo smerig.
ik dacht ze hadden phones in de handquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ja , ze hebben een eigen beker met naam gekregen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, dat pakte ik mee toen ik net thuis kwam ... ga dan ook niets terugzoeken, dankquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
oh ja , ze hebben een eigen beker met naam gekregen
Hink-stap-springen ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:04 schreef rinardo het volgende:
Sonja vertelde vanmiddag in de hottub dat ze een ander leuk spelletje had wat ze altijd op school deed met de kinderen, dat wilden ze vanavond gaan doen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat er gewoon niet op hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |