Wie eet er daar halal dan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:42 schreef Hunter het volgende:
Zorgen over de kip, er is alleen nog halal en zeker niet tot zondag
Vega blieven ze niet
Mijne ook, en Tyron lijkt mij ook een goede jongen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Karen is mijn favo team tot nu toe
Ja, dat zou rond deze tijd moeten gebeuren meen ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
We wachten op de bekendmaking van de nominatie
Ik zou echt nog niet weten op wie, alhoewel ik een beetje neig naar Asleyquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel vooraf kunnen stemmen, en niet tijdens de liveshow.
Maar sluit niets uit.
Basiri had geloof ik aangegeven geen varkensvlees te eten en dat hebben ze denk ik begrepen als halalquote:
Ja Tyron is mijn favo bij de mannen. Alice en Karen bij de vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijne ook, en Tyron lijkt mij ook een goede jongen.
O dat is nogal een verschilquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Basiri had geloof ik aangegeven geen varkensvlees te eten en dat hebben ze denk ik begrepen als halal
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.quote:
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huisquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Basiri, maar die zit in de spiegelkamer nu.
Basiriquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.
Dat is ook niet slim dan om met die lepen van pan naar pan te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri, maar hij zei ook meteen, oh als dat alleen voor mij is hoeft dat niet hoor, 2 pannen vind ik overbodig. En toen gister zag ik dat Ariana het kreeg , en ze zei dat ze niet wilde dat de lepel van de ene pan in de andere pan ging.
In de uitzending was te zien dat ze hetzelfde atenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huis
Zo jammer dat er geen stream op de spiegelkamer is de hele dag
Zelf kokenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten daar eigenlijk? Moeten die ook zelf koken en hebben ze dezelfde ingredienten als in het huis
Thnx, had ik nog niet meegekregen.quote:
Zelfs belachelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren te zien in de afleveringquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, had ik nog niet meegekregen.
Ik denk dat ze daar ook echt zich helemaal de tandjes vervelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs belachelijk.
Voorheen lieten ze de andere kamer (Toen in het Endemol-gebouw) wel zien.
We mogen werkelijk bijna niets te weten komen vóór de tv-uitzending.
Daar mogen ze wel eens mee beginnen dan, het is maar zitten en kletsen en in de avond weerwolvenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Lillibet het volgende:
karin zegt dat bb heeft gezegd dat ze zichzelf moeten amuseren
ze speculeren buiten wanneer ze weer wat moeten doen
tom denkt zaterdag pas
Ja dat maakt het streamen er niet leuker op vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs belachelijk.
Voorheen lieten ze de andere kamer (Toen in het Endemol-gebouw) wel zien.
We mogen werkelijk bijna niets te weten komen vóór de tv-uitzending.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef Mazikeen het volgende:
weerwolven spel vinden ze ook wel leuk om te doen ''s avonds....
WIJ NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |