Die is aan het smelten?quote:
Beetje botox erin, opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
theezakjes onder de ogen bij ashley
slecht geslapen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
weet niet of het verantwoord is om nog wat in dat gezicht te spuiten![]()
op is een ander verhaal
Ik kon ze wel altijd maar idd die hoge wel vergetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik kan die hoge cijfers niet, achter zijn andere had die ook iets maar hij heeft allemaal van die aparte letters en symbolen tattoos op zijn hand ook
Viel me gisteren ook al op, valt niet mee voor iemand die zichzelf zo toegetakeld heeft, ze kan nu niet ff langs de spuitjesdokter..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
theezakjes onder de ogen bij ashley
slecht geslapen?
M = 1000quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kon ze wel altijd maar idd die hoge wel vergeten
Klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Haha, dacht ik ook, luchtje van Dior toch?
Maar ze hebben het over verwarming in het Belgs..
Geen Satisfeyer mee?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben het over het gemis aan sex, ook Ash mist het nu al...
Misschien gaan die condooms dan toch nodig zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben het over het gemis aan sex, ook Ash mist het nu al...
Ze had toch gezegd als ze er uit moest met de stemming ze een jurk of rokje aan zou doen. Of is dit om ons te verleiden niet op haar te stemmen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:15 schreef Snensie het volgende:
Goed zo Alice. Vandaag geen legging.
En ook een neuspiercing.quote:
Ruud (BB1) kroop gewoon altijd met een dekentje onder het bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |