Jammmmquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni, paprika met een pindasausje
Tomatenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Wat zouden ze volgende week de hele week moeten eten
en oliequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni, paprika met een pindasausje
Nou zou nog best eens kunnen hahaquote:
kun je niet lezen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand heeft het over vissticks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja broccoli hebben ze ook al eens gedaan in een andere BBquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zou nog best eens kunnen haha
Ik denk sowieso wel vis eigenlijk..
of iets met rijst en broccoli
Broccoli beignets van Kittyquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zou nog best eens kunnen haha
Ik denk sowieso wel vis eigenlijk..
of iets met rijst en broccoli
Ik probeer nog altijd die pindakaas op een gerecht in te beelden. Mijn dochter eet dat zeer graag, maar is dan ook de enige belg die dat eet.quote:
Zaterdag denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd of ze vanaf morgen ander eten hebben?
Dan zitten ze er een week?
Of zaterdag
Ben daar helemaal geen fan vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja broccoli hebben ze ook al eens gedaan in een andere BB
Daar ben je na 2 dagen ook klaar mee
Omg waarom!!quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer nog altijd die pindakaas op een gerecht in te beelden. Mijn dochter eet dat zeer graag, maar is dan ook de enige belg die dat eet.
Ik ga eens witte amandelpasta proberen zoals enkele uren geleden gesuggereerd hier.
Ja is er stream 1 en 2quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef mario390 het volgende:
moet vanavond checken of
de streams al op iptv zijn
Laat iets weten, want ik heb nog niet gechekked (of hoe schrijf je dit) op IPTV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef mario390 het volgende:
moet vanavond checken of
de streams al op iptv zijn
Wiequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
ik ken iemand die broodje hamburger met pindakaas eet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met bejemalsaus.quote:
Of gewoon geen pindakaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg waarom!!
Pindakaas op brood
En satesaus bij de patat of nasi/rijst
En ik u in DTS toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij BB afgezet
zit in ander kamertje met laptopquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij BB afgezet
The mirror room?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zit in ander kamertje met laptop
Was het vorige edities niet altijd op zondagmorgen? Dan zouden ze nog 2 dagen met ditzelfde eten zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef Lillibet het volgende:
Tomdenkt morgen nieuw eten want alles is op
Ja. Ik wilde net typen dat Alice en Karen strijden om de aandacht van Tom.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij ligt Tom best goed bij Karen en alice
maar er is niks meer het is opperdepopquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was het vorige edities niet altijd op zondagmorgen? Dan zouden ze nog 2 dagen met ditzelfde eten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |