quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Zou het niet doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Susan en Freek, toch eens naar luisteren misschien, hoor die namen wel vaak de laatste tijd.
Vreselijk gewauwel van twee neppe mensenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Susan en Freek, toch eens naar luisteren misschien, hoor die namen wel vaak de laatste tijd.
Meest sexloze koppel van nederland. Echt ultieme broer en zus gevoel. Blijkbaar zitten ze nu in een sekte oid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ditquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Drass het volgende:
[..]
Niks, hele probleem van die functie.
Ah, een onzin functie dus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Beetje project manager voor IT projecten dacht ik.
Dank DKUpGPTquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
De Scrum Master werkt in het Scrum team samen met developers en de Product Owner. Je kunt de Scrum Master het best zien als de procesbegeleider en coach van het team. Hij of zij zorgt ervoor dat de Scrum aanpak op de juiste wijze in het team wordt uitgevoerd.
De Scrum Master is een van de rollen die we kennen uit de Scrum methodiek. Deze methodiek kenmerkt zich in de praktijk door: kort cyclisch werken, een drietal rollen en een aantal events.
Wat zijn de taken van de Scrum Master?
Zoals hierboven aangegeven is de Scrum Master procesbegeleider en coach in het team.
Dit betekent dat van de Scrum Master wordt verwacht dat hij / zij zich bezig houdt met:
Opleiden van team, Product Owner, stakeholders en organisatie in het gebruik van Scrum
Faciliteren van Scrum Events, zodat elke meeting een duidelijk doel en agenda heeft en de deelnemers goed voorbereid zijn. Let op: het Scrum team is zelf verantwoordelijk voor het eindproduct
Coaching van team en Product Owner in het gebruik van Scrum en het opzetten en beheer van de Product Backlog
Stimuleren van de organisatie in het gebruik van Scrum methodieken en de Agile mindset
Het verbeteren van het teamproces; zorgen dat het team zich kan ontwikkelen
Bijhouden van de Scrum tooling (zoals het Scrum Board)
Bewaken en voorkomen van verstoringen voor het team.
Allemaal bla bla voor mijquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
De Scrum Master werkt in het Scrum team samen met developers en de Product Owner. Je kunt de Scrum Master het best zien als de procesbegeleider en coach van het team. Hij of zij zorgt ervoor dat de Scrum aanpak op de juiste wijze in het team wordt uitgevoerd.
De Scrum Master is een van de rollen die we kennen uit de Scrum methodiek. Deze methodiek kenmerkt zich in de praktijk door: kort cyclisch werken, een drietal rollen en een aantal events.
Zoals hierboven aangegeven is de Scrum Master procesbegeleider en coach in het team.
Dit betekent dat van de Scrum Master wordt verwacht dat hij / zij zich bezig houdt met:
Opleiden van team, Product Owner, stakeholders en organisatie in het gebruik van Scrum
Faciliteren van Scrum Events, zodat elke meeting een duidelijk doel en agenda heeft en de deelnemers goed voorbereid zijn. Let op: het Scrum team is zelf verantwoordelijk voor het eindproduct
Coaching van team en Product Owner in het gebruik van Scrum en het opzetten en beheer van de Product Backlog
Stimuleren van de organisatie in het gebruik van Scrum methodieken en de Agile mindset
Er verdienen zoveel mensen geld met niks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
Wordt gek van dat soort teksten in vacatures. Echt iets Nederlands. Pretentieus gelul waardoor veel mensen niet reageren op de vacatures waardoor je al dat personeelsgebrek krijgtquote:
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:02 schreef XSbig het volgende:
[..]
Er verdienen zoveel mensen geld met niks.
Toezien dat het team volgens de scrum werkwijze werkt en het team coachen in agile. Verder beetje voorzitter spelen van de retrospective, refinements etc. En vaak wat management en teamrelatie achtige taken.]quote:
Bange reiziger gespotquote:
Haha ik stoorde me er ook al aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Je ziet een compleet witte lijn lopen van haar bh of bikini
Slackerquote:
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar hij precies wat ik me voor zou stellen inderdaad!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef S_E het volgende:
Hij is ook wel echt een type scrum master
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Ik word echt aggressief van dat te grote colbert.
Dit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Denk om het warme bad hequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja draagt echt iets bij aan het land, al die vluchtelingen.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
tis ook over 8 min afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Kwartiertje volhouden nog!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Noa praat net zo ouwelijk als dit oude jasjequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Soort bolle Noah Vahle met jas van d'r vader
Zegt me nietsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik will To Catch a Smuggler kijken!
PENSXXLquote:
Nieuw seizoen Air Crash Investigation.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik will To Catch a Smuggler kijken!
Passen gewoon 3 normale volwassenen inquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maar ook echt. Enorm. Dokter Now weet er wel raad mee.
Ook leuk, en straks Crime Scene meuk kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nieuw seizoen Air Crash Investigation.
Dat jasje van Roos zal hem ruim zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maar ook echt. Enorm. Dokter Now weet er wel raad mee.
Erger dan zoete witte wijn bestellen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef XSbig het volgende:
Als je je wijnglas bij de kelk beet pakt ben je af voor mij.
Zijn gespreksvaardigheden zijn ook nogal lean.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Scrum Master heeft vragen van een kaartje nodig (lol)
Ergens best sneu, maar we weten natuurlijk niet wat hier allemaal de reden van is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Passen gewoon 3 normale volwassenen in
Is toch ook een serieuze zaak, de liefde van je leven vindenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb deze avond niemand horen lachen
Als het liebfraumilch is niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erger dan zoete witte wijn bestellen?
Ik vind die 20ers allemaal zo serieus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb deze avond niemand horen lachen
Ja dat klopt, maar ja tis ook een programma voor de kijker hequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch ook een serieuze zaak, de liefde van je leven vinden
Die is veel te chaotischquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:15 schreef S_E het volgende:
Gesprek loopt niet echt soepel bij de Scrum Master
Mee eens, de ene zoete wijn is de anderre niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:17 schreef XSbig het volgende:
Ik wil een lans breken in dit topic voor zoete wijn.
Tokaji.
Een goede sherry
Een Tröckenbeere auslese Riesling.
Ik lust het ook prima.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:17 schreef XSbig het volgende:
Tokaji.
Een goede sherry
Caneiquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:17 schreef XSbig het volgende:
Tokaji.
Een goede sherry
3e date tegenvallende seks en 4e voor de beleefdheid?quote:
Veel plezier! Graag review na afloop.quote:
Als first date?quote:
Maar op dr 45ste ziet ze er waarschijnlijk nog steeds zo uitquote:
#Perfectlifequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef S_E het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig op z’n 25e al helemaal gesetteld wil zijn…
De meeste van zulke mensen hebben wel een relatie bedoel je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Deze mensen zie je weinig in het programma
Ik geef ze een like
Geen stempel, diagnose of verlegenheid.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De meeste van zulke mensen hebben wel een relatie bedoel je?
Lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:37 schreef Coco het volgende:
Huid van een 80 jarige door al dat gestrand.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hij hep duizenden vrouwen gefotografeerd in allerlei hoedanigheeden*
Klein viezerikje
Stevig leerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:37 schreef Coco het volgende:
Huid van een 80 jarige door al dat gestrand.
Ik leg liever een vrouw hard neer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die een cadeau hard neerleggen
Ze wilt dat een ander wat meeneemt maar zelf heeft ze nietsquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze is wel blij met het cadeautje. Ze lijkt me wel aardig
Ik vind haar ook leuk!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze is wel blij met het cadeautje. Ze lijkt me wel aardig
Roarquote:
Naja ze zei dat het tegenwoordig niet vaak meer gebeurt, niet dat ze het verwachtte.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze wilt dat een ander wat meeneemt maar zelf heeft ze niets
Vraag je zusje maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel op jouw leeftijd
Daar doet ze dan toch zelf aan mee, door niets mee te nemen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ze zei dat het tegenwoordig niet vaak meer gebeurt, niet dat ze het verwachtte.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Brabant of Limbabwe 1 pot nat.
Praat jij met een zachte g?quote:
Echt he.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel weer een heel ander beeld van jou als mede poster hier.
Niet verwacht.quote:
Neequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij soms uit de Achterhoek?
Autismeavond is leukerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet wel echt dat je óf de hele avond autisme mensen hebt óf de hele avond doodnormale spontane mensen.
Lijkt wel of de donderdag de aflevering met de meest sociale, normale mensen doen jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet wel echt dat je óf de hele avond autisme mensen hebt óf de hele avond doodnormale spontane mensen.
Maar ik woon nu in Limburg en ook zo'n 10 jaar in Noord-Brabant gewoond.quote:
Het kon nog negatiever?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel weer een heel ander beeld van jou als mede poster hier.
Hij kan beter krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Barry oogt wel als de goede lobbes - zoals zij nu zoekt.
Dat heb ik na één avond wel weer gezien.quote:
Raar, dit is namelijk fok.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik na één avond wel weer gezien.
Tulpenvelden, maar heel Randstad is direct.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Hillegom het westland waar de mensen nogal direct zijn?
Die twee met elkaar vergelijken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Hillegom het westland waar de mensen nogal direct zijn?
Is dat net zo erg als zeggen dat Tilburg in Limburg ligt?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die twee met elkaar vergelijken?
Ik vroeg me ontzettend af of die vrouw dat ging zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
En zoveel zwarten ook tegenwoordig in Amsterdam
Nee tien keer ergerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat net zo erg als zeggen dat Tilburg in Limburg ligt?
Dit bedoelden ze tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik vroeg me ontzettend af of die vrouw dat ging zeggen.
Nee.quote:
Zeker, dan ben ik benieuwd of het ze vaag houden of concreet gaan zeggen. “Amsterdam voor de Amsterdammers” was het dichtste daarbij.quote:
Ja, zie echtscheidingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Vrouwen dumpen mannen meestal.
Wat is dat?quote:
Wel een leuke jongen, jaquote:
Maar hij kan wel gezellig pratenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Het stukje autisme waar @:Pisces29 om vroeg?
Ja en zijn nek is groter dan mijn bovenbeen. Tjonge.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij kan wel gezellig praten
Bijzonder, mag ik weten waarom hij niet bij je weg wilde?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ex ging vreemd, toen heb ik hem gedumpt. Voelde me toch wel alsof ik keihard gedumpt was, al wilde hij niet uit elkaar.
Dan moet je wat meer eten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja en zijn nek is groter dan mijn bovenbeen. Tjonge.
Je kan altijd die jurkjes dragen hequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Wel zin in de zomer als ik al deze jurkjes weer zo zie
Het vreemdgaan was een foutje in een dronken moment. Wij hadden op dat moment een tijdje geen seks, omdat ik ziek was en in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzonder, mag ik weten waarom hij niet bij je weg wilde?
Oefquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het vreemdgaan was een foutje in een dronken moment. Wij hadden op dat moment een tijdje geen seks, omdat ik ziek was en in het ziekenhuis lag.
Kan gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het vreemdgaan was een foutje in een dronken moment. Wij hadden op dat moment een tijdje geen seks, omdat ik ziek was en in het ziekenhuis lag.
Bij homos is het gewoon kijken wie de bottom isquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms is het betalen ook een soort dominantie tonen lijkt het.
Niemand weet waar Hillegom ligt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat net zo erg als zeggen dat Tilburg in Limburg ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |