Zeker! En even checken of het wel goed gaat voor ze zelf in die stoel gaan zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Hunter het volgende:
Drie mannen kijken toe bij Karen, die verdient bonuspunten
Ze is heel spiritueelquote:
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?quote:
Heeft ze d'r koffer al? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk al kaarten gelegd?
denk het wel ze heeft steeds andere kleren aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze d'r koffer al? Ik weet het eigenlijk niet.
Dat die pas 19 isquote:
Heeft Karen eigenlijk een relatie? Dat helemaal gemist. Moet zeggen dat ik haar tot nu toe goed trek in het huis.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Hunter het volgende:
Drie mannen kijken toe bij Karen, die verdient bonuspunten
Is vrijgezelquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heeft Karen eigenlijk een relatie? Dat helemaal gemist. Moet zeggen dat ik haar tot nu toe goed trek in het huis.
Dat is een pré in elke RLS mits er een andere kapster binnenkomt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Karen hoeft voorlopig niet bang te zijn voor een nominatie,je zou wel gek zijn als je de kapster gaat wegsturen
Dat dacht ik dus hetzelfde net.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Karen hoeft voorlopig niet bang te zijn voor een nominatie,je zou wel gek zijn als je de kapster gaat wegsturen
Mooi opskeertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |