Ze heeft al sinds haar tienerjaren voor een kind moeten zorgen. Volgens mij ziet ze haar verblijf als vakantie en me timequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashely doet niet heel veel of wel? Altijd binnen op de bank voor mijn gevoel. Misschien alleen de huishoudsklusjes die ze afspreken?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef ben34567 het volgende:
Is Lenie de Forum tokkie dit jaar ?
Je meent het !quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:28 schreef Lillibet het volgende:
lenie heeft voor 20 duizend mensen gezongen
Goeie vraag van Tomquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:35 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Mooi wel, tom die vroeg : " kwamen die voor jou alleen?"
Games zouden toch achter SL zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie bende hier, zelfs geen games. Oh wacht, het is al weer klaar voor deze week natuurlijk, als ze daar sinds dit seizoen tenminste geen verandering in gaan brengen.
Lenie is strengquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
Eerste straf voor Ashley in Big Brother een feit door rondslingerende string
Ze zijn streng.
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
Eerste straf voor Ashley in Big Brother een feit door rondslingerende string
Ze zijn streng.
We wachten op de bekendmaking van de nominatiequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie bende hier, zelfs geen games. Oh wacht, het is al weer klaar voor deze week natuurlijk, als ze daar sinds dit seizoen tenminste geen verandering in gaan brengen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?
Hoop dat we die mogen zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
We wachten op de bekendmaking van de nominatie
1 coin moest ze inleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenie is streng. En het was een waarschuwing toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |