Nee dat kon ik me ook al niet voorstellen... hopen dat er snel naar gekeken wordt..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:10 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan je ipad. Geluid wisselt heel erg. Ook van bepaalde bewoners die je niet goed hoort.
Zullen nog wel eea moeten fine tunen?
die van 'ons' is niet veel anders nuquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap het al Karen haar kantoordag is een dag lang bankhangen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Hunter het volgende:
Tom en Sonja niet bij elkaar weg te slaan
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:15 schreef Snensie het volgende:
Goed zo Alice. Vandaag geen legging.
Verdorie, heb om 10u45 meetingquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:16 schreef Lillibet het volgende:
alice denkt dat ze over een uurtje horen wie er genomineerd is/ zijn
rond 11 meen ik meestal?
gsmquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Verdorie, heb om 10u45 meeting
nog niet gezienquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand al de potten met vitaminepillen gespot of hebben ze deze dit jaar maar geschrapt?
Nog niet gezien. Iemand had wel een of ander poedertjequote:Op donderdag 18 januari 2024 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand al de potten met vitaminepillen gespot of hebben ze deze dit jaar maar geschrapt?
Ik moet om 11 uur de deur uit, werken tot 20.00 uur, dus 20.45 uur pas thuisquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Verdorie, heb om 10u45 meeting
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur de deur uit, werken tot 20.00 uur, dus 20.45 uur pas thuis
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
1 op 1 meeting, dus wordt beetje moeilijk
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:20 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron heeft zijn geboortejaar achter zijn oor
Ah O.K. Ik dacht gisteren dat hij een groot litteken had.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:20 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
is hetzelfdequote:Op donderdag 18 januari 2024 10:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah O.K. Ik dacht gisteren dat hij een groot litteken had.
Voor als hij het zelf vergeet even in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:20 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
en dat is? hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:20 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
1997 zo te zien (MCMXCVII)quote:
Ik gelijk al,sympathieke gozer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Tyron trouwens steeds leuker worden![]()
Had weinig verwachting na de "ik ben model!"-intro, maar vind hem leuk!
ja ik kan die hoge cijfers niet, achter zijn andere had die ook iets maar hij heeft allemaal van die aparte letters en symbolen tattoos op zijn hand ookquote:
Maar ze is er echt niet mee bezig hoor,ze is in het hier en nu.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:24 schreef Lillibet het volgende:
ariane blijft maar door miepen over haar gesprekje van gister tegen karin , met danny over wel of niet naar huis gaan
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze is er echt niet mee bezig hoor,ze is in het hier en nu.
is ze al geland danquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu ook beginnen dat ze toch iets snapt wat Danny bedoelde, maar gisteren helemaal in de aanval ging toen die erover begon.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is aan het smelten?quote:
Beetje botox erin, opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
theezakjes onder de ogen bij ashley
slecht geslapen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
weet niet of het verantwoord is om nog wat in dat gezicht te spuiten![]()
op is een ander verhaal
Ik kon ze wel altijd maar idd die hoge wel vergetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik kan die hoge cijfers niet, achter zijn andere had die ook iets maar hij heeft allemaal van die aparte letters en symbolen tattoos op zijn hand ook
Viel me gisteren ook al op, valt niet mee voor iemand die zichzelf zo toegetakeld heeft, ze kan nu niet ff langs de spuitjesdokter..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
theezakjes onder de ogen bij ashley
slecht geslapen?
M = 1000quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kon ze wel altijd maar idd die hoge wel vergeten
Klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Haha, dacht ik ook, luchtje van Dior toch?
Maar ze hebben het over verwarming in het Belgs..
Geen Satisfeyer mee?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben het over het gemis aan sex, ook Ash mist het nu al...
Misschien gaan die condooms dan toch nodig zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben het over het gemis aan sex, ook Ash mist het nu al...
Ze had toch gezegd als ze er uit moest met de stemming ze een jurk of rokje aan zou doen. Of is dit om ons te verleiden niet op haar te stemmen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:15 schreef Snensie het volgende:
Goed zo Alice. Vandaag geen legging.
En ook een neuspiercing.quote:
Ruud (BB1) kroop gewoon altijd met een dekentje onder het bedquote:
Heel leuk wel dezequote:
Ja dat is dan weer jammerquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ruud (BB1) kroop gewoon altijd met een dekentje onder het bed
Beter dan zo'n koeienring jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar zo'n bolletje vind ik minder erg
Alles goed met de vogeltjes ?quote:
De spuitjesdokter hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook al op, valt niet mee voor iemand die zichzelf zo toegetakeld heeft, ze kan nu niet ff langs de spuitjesdokter..![]()
Goedemorgen...
Schurftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel mooi karakter![]()
Nu zag ik toen ze bij de wasbak stond dat je je kont groter maakt als je love handels meer bij je kont betrokken raakt met het sporten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:33 schreef Hunter het volgende:
Alice kiest haar kleren wel uit dat haar kont goed uit komt
Trypofobie is datquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef Lillibet het volgende:
ariana vindt een lotusbloem heel erg naar
de gaatjes vindt ze echt heel naar
meerdere gaatjes bij elkaar daar krijgt ze een naar gevoel van
Voor scrabble.quote:
Nee, had ik ergens gelezenquote:
Ik ken een user die een fobie heeft voor bruggen.@DJMOquote:
die maakt zich geliefdquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Hunter het volgende:
Drie mannen kijken toe bij Karen, die verdient bonuspunten
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Lenie irritantLeuk voor het programma.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef Lillibet het volgende:
Zeker! En even checken of het wel goed gaat voor ze zelf in die stoel gaan zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Hunter het volgende:
Ze is heel spiritueelquote:
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?quote:
Heeft ze d'r koffer al? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?
denk het wel ze heeft steeds andere kleren aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze d'r koffer al? Ik weet het eigenlijk niet.
Dat die pas 19 isquote:
Heeft Karen eigenlijk een relatie? Dat helemaal gemist. Moet zeggen dat ik haar tot nu toe goed trek in het huis.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Hunter het volgende:
Is vrijgezelquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heeft Karen eigenlijk een relatie? Dat helemaal gemist. Moet zeggen dat ik haar tot nu toe goed trek in het huis.
Dat is een pré in elke RLS mits er een andere kapster binnenkomt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Karen hoeft voorlopig niet bang te zijn voor een nominatie,je zou wel gek zijn als je de kapster gaat wegsturen
Dat dacht ik dus hetzelfde net.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Karen hoeft voorlopig niet bang te zijn voor een nominatie,je zou wel gek zijn als je de kapster gaat wegsturen
Mooi opskeertje.quote:
En geen BB kids.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:06 schreef Lillibet het volgende:
karin komt daar vrij decent over als ik haar insta bekijk zie je een ander beeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me niet echt veel..quote:
klein buitjequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het sneeuwt in Amsterdam!
(hier schijnt de zon)
Nee echt niet,jijj bent leuker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef Lillibet het volgende:
[..]
echt niet?
Mij ook niet mjah heb niet veel met vrouwen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee echt niet,jijj bent leuker.
Ik mis iets bij haar.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt opOmg wat lelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak planquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik zet het geluid altijd meteen uit als zijnopen gaat om te
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik zet het geluid altijd meteen uit als zijnopen gaat om te
Er ligt een boom in je tuinquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef rinardo het volgende:
Printscreen van mn beveiligingscamera voordeur NU
[ link | afbeelding ]
nee heb nu dat liedje in mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee heb nu dat liedje in mijn hoofd
Van Lenie zei zequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:21 schreef Lillibet het volgende:
van wie zou de haar in haar huid zijn
Tegels en een hulpeloze boom, je bent dus geen tuinier.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja pruimenboom , net bezorgd hahaha
Wat een contrast is dat altijd hequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Lillibet het volgende:
lenie met zijn dikke berenjas en korte broek aan de wandel buiten
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Die jas van Lenie, lijkt wel een wijven vrouwen jas.![]()
Heel gewoon bij ons op het kampquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Die jas van Lenie, lijkt wel een wijven jas.
Haha, ze viel me gisteren en vandaag ineens op. Niet te druk, prima uitstraling.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef ben34567 het volgende:
Ik kan niet beslissen of ik Karen aantrekkelijk vind of niet
Die komt in de achtertuin, de leilindes doen het trouwens super, ik wilde voor geen tuin, omdat we beide ziek zijn en niet kunnen tuinieren, maar we wilden wel graag groen, vandaar de leilindesquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegels en een hulpeloze boom, je bent dus geen tuinier.
Ze heeft al sinds haar tienerjaren voor een kind moeten zorgen. Volgens mij ziet ze haar verblijf als vakantie en me timequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashely doet niet heel veel of wel? Altijd binnen op de bank voor mijn gevoel. Misschien alleen de huishoudsklusjes die ze afspreken?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef ben34567 het volgende:
Is Lenie de Forum tokkie dit jaar ?
Je meent het !quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:28 schreef Lillibet het volgende:
lenie heeft voor 20 duizend mensen gezongen
Goeie vraag van Tomquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:35 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Mooi wel, tom die vroeg : " kwamen die voor jou alleen?"
Games zouden toch achter SL zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie bende hier, zelfs geen games. Oh wacht, het is al weer klaar voor deze week natuurlijk, als ze daar sinds dit seizoen tenminste geen verandering in gaan brengen.
Lenie is strengquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
Eerste straf voor Ashley in Big Brother een feit door rondslingerende string
Ze zijn streng.
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
Eerste straf voor Ashley in Big Brother een feit door rondslingerende string
Ze zijn streng.
We wachten op de bekendmaking van de nominatiequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie bende hier, zelfs geen games. Oh wacht, het is al weer klaar voor deze week natuurlijk, als ze daar sinds dit seizoen tenminste geen verandering in gaan brengen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?
Hoop dat we die mogen zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
We wachten op de bekendmaking van de nominatie
1 coin moest ze inleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?
Wie eet er daar halal dan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:42 schreef Hunter het volgende:
Zorgen over de kip, er is alleen nog halal en zeker niet tot zondag
Vega blieven ze niet
Mijne ook, en Tyron lijkt mij ook een goede jongen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Karen is mijn favo team tot nu toe
Ja, dat zou rond deze tijd moeten gebeuren meen ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
We wachten op de bekendmaking van de nominatie
Ik zou echt nog niet weten op wie, alhoewel ik een beetje neig naar Asleyquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel vooraf kunnen stemmen, en niet tijdens de liveshow.
Maar sluit niets uit.
Basiri had geloof ik aangegeven geen varkensvlees te eten en dat hebben ze denk ik begrepen als halalquote:
Ja Tyron is mijn favo bij de mannen. Alice en Karen bij de vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijne ook, en Tyron lijkt mij ook een goede jongen.
O dat is nogal een verschilquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Basiri had geloof ik aangegeven geen varkensvlees te eten en dat hebben ze denk ik begrepen als halal
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.quote:
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huisquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Basiri, maar die zit in de spiegelkamer nu.
Basiriquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.
Dat is ook niet slim dan om met die lepen van pan naar pan te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.
In de uitzending was te zien dat ze hetzelfde atenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huis
Zo jammer dat er geen stream op de spiegelkamer is de hele dag
Zelf kokenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huis
Thnx, had ik nog niet meegekregen.quote:
Zelfs belachelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren te zien in de afleveringquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, had ik nog niet meegekregen.
Ik denk dat ze daar ook echt zich helemaal de tandjes vervelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs belachelijk.
Voorheen lieten ze de andere kamer (Toen in het Endemol-gebouw) wel zien.
We mogen werkelijk bijna niets te weten komen vóór de tv-uitzending.
Daar mogen ze wel eens mee beginnen dan, het is maar zitten en kletsen en in de avond weerwolvenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Lillibet het volgende:
karin zegt dat bb heeft gezegd dat ze zichzelf moeten amuseren
ze speculeren buiten wanneer ze weer wat moeten doen
tom denkt zaterdag pas
Ja dat maakt het streamen er niet leuker op vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs belachelijk.
Voorheen lieten ze de andere kamer (Toen in het Endemol-gebouw) wel zien.
We mogen werkelijk bijna niets te weten komen vóór de tv-uitzending.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef Mazikeen het volgende:
weerwolven spel vinden ze ook wel leuk om te doen ''s avonds....
WIJ NIET!
Doen ze ook, anders zouden er geen bewoners om 9-uur in bed kruipen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook echt zich helemaal de tandjes vervelen
Omdat er werkelijk niets gebeurt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat maakt het streamen er niet leuker op vind ik persoonlijk.
Ik heb hem nu een paar uurtjes aan staan maar het pakt niet echt nog
Ja en dan verbaasd dat mensen het saai vinden. Geef ze veel en gevarieerd eten; en wat vaker alcohol zoals een biertje of glas wijn bij het eten en het wordt direct energieker. Het is geen survival programma maar een sociaal experiment.quote:
Hier nog zo een zonnetje in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lotusbloem met gaatjes?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier nog zo een zonnetje in huisHeeft zij elke dag migraine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens zijn leuke meiden om te zien en qua gedragquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Karen is mijn favo team tot nu toe
Is haar echte naam; Mie Grainequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:58 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Heeft zij elke dag migraine?
Jammer hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er werkelijk niets gebeurt.
Lekker zuur weer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:00 schreef spapaars het volgende:
Klein stukje van Han Lips kijkt TV (het parool)
En toch ging deze week een nieuw seizoen van Big Brother van start. En nog steeds bleken er mensen bereid om mee te doen met dit ‘unieke experiment’. Maar waar de kracht van de oerversie school in de naïviteit van de bewoners, die oprecht niet wisten wat ze te wachten stond, zijn de deelnemers van nu zich hyperbewust van de rol die ze dienen te spelen.
En dus gaf Rohani, die als eerste het huis betrok, een staaltje gênant slecht uitgevoerd amateurtoneel ten beste. “Oh my god. Laat ik even kijken wat er te zien is in dit huis, ik ben zo enthousiast!” riep ze uit, terwijl ze zielsalleen door het huis liep. Ook Ashley bleek iemand die hardop nadacht. “O wat is dit gaaf,” riep ze tegen niemand anders dan de camera’s aan de muur.
volgens mij is er niks andersquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken weinig belgen die pindakaas eten/lusten.
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Hunter op 18-01-2024 12:11:48 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
ja dat vind ik ook jammer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, alle televisie uitzendingen gekeken. Zit er weer helemaal in. Nu de streams aangeslingerd. Leuk!
Jammer dat je in de glinsterkamer niet mee kan kijken
Helemaal mee eens... word er gewoon rillerig vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kan ik afbeeldingen verbergen? Ik kan hier dus ook niet tegen![]()
Ze noemen dit een experiment. Hoelang een mens het met zoveel spiegels kan volhouden is idd een interessante vraagquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook jammer.
ben benieuwd hoe lang ze daar blijven
kom met ze allen BB even mailen en gek makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en dan verbaasd dat mensen het saai vinden. Geef ze veel en gevarieerd eten; en wat vaker alcohol zoals een biertje of glas wijn bij het eten en het wordt direct energieker. Het is geen survival programma maar een sociaal experiment.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier nog zo een zonnetje in huisvind der erg stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ze hebben alleen pindakaas als broodbeleg, verder niets.quote:
https://bigbrothernederland.nl/contact/quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kom met ze allen BB even mailen en gek maken
Ze noemen het trypofobie. Mijn broer zegt altijd dat het geen fobie is als je er niet panisch van wordt. Maar dit soort foto's zorgt bij mij voor een shortcut in mijn hoofd. Mijn lichaam slaat gewoon tilt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... word er gewoon rillerig van
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:06 schreef Hunter het volgende:
[..]oke, is dat een mooie lotusbloem hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik wist dat het een fobie was, maar de naam ervan wist ik niet (meer) dank jew elquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze noemen het trypofobie. Mijn broer zegt altijd dat het geen fobie is als je er niet panisch van wordt. Maar dit soort foto's zorgt bij mij voor een shortcut in mijn hoofd. Mijn lichaam slaat gewoon tilt.
kan er iemand brief opstellen hahahquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
https://bigbrothernederland.nl/contact/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Da's pertang ni slecht...quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken weinig belgen die pindakaas eten/lusten.
Ook leren eten door broodje bal in de Eftelingquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:19 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Da's pertang ni slecht...
Ze verkopen dat tegenwoordig overal in verschillende varianten.
Het wordt al veel meer gegeten dan vroeger,
alhoewel de meesten er nog altijd hun neus voor optrekken zonder het ooit geproefd te hebben.
Zolang we het niet over onze frieten beginnen kappen is er nog niks aan de hand.
Mee eens, geef ze opdrachten zodat ze normaal gezond eten verdienen en een warme douche. Hun blij en wij ook want de streams zijn zo saai dat ik zelfs blij ben dat ik moest strijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ik snap dat primitieve ook niet zo van BB
Heel de week hetzelfde eten, niet kunnen wassen en douchen.
Ik snap het doel niet zo
Je moet toch gevarieerd eten? Elke dag hetzelfde is toch niet goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |