Vraag je zusje maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel op jouw leeftijd
Daar doet ze dan toch zelf aan mee, door niets mee te nemen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ze zei dat het tegenwoordig niet vaak meer gebeurt, niet dat ze het verwachtte.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Brabant of Limbabwe 1 pot nat.
Praat jij met een zachte g?quote:
Kom jij soms uit de Achterhoek?quote:
Echt he.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel weer een heel ander beeld van jou als mede poster hier.
Niet verwacht.quote:
Neequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij soms uit de Achterhoek?
Autismeavond is leukerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet wel echt dat je óf de hele avond autisme mensen hebt óf de hele avond doodnormale spontane mensen.
Lijkt wel of de donderdag de aflevering met de meest sociale, normale mensen doen jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet wel echt dat je óf de hele avond autisme mensen hebt óf de hele avond doodnormale spontane mensen.
Maar ik woon nu in Limburg en ook zo'n 10 jaar in Noord-Brabant gewoond.quote:
Het kon nog negatiever?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel weer een heel ander beeld van jou als mede poster hier.
Hij kan beter krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Barry oogt wel als de goede lobbes - zoals zij nu zoekt.
Dat heb ik na één avond wel weer gezien.quote:
Raar, dit is namelijk fok.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik na één avond wel weer gezien.
Tulpenvelden, maar heel Randstad is direct.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Hillegom het westland waar de mensen nogal direct zijn?
Die twee met elkaar vergelijken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Hillegom het westland waar de mensen nogal direct zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |