Doen ze ook, anders zouden er geen bewoners om 9-uur in bed kruipen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook echt zich helemaal de tandjes vervelen
Omdat er werkelijk niets gebeurt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat maakt het streamen er niet leuker op vind ik persoonlijk.
Ik heb hem nu een paar uurtjes aan staan maar het pakt niet echt nog
Ja en dan verbaasd dat mensen het saai vinden. Geef ze veel en gevarieerd eten; en wat vaker alcohol zoals een biertje of glas wijn bij het eten en het wordt direct energieker. Het is geen survival programma maar een sociaal experiment.quote:
Hier nog zo een zonnetje in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lotusbloem met gaatjes?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef Lillibet het volgende:
ariana vindt een lotusbloem heel erg naar
de gaatjes vindt ze echt heel naar
meerdere gaatjes bij elkaar daar krijgt ze een naar gevoel van
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier nog zo een zonnetje in huisHeeft zij elke dag migraine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens zijn leuke meiden om te zien en qua gedragquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Karen is mijn favo team tot nu toe
Is haar echte naam; Mie Grainequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:58 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Heeft zij elke dag migraine?
Jammer hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er werkelijk niets gebeurt.
Lekker zuur weer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:00 schreef spapaars het volgende:
Klein stukje van Han Lips kijkt TV (het parool)
En toch ging deze week een nieuw seizoen van Big Brother van start. En nog steeds bleken er mensen bereid om mee te doen met dit ‘unieke experiment’. Maar waar de kracht van de oerversie school in de naïviteit van de bewoners, die oprecht niet wisten wat ze te wachten stond, zijn de deelnemers van nu zich hyperbewust van de rol die ze dienen te spelen.
En dus gaf Rohani, die als eerste het huis betrok, een staaltje gênant slecht uitgevoerd amateurtoneel ten beste. “Oh my god. Laat ik even kijken wat er te zien is in dit huis, ik ben zo enthousiast!” riep ze uit, terwijl ze zielsalleen door het huis liep. Ook Ashley bleek iemand die hardop nadacht. “O wat is dit gaaf,” riep ze tegen niemand anders dan de camera’s aan de muur.
volgens mij is er niks andersquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken weinig belgen die pindakaas eten/lusten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Hunter op 18-01-2024 12:11:48 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |